Echt heel creapy. Er gaat werkelijk geen een klein alarmbelletje rinkelen. Een verloren zaak....quote:Op zondag 18 februari 2007 14:37 schreef scanman01 het volgende:
Dit is echt een typerend gesprek. Alles en iedereen is fout, behalve Brian.
Heel eng allemaal. Als ik Amanda's familie was, zou ik haar NU nog eruit halen. Helaas zijn die ook niet al te nozel denk ik.
Echt ...quote:Op zondag 18 februari 2007 14:39 schreef scanman01 het volgende:
Loverboy Brian: "Als je bij hem gaat liggen heb je Huub 300x sterker gemaakt. Snap je wat zijn insteek is? Winst te behalen over jou. Met jou in bed te liggen zodat zijn ego gestreeld wordt. Hij zal zo lief mogelijk doen en een ontbijt voor je maken. Puur om weer voer te krijgen om tegen mij te gebruiken. Ik geef je veel informatie, maar ze gaan gebruik maken van je gevoel. Ze willen je misleiden, in de war maken. Ze willen hun voordeel behalen over jouw hoofd."
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
Een nieuw gedicht.
Amanda
Je ziet eruit als een panda
Ik wil je neuken, kanda?
leuk als je vmbo doetquote:Op zondag 18 februari 2007 14:43 schreef Copycat het volgende:
Ik ben bezig met een Engelse tekstopdracht.
Ik denk dat ik daarvoor eens wat teksten van Brian ga jatten.
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
Een nieuw gedicht.
Amanda
Je ziet eruit als een panda
Ik wil je neuken, kanda?
Dat kun je je bij Natasia ook afvragen idd..quote:Op zondag 18 februari 2007 14:44 schreef Sporti het volgende:
Hoe is die gozer in godsnaam door de psychologische test gekomen?![]()
Dit is nu psies en exact dat Loverboy gedrag waar ik het eergisteren over had. Heel eng, en vooral heel gevaarlijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:37 schreef scanman01 het volgende:
Dit is echt een typerend gesprek. Alles en iedereen is fout, behalve Brian.
Heel eng allemaal. Als ik Amanda's familie was, zou ik haar NU nog eruit halen. Helaas zijn die ook niet al te nozel denk ik.
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
leuk als je vmbo doet
Gelukkig heeft ze nog geen last van grootheidswaanzin...quote:Op zondag 18 februari 2007 14:45 schreef itsme het volgende:
Eric, o woensdag massage. leuk
Natasia, ja dat was eerst voor mij, maar toen wilden anderen ook
maar het is goed hoor als jij wilt.
eric: dank je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |