Als jurist keur ik rebelsheid uiteraard ten zeerste af... gewoon braaf de (ongeschreven) regels volgen... en de juiste nummering...quote:Op zondag 18 februari 2007 16:55 schreef broer het volgende:
Dat is rebels, DaMart. Jeweetog!
Maar het is nu weekend, en dan is de jurist in mij vrij...quote:Op zondag 18 februari 2007 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als jurist keur ik rebelsheid uiteraard ten zeerste af... gewoon braaf de (ongeschreven) regels volgen... en de juiste nummering...![]()
![]()
Nogmaals: het was niet vanuit rebelse gevoelens. Even lezen netjes lezen eh. Met je speelgoedtreintje. Je bent gewoon gekwetst.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als jurist keur ik rebelsheid uiteraard ten zeerste af... gewoon braaf de (ongeschreven) regels volgen... en de juiste nummering...![]()
![]()
Als je Barbie had, of My Little Pony, of iets vergelijkbaars, dan zou ik me geen zorgen maken Isaquote:Op zondag 18 februari 2007 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nooit treintjes gehad, mis ik nu iets in mijn opvoeding?
Het was spiksplinternieuw toen ik in Vlaardingen kwam wonen, dat was begin jaren '80.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
treintjes zijn leuk
Ik mis mijn treintjes
K_man, ben je aanwezig? Zo ja, weet jij wanneer de openbare bibliotheek van Rotterdam gebouwd is?? Ik kan het nergens vinden op internet. En het is nog wel zo'n mooi gebouw
Leuk zwembad. Niet overdreven groot of gezellig, maar wel aardig. Met lichtkrant die berichten laat zien als 'het is niet toegestaan om zonder zwemkleding in het bad te zwemmen.'quote:Op zondag 18 februari 2007 18:46 schreef sigme het volgende:
Vlaardingen
Dan moet jij ook wel even opletten op wiens post ik reageer he... NASApaus...quote:Op zondag 18 februari 2007 17:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nogmaals: het was niet vanuit rebelse gevoelens. Even lezen netjes lezen eh. Met je speelgoedtreintje. Je bent gewoon gekwetst.
Iemand zien verzuipen daar. Toen kon je als meisje nog zonder bovenstukje zwemmen, ook bij schoolzwemmen met een klas moslimpjes. Die bij gebrek aan zwemkunst allemaal (3e klas) in het pierebadje moestenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:10 schreef dwerg het volgende:
[..]
Leuk zwembad. Niet overdreven groot of gezellig, maar wel aardig. Met lichtkrant die berichten laat zien als 'het is niet toegestaan om zonder zwemkleding in het bad te zwemmen.'
Hm. Dat is dan weer minder.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:19 schreef sigme het volgende:
Iemand zien verzuipen daar.
Ik heb ook wel een leuker verhaal over dat zwembad. Mijn moeder heeft harde lenzen, en is er eens eentje verloren in dat zwembad. Gemeld. Enige tijd later eens geïnformeerd, hadden ze de lens gevonden op (in?) een filter. Lag in de kassalade bij de dubbeltjes.quote:
dankje!!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Het was spiksplinternieuw toen ik in Vlaardingen kwam wonen, dat was begin jaren '80.
De in 1980 door Architectenbureau Van den Broek en Bakema ontworpen Centrale Bibliotheek van Rotterdam ( architectenweb )
[afbeelding]
Je mist dan een gebrek aan zinvolle tijdsbesteding en je mist dan een gebrek aan mogelijkheid tot een fatsoenlijke ontwikkeling der intelligentie.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nooit treintjes gehad, mis ik nu iets in mijn opvoeding?
Irrelevant.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet jij ook wel even opletten op wiens post ik reageer he... NASApaus...
Jij ook, lekker kak in je hoi.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:41 schreef Gellius het volgende:
Ja hoi.
Sterf, pope.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:16 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Jij ook, lekker kak in je hoi.
Niet voordat ik jou je leven zuurder heb gemaakt dan de holle k van de ergste langlevendste geheelonthoudster (sperma is basisch, vandaar).quote:
Te laat k_man,quote:Op maandag 19 februari 2007 11:36 schreef k_man het volgende:
Hé Lien, ouwe vrijster! :w
En tevens een hartelijke groet voor alle andere aanwezigen uiteraard.
Hoe moet je daar nou 'noumena' in verwerken?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:41 schreef Lienekien het volgende:
La-lala-la-laaa (bis)
Ja, kom op dan met de tekst.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Hoe moet je daar nou 'noumena' in verwerken?
Dat is mooi. Ik had je vraag vast verkeerd beantwoord. Ik dacht namelijk in eerste instantie aan het 'potlood'.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Te laat k_man,
ik had je gister nodig, nu heeft Sigme het al opgelost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |