Je krijgt wel een "bonus" als je sluitquote:Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Das jammer, maar als je wilt openen/sluiten moet je dat wel kunnen (bij ons zo iig).
Ja weet ik, maar das ook geen vet pot.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef Stammies het volgende:
[..]
Je krijgt wel een "bonus" als je sluit
Ik denk niet dat je er rijk van wordt neequote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar das ook geen vet pot.
Je bedoelt het nieuwe besturingsmodel? Wat wil je weten? ik heb me hierlaatst een beetje in verdiept voor een OR vergadering met de OM op 't Regiokantoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:22 schreef kmaestro het volgende:
Even weer iets heel anders: Hoe zit het met het nieuwe managementsysteem? Het zou in eerste instantie ingevoerd worden in Januari 2007, maar is uitgesteld.
Daarna is het behoorlijk stil gebleven omtrend dit gebeuren,
Openen als in de winkel openen? Of echt de deur openen om 8 uurquote:Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Das jammer, maar als je wilt openen/sluiten moet je dat wel kunnen (bij ons zo iig).
Openen als in de winkel openen, dus nog voor openingstijd.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Openen als in de winkel openen? Of echt de deur openen om 8 uur
Oh, anders doe ik het regelmatig Vrijdagquote:Op maandag 19 februari 2007 22:18 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Openen als in de winkel openen, dus nog voor openingstijd.
Volgens mij worden onze VM's in week 11 benoemd tot ASM.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:22 schreef kmaestro het volgende:
Even weer iets heel anders: Hoe zit het met het nieuwe managementsysteem? Het zou in eerste instantie ingevoerd worden in Januari 2007, maar is uitgesteld.
Daarna is het behoorlijk stil gebleven omtrend dit gebeuren,
Openen als verantwoordelijk zijn en het alarm eraf halen.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Openen als in de winkel openen? Of echt de deur openen om 8 uur
FHV / SM / VSK doen dat.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:45 schreef Stammies het volgende:
[..]
Openen als verantwoordelijk zijn en het alarm eraf halen.
Ja die, krijgen die ook een toeslag als ze de sleutel omdraaien?quote:
Ja pfoe, das ook 1 euro per maand die ik dan extra krijg...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:20 schreef Stammies het volgende:
[..]
Ja die, krijgen die ook een toeslag als ze de sleutel omdraaien?
Zou je denken? Krijgen we dan 3 ASM's?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:29 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Volgens mij worden onze VM's in week 11 benoemd tot ASM.
Wij beginnen met 3 ASM's ja. De benoeming van de teamleiders is later in het jaar pas.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:19 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Zou je denken? Krijgen we dan 3 ASM's?
En hoe zit het dan met de full-time/part-time teamleiders?
Mooi, dan kan ik dat er naast me studie wel even bij gaan doenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:33 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wij beginnen met 3 ASM's ja. De benoeming van de teamleiders is later in het jaar pas.
De ASM heeft minder taken dan de VM nu. Daarom kan een winkel ook met minder ASM's toe dan met VM's. Kleinere winkels krijgen een SM en 1 ASM. Grotere winkels krijgen waarschijnlijk 2 ASM's. De precieze taakverdeling tussen ASM en Teamleider (voor bijvoorbeeld maken van roosters) is alleen nog steeds niet duidelijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:10 schreef mausb het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik dat er naast me studie wel even bij gaan doenVolgens mij gaat dat systeem een hoop gezeur opleveren, veranderd er feitelijk niets en krijgen mensen meer verantwoordelijkheden voor hetzelfde salaris..
![]()
Hoeveel Teamleiders denken jullie te krijgen? Wij waarschijnlijk 2 ASM's, en 7 teamleiders.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:33 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wij beginnen met 3 ASM's ja. De benoeming van de teamleiders is later in het jaar pas.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:31 schreef Renesite het volgende:
Bij ons is het een ASM SM VSK VMvers en
ASM is VSK geworden
SM is hetzelfde
VSK is weg
VMvers is weg word misschien opgevolgd
VMhoudbaar/alle toekomende werkzaamheden word opgevolgd.
Het kan zo zijn dat VMhoudbaar ook vers gaat doen, en dat de nieuwe VMvers gewoon gaat werken where ever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |