Tja, aangezien de werkzaamheden weg zijn moet hij wel. Hij wil graag in het filiaal blijven. Deze functie kwam verder ook vrij omdat het bij ons al zo lekker loopt, en onze VSK bij een andere AH aan het werkt komt om daar de boel te reguleren heeft hij hier voor gekozen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:09 schreef highway101 het volgende:
[..]
Lijkt me toch een achteruitgang?
Het filiaal loopt lekker. Binnen onze winkelgroep waren er weer een aantal verschuivingen. Dit is het resultaat. Veel nieuws.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:24 schreef ReMcOrE het volgende:
klinkt allemaal lekker ingewikkeld :|
Ik heb gister een jongen 3 keer de diepvries laten doen en 2 keer de eieren, ik was nog niet tevreden maar de leidinggevende vond het laat genoeg.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:50 schreef highway101 het volgende:
Ik heb me toch een muts in de vulploeg..![]()
Die gooit steeds halfvolle kratjes panklaar op de afvoer, terwijl het er nog makkelijk inpast. "ja is vol" zegt ze dan. Wat moet je hiermee? Je kan toch niet telkens dat kratje terug in haar handen duwen?![]()
ben echt zwaar benieuwd hoe ze dat bij ons gaan regelenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het filiaal loopt lekker. Binnen onze winkelgroep waren er weer een aantal verschuivingen. Dit is het resultaat. Veel nieuws.
Wij pakken een rolcontainer, doen er kratten op zijn kop in, en staan maar en rijden met die banaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:43 schreef Mip1988 het volgende:
promo is leuk!
ik doe het meestal met een stuk of 5 rolly's op elkaar, en dan rijden maar.
wel met z'n 2e uiteraard
gaat hardstikke snel. en je staat prima op rolly's.
Cassier die zelf af en toe wat geld in de zak steekt? Hoe weten zij dat hij dat deed? Of echt achter een collega staan enzo?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:57 schreef Webgangster het volgende:
Bij ons een kassagreep gedaan door een collega...
Gevolg: ontslagen, geld mocht hij wel houden, oprotpremie dus![]()
Gelukkig hebben ze het allemaal zo snel door, kasverschil en huppie de verlieser is bekend.![]()
bij ons hebben we camera's in het plafond, gericht op de kassalade, zodat precies gezien kan worden welke bewegingen je met je handen doet... schend de privacy niet, omdat je zelf niet gefilmd wordtquote:Op woensdag 21 februari 2007 07:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cassier die zelf af en toe wat geld in de zak steekt? Hoe weten zij dat hij dat deed? Of echt achter een collega staan enzo?
Zolang je van tevoren kan weten dat je wordt gefilmd, bijvoorbeeld door een sticker op de buitendeur, mogen ze alles filmen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons hebben we camera's in het plafond, gericht op de kassalade, zodat precies gezien kan worden welke bewegingen je met je handen doet... schend de privacy niet, omdat je zelf niet gefilmd wordt
Ik had het idee dat kassagreep je hand in de lade steken, graaien en wegrennen was. Dit is gewoon diefstalquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:57 schreef Webgangster het volgende:
Bij ons een kassagreep gedaan door een collega...
Gevolg: ontslagen, geld mocht hij wel houden, oprotpremie dus![]()
Gelukkig hebben ze het allemaal zo snel door, kasverschil en huppie de verlieser is bekend.![]()
die sticker (als hij er uberhaupt hangt) gaat volgens mij over de camera's in de winkel zelf, die alles opnemen wat in de gangen gebeurt...quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:30 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Zolang je van tevoren kan weten dat je wordt gefilmd, bijvoorbeeld door een sticker op de buitendeur, mogen ze alles filmen.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:40 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Ik had het idee dat kassagreep je hand in de lade steken, graaien en wegrennen was. Dit is gewoon diefstal![]()
Kassa is de afdeling ook natuurlijk hè; het visitekaartje van de winkel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:35 schreef GotC het volgende:
Net voor het eerst kassa gedraaid! Was echt wel vetEn ik vind mn nieuwe pak ervoor ook tof
![]()
truequote:Op woensdag 21 februari 2007 12:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kassa is de afdeling ook natuurlijk hè; het visitekaartje van de winkel.
Wat voor kleding heb je daarvoor dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:35 schreef GotC het volgende:
Net voor het eerst kassa gedraaid! Was echt wel vetEn ik vind mn nieuwe pak ervoor ook tof
![]()
Ben ik ook helemaal mee eens maar als een collega dat doet weet je vast wel dat hij gewoon geld uit de kassa jat als hij moet werken. Het was overigens 150 euro en bij kasverschil word gewoon gevraagd waarom dat kan en geen geldige reden dan weten ze gewoon dat je het gejat hebt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:40 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Ik had het idee dat kassagreep je hand in de lade steken, graaien en wegrennen was. Dit is gewoon diefstal![]()
Bij ons kan het bijna niet door de smalle paden maar wij gaan gewoon staan in de container zelf en rijden maar. Geen gewankel, gewoon de band aan een kant vast makenquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:52 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Wij pakken een rolcontainer, doen er kratten op zijn kop in, en staan maar en rijden met die banaan.
Volgens mij is dit de beste manier die er is.
* is ook benieuwdquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:12 schreef highway101 het volgende:
[..]
Wat voor kleding heb je daarvoor dan?
Pics!!!quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:12 schreef highway101 het volgende:
[..]
Wat voor kleding heb je daarvoor dan?
quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
me 2, ik heb normaal gewoon m'n blauwe jasje aan
Jongens..quote:
ik wil ook een eigen klediglijn in onze franchisewinkelquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jongens..
Ze werkt in een franchise-winkel die ook een eigen kledinglijn heeft. In haar winkel dus geen standaard blauwe schorten maar stropdasjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |