abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46428163
IK heb een probleem en dat is namelijk dat mijn hond heel vaak zit te piepen.
Dit doet hij zomaar uit het niets, hij heeft geen lichamelijke klachten.
Weet iemand van jullie wat ik hier aan kan doen?
  zondag 18 februari 2007 @ 15:40:30 #2
78843 mrbomb
Open misère praatje
pi_46428189
Misschien moet je hem iets te eten geven?
Why does it hurt when I pee?
  Moderator / Miss SHO zondag 18 februari 2007 @ 15:41:47 #3
22592 crew  Ole
pi_46428237
zeker weten dat hij niets mankeert?

s
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_46428264
Hoe weet je dat hij geen lichamelijke klachten heeft, dat kun je immers niet zien?
pi_46428705
Waarom komt het in sommige mensen niet gewoon op om even een bezoekje aan de dierenarts te gaan
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_46428753
Steeds een flinke mep geven als hij piept. Dan stopt hij er vanzelf mee
pi_46428787
Buikpijn oid zie je niet aan de buitenkant. Ik zou er eens op letten of ie dat op bepaalde momenten doet of na een bepaald moment (na eten ofzo). Anders toch even na laten kijken? Succes!
pi_46428807
Misschien moet ie schijten ? Of is tie een beetje ziek. Heb je em al uitgelaten zodat ie z'n ei kwijt kan ?
Wiesdebaas ..
pi_46428824
dierenarts !
Gelukkig zonder haar
pi_46428836
Misschien heeftie zo'n piepspeeltje ingeslikt.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_46428925
En dierenarts als de hond een beetje piept ? Als je kind huilt breng je em toch ook niet gelijk naar de dokter ?
Wiesdebaas ..
pi_46428964
Ik heb geen kind...en die huilt ook niet...en als toe toch wel huilt breng ik hem inderdaad niet naar de dierenarts... kwestie van logica hee
Gelukkig zonder haar
pi_46428998
Als jullie van die domme reacties gaan geven hou die dan gewoon voor je. Reacties als is die al buiten geweest, of heeft die eten gekregen of speeltje ingeslikt heb ik duidelijk niks aan. En tuurlijk heb ik gedacht om naar de dierenarts te gaan maar als ik naar de dierenarts ga dan zou ik niet hier vragen om advies lijkt mij een beetje overbodig. Dus als je het niet weet ook niet zomaar reageren want daar help je niemand mee.
pi_46429024
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:00 schreef BolleSmurf het volgende:
En dierenarts als de hond een beetje piept ? Als je kind huilt breng je em toch ook niet gelijk naar de dokter ?
Ik weet niet of het je ooit is opgevallen, maar een hond kan niet praten en dus niet zeggen wat ie heeft.
pi_46429041
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:00 schreef BolleSmurf het volgende:
Jij snapt mijn reactie blijkbaar. JE gaat niet voor elk klein dingetje gelijk naar de dierenarts.
pi_46429086
het kan best geen kwaad bij dierenarts bezoeken, miss kan hij een advies krijgen hoe met hond mee omgaan..
het is mogelijk dat hond alleen voelt, of een aandacht willen houden.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_46429208
Hoe oud is het diertje en heb je hem al lang ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_46429357
Sommige honden van ons doet het ook, is gewoon aandacht vragen
Als je dan terug lult doen ze gezellig mee
pi_46429376
is het toevallig een ongeholpen reu? Dan is de kans groot dat er een teefje in de buurt loops is. Mijn hond heeft op dit moment namelijk hetzelfde "probleem" en ligt een godganse dag voor de deur te piepen, hij is er zo mee bezig dat hij al 3 dagen niet eet (op zijn boterham smorgens na dan). Als dit het geval is kun je er wel mee naar de da gaan, maar die kan er vrij weinig aan doen, je hooguit adviseren om je hond te laten castreren, maar meer niet.
this bitch bites
pi_46429442
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:04 schreef monaldo het volgende:

[..]

Jij snapt mijn reactie blijkbaar. JE gaat niet voor elk klein dingetje gelijk naar de dierenarts.
Waarom open je dan dit topic? Je krijgt van meerdere mensen het advies om even een bezoekje aan de dierenarts te brengen en vervolgens doe je er niks mee
Ik snap goed waarom die hond piept, hij krijgt gewoon geen aandacht
pi_46429464
Mijne doet dat ook sinds een paar dagen! Hij wil gewoon aandacht. En gaat dan zitten loeien als een brandweerwagen..
pi_46429648
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:57 schreef Biancavia het volgende:
Misschien heeftie zo'n piepspeeltje ingeslikt.
  zondag 18 februari 2007 @ 19:50:45 #23
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_46435854
Graag even de lollige, onzinnige opmerkingen achterwege laten beste FF-ers.
SHE is ongesteld, dus pas op.

Ontopic; piepen is doorgaans gewoon janken om aandacht. Je woef is dus gewoon een beetje high maintenance.
Negeren van het piepen en belonen als hij niet piept, werkt doorgaans goed om het af te leren. Net als bij vrouwen eigenlijk.
  maandag 19 februari 2007 @ 14:09:51 #24
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_46456614
Dat is toevallig!
Ik heb een blaffende muis!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 19 februari 2007 @ 14:13:56 #25
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46456728
quote:
Op zondag 18 februari 2007 19:50 schreef SHE het volgende:
Graag even de lollige, onzinnige opmerkingen achterwege laten beste FF-ers.
SHE is ongesteld, dus pas op.

Ontopic; piepen is doorgaans gewoon janken om aandacht. Je woef is dus gewoon een beetje high maintenance.
Negeren van het piepen en belonen als hij niet piept, werkt doorgaans goed om het af te leren. Net als bij vrouwen eigenlijk.
Maar misschien krijgt ie daadwerkelijk geen aandacht En dan nu nog minder
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_46458385
Onze hond piept ook constant. Het begon een paar jaar geleden. Ze is nu 12 jaar, en de dierenarts zegt dat-ie nog in topconditie is. Ik wil ook wel weten hoe ik hem daarmee kan laten stoppen, want 's nachts wordt het hele huis wakker van het gejank.

Oh en aandacht krijgt ze genoeg.
pi_46459672
de hond van vriendlief heeft zichzelf ook aangeleerd om te piepen voor aandacht. Eerst deed hij dat als pup als hij moest plassen, maar nu doet hij het bij alles waar hij aandacht op wil vestigen. Negeren helpt bij het beestje totaal niet, dus we hopen dat het afleren na zijn castratie ( vorige week) wat meer effect heeft. Als er loopse teefjes in de buurt zijn is het hek trouwens helemaal van de dam, dan ligtie dagen aan een stuk te piepen, kwijlen en klappertanden... geil beest

Het is ook niet hetzelfde als janken en het is ook niet piepen van pijn, het is een soort van neusfluiten
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_46459894
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:51 schreef littledrummergirl het volgende:
de hond van vriendlief heeft zichzelf ook aangeleerd om te piepen voor aandacht. Eerst deed hij dat als pup als hij moest plassen, maar nu doet hij het bij alles waar hij aandacht op wil vestigen. Negeren helpt bij het beestje totaal niet, dus we hopen dat het afleren na zijn castratie ( vorige week) wat meer effect heeft. Als er loopse teefjes in de buurt zijn is het hek trouwens helemaal van de dam, dan ligtie dagen aan een stuk te piepen, kwijlen en klappertanden... geil beest

Het is ook niet hetzelfde als janken en het is ook niet piepen van pijn, het is een soort van neusfluiten
Ja neusfluiten is het hier ook inderdaad.
Onze hond is al gesteriliseerd, dus daar kan het ook niet aan liggen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:06:21 #29
110304 bima
Jepiamadogfan
pi_46497016
M eestal is het klagen, of te weinig aandacht, of hij probeerd je iets duidelijk te maken, maar jij mist het.
Kan natuurlijk ook iets onprettig zijn, als hij niks mankeerd helemaal negeren.

Wij hadden vroeger een herder die als hij in de mand moest ivm visite of niet zo goed luisteren, een kompleet skala aan geluiden van diep zuchten tot iritant piepen kon produceren, tot whoehoehoehoeoeoe toe.
Volgens de statistieken is 98% van de moderators dit gaan doen vanwege het machtsgevoel.
Weer iets offtopic verklaard (en verwijderd), wat niet grof/beledigend was, maar het naampje is tata humor.onderzoek5303
  Moderator dinsdag 20 februari 2007 @ 18:46:56 #30
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46498467
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:06 schreef bima het volgende:
M eestal is het klagen, of te weinig aandacht, of hij probeerd je iets duidelijk te maken, maar jij mist het.
Kan natuurlijk ook iets onprettig zijn, als hij niks mankeerd helemaal negeren.

Wij hadden vroeger een herder die als hij in de mand moest ivm visite of niet zo goed luisteren, een kompleet skala aan geluiden van diep zuchten tot iritant piepen kon produceren, tot whoehoehoehoeoeoe toe.
Doet mijn duitse herder ook inderdaad, eerrruug luidruchtig gaan gapen, steeds gaan verleggen en met zijn poten langs de rand van zijn plastic mand schrapen, erg irritant.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:55:40 #31
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_46498763
Mijn hond doet ook aan neusfluiten om aandacht te trekken. Meestal als ze zich ergert omdat er iemand buiten is die wil gaan begroeten en ze weet dat ze niet mag blaffen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_46498902
Misschien kun je hem smeren met wat WD 40, heb ik bij de mijne ook gedaan en sindsdien piept ie niet meer.
  Moderator dinsdag 20 februari 2007 @ 18:59:25 #33
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46498929
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:55 schreef deedeetee het volgende:
Mijn hond doet ook aan neusfluiten om aandacht te trekken. Meestal als ze zich ergert omdat er iemand buiten is die wil gaan begroeten en ze weet dat ze niet mag blaffen.
Elco is uitermate irritant als het om blaffen gaat, en als ik hem dan zeg dat hij moet zwijgen dan is hij stil totdat ik uit de huiskamer ben .
Als ik de voordeur open gedaan heb en terug kom in de gang naar de huiskamer is hij weer stil

En je mag alleen straffen op het moment dat ze daadwerkelijk iets doen he, elco heeft goed opgelet tijdens cursus
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:02:03 #34
78780 deedeetee
pi_46499043
Whehehe slimme elco

Die van mij flikt dat ook hoor en die onschuldige snuit die ze trekt als je dan verontwaardigd binnen komt. Zo'n echte * ik doe niks hoor * snui t
pi_46499133
Piepen kan inderdaad ook te maken hebben met zich niet lekker voelen, maar vaak eten ze dan ook gras.
Maar ligt ie de hele tijd bij de voordeur te piepen of gewoon als ie in huis rondloopt?
Voor de deur kan het inderdaad zijn dat er buiten iets is waar ie graag heen wilt, of hij moet nodig.
Is ie bang voor iets in huis?
  Moderator dinsdag 20 februari 2007 @ 19:05:10 #36
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46499175
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:02 schreef deedeetee het volgende:
Whehehe slimme elco

Die van mij flikt dat ook hoor en die onschuldige snuit die ze trekt als je dan verontwaardigd binnen komt. Zo'n echte * ik doe niks hoor * snui t
Elco kijkt al standaart de andere kant op als ik dan weer binnen kom, hij weigert me echt aan te kijken
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:25:10 #37
78780 deedeetee
pi_46499976
Hij gaat dus de confrontatie uit de weg, die van mij niet. Die is schijnheilig geboren. En piepend, de eerste weken liep ze constant te piepen als we gingen wandelen. Gewoon aan één stuk door.
Mega irritant maar ik heb 't lekker genegeerd en ben enthousiast pratend vrolijk met haar het verplichte rondje gaan lopen. Moest ik wel mensen uit de weg blijven die die arme pieperd zonodig moesten beklagen, domme mensen heb je op de wereld.....
pi_46553392
Wij hebben ook een pieperd hoor. Gewoon geen aandacht aan besteden. Hij gaat genoeg uit en krijg meer dan voldoende aandacht.

's nachts ligt hij wel altijd op de slaapkamer, anders wordt ik gek.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_46553426
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:25 schreef deedeetee het volgende:
Hij gaat dus de confrontatie uit de weg, die van mij niet. Die is schijnheilig geboren. En piepend, de eerste weken liep ze constant te piepen als we gingen wandelen. Gewoon aan één stuk door.
Mega irritant maar ik heb 't lekker genegeerd en ben enthousiast pratend vrolijk met haar het verplichte rondje gaan lopen. Moest ik wel mensen uit de weg blijven die die arme pieperd zonodig moesten beklagen, domme mensen heb je op de wereld.....
Wij hebben ook een hond die tijdens het uitgaan een soort van praat, maar dan piepend praat tegen andere honden en mensen. We hebben al zo vaak de vraag gehad waarom de hond zo piept.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')