abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46432105

Vooral op dit forum zijn er allerlei mensen die in topics over religie gaan janken dat iedereen het recht heeft te geloven wat hij wilt en dat je dat maar moet respecteren en dergelijke onzin.
Nu vraag ik mij echter af waarom ik in godsnaam respect moet hebben voor personen die denken dat alle ongelovigen (waaronder ikzelf) zullen branden in de hel. Dit getuigt namenlijk ook niet van veel respect van hun kant, ofwel?
Die vuile smiechten kunnen dan nog zo aardig doen in je gezicht, maar achter je rug om vinden ze je toch een vieze vuile tyfusketter die gods wraak nog wel zal gaan voelen.

Uiteraard zijn er dan nog van die "moderne gelovigen" die deze mening niet delen, maar dat slaat al helemaal nergens op. Geloof je nou in de bijbel of niet?
Een beetje geloven in de bijbel slaat toch nergens op: "Jesus was only sort of the son of God? He only somewhat rose from the dead?" -The god who wasnt there
Deze mensen negeer ik, samen met eventuele andere geloven die niet dit pad volgen omdat generaliseren gaaf is en gelovigen de harde waarheid niet onder ogen durven te zien.

klacht: Het zogenaamd respect moeten hebben voor wat domme mensen geloven terwijl deze ook nooit respect voor de superieure ongelovigen zullen hebben.

hier nog even wat propaganda voor de leuk:

I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
-Jules Renard (1864 - 1910)

I'm still an atheist, thank God.
-Luis Bunuel (1900 - 1983)

We are all atheists about most of the gods that societies have ever believed in. Some of us just go one god further.
-Richard Dawkins (1941 - ),

Met vriendelijke groet (mits je een ketter bent),
Mustard_Man
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_46432185
Wat zul jij branden, man!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zondag 18 februari 2007 @ 17:33:39 #3
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_46432210
inderdaad. Gelovigen zijn kut
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_46432282
Geloven en alles wat ermee te maken heeft.
pi_46432430
Geloof heeft al meer doden veroorzaakt dan wat dan ook bovendien is het Christendom verzonnen voor de mensen die het slecht hadden en zoiets hadden om naar uit te kijken

En altijd als er iets in Amerika wordt gefilmd hoor je altijd weer het woord 'Him'. Alles wordt zogenaamd bepaald door die almachtige God, tjongejonge het lijkt net een ontwikkelingsland wat dat betreft
Patat Friet
pi_46432450
Puik topic btw
Patat Friet
  zondag 18 februari 2007 @ 17:41:26 #7
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_46432451
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:30 schreef Mustard_Man het volgende:
Die vuile smiechten kunnen dan nog zo aardig doen in je gezicht, maar achter je rug om vinden ze je toch een vieze vuile tyfusketter die gods wraak nog wel zal gaan voelen.

Ik had me voorgenomen niet te reageren, maar ik kan het echt niet laten
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_46432548
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:40 schreef ganzenherder het volgende:
Geloof heeft al meer doden veroorzaakt dan wat dan ook bovendien is het verzonnen voor de mensen die het slecht hadden en zoiets hadden om naar uit te kijken

En altijd als er iets in Amerika wordt gefilmd hoor je altijd weer het woord 'Him'. Alles wordt zogenaamd bepaald door die almachtige God, tjongejonge het lijkt net een ontwikkelingsland wat dat betreft
Goed zo man. Gefeliciteerd met je kortzichtigheid.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_46432599
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:40 schreef ganzenherder het volgende:
Geloof heeft al meer doden veroorzaakt dan wat dan ook bovendien is het Christendom verzonnen voor de mensen die het slecht hadden en zoiets hadden om naar uit te kijken

TYRANT DEATHS
Mao 40Million
Hitler 34M
Stalin 20M

De grootste massamoordenaars waren gewoon atheisten hoor
pi_46432614
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:44 schreef Overlast het volgende:

[..]

Ga hier echt geen betoog schrijven om te benadrukken hoe achterlijk het eigenlijk allemaal wel niet is
Patat Friet
pi_46432628
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
inderdaad. Gelovigen zijn kut

Maar vaak wel een stuk toleranter dan jij.
pi_46432644
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:41 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ik had me voorgenomen niet te reageren, maar ik kan het echt niet laten
ik had je al eerder verwacht
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:44 schreef Overlast het volgende:

[..]

nee, gelovigen kijken verder dan hun neus wil je zeggen
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  zondag 18 februari 2007 @ 17:48:49 #13
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_46432648
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:47 schreef Overlast het volgende:

[..]

Ja en ?
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_46432671
quote:

[..]

TYRANT DEATHS
Mao 40Million
Hitler 34M
Stalin 20M

Ja, Hitler was ook echt zo pro-jodendom
Patat Friet
pi_46432690
quote:

[..]

TYRANT DEATHS
Mao 40Million
Hitler 34M
Stalin 20M

maar deden deze gekken het dan ook puur om alle gelovigen uit te roeien?

neen
  zondag 18 februari 2007 @ 17:51:29 #16
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_46432730
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:48 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Ja en ?
Iets met pot en ketel enzo
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_46432732
Sinterklaas bestaat echt niet hoor... en zijn bi-culturele Pieten zijn gwoon negers...
pi_46432786
quote:

[..]

I agree with capital punishment and I believe that homosexuality is one of those that could be, uh, coupled with murder and, and other sins. It would be the government that, um, sits upon this land who would be executing the homosexuals. -Dean Wycoff

uhu.

tolerant man
pi_46432808
quote:

[..]

TYRANT DEATHS
Mao 40Million
Hitler 34M
Stalin 20M

hitler was gelovig volgens mij
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_46432910
en Bush en de Paus beginnen ook al een mooi lijstje te krijgen
Patat Friet
pi_46432937
Medeleven tonen is de beste oplossing; ik toon altijd mijn medeleven aan gelovigen.
Het is best jammer voor ze dat ze niet genoeg geloven in hunzelf en daarom moeten geloven in iets anders. Ik hoef geen 'dag des oordeels', ik verantwoord aan mijzelf en mijn omgeving dat ik goed leef.

Komt er laatst een 'christen' op mij af; "vindt je het niet fijn dat Jezus voor onze zonden gestorven is?" Ik zeg; nee bedankt, ik neem die verantwoordelijkheid zelf wel, opmin zonden mag je mij aanspreken. "Maar ben je dan niet bang voor na de dood?" Nee, dan ben ik dood en heb ik mijn biologisch plicht om mijn genen door te geven hopelijk volbracht. Dan wordt ik weer gewoon grondstof voor een volgend leven. Ik kan best leven met het idee dat ik van een aap afstam en hier slechts tijdelijk ben en vooral tot doel heb mijn nageslacht te verzorgen.
Rot op; als dat niet genoeg voor je is mag je wel ergens in gaan geloven, maar val mij daar niet mee lastig!
  zondag 18 februari 2007 @ 18:01:46 #22
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_46432977
Gelovigen

sad
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_46432978
Laat ze lekker.
t' Is wel vervelend als een gelovige over z'n geloof aan het preken gaat, terwijl je daar niet om hebt gevraagd enzo.
Dat zijn of haar geloof de enige is en al die crap.. vooral de deur aan deur verkondigers zijn erg vervelend.
Bijbel dit,bijbel dat..wie weet is die gewoon geschreven door een stel crackheads.
Al die wazige metaforen! En geen mens die weet hoe het echt gelopen is.
pi_46432996
Op de zevende dag schiep de mens God.

. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  zondag 18 februari 2007 @ 18:04:00 #25
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_46433022
Sowieso, mensen die acties voor hun "god" oetvoeren zijn sad.

intens sad
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')