abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46421608
Hallo, ik kwam een scheerapparaat van Panasonic tegen dat zowel droog als nat kan scheren en een andere technologie heeft dan philips en braun. Nou vroeg ik mij af of er mensen zijn die ook panasonic hebben en waar ze toch te koop zijn (gewone winkels hebben ze niet en webwinkels bijna niet)

Van Panasonic, de uitvinder van het nat/droog scheerapparaat.

Jaren geleden inmiddels, introduceerde Panasonic een nieuwe dimensie in het scheren: het eerste elektrische scheerapparaat dat nat en droog kon scheren. En dat zelfs – zonder snoer – mee onder de douche mocht.
De voordelen van nat scheren – maar glad en makkelijk als een elektrisch scheerapparaat.
Water en/of schuim geven samen een verrassend goed scheerresultaat. De huid voelt glad en soepel aan.
Nu driemaal zo flexibel – nog effectiever.
In het nieuwe Panasonic nat-/droog-scheerapparaat draait een Linear-motor volgens het principe van afstotende en aantrekkende elektromagneten (transrapid-principe). Daardoor bereiken de tegen elkaar in draaiende scheermesjes zo'n 13.000 bewegingen per minuut. Tot de accustroom is verbruikt, zelfs bij sterke weerstand (b.v. zware baardgroei) blijft deze werking constant. En de drie flexibel gelagerde scheerkoppen passen zich volledig aan de vorm van uw gelaat aan. Het resultaat: een heerlijk gladde huid. Ook op moeilijk bereikbare plaatsen, zoals direct onder de neus, scheert de Panasonic glad en pijnloos. Vloeidunne edelstalen scheerbladen verwijderen de haargroei glad aan het huidoppervlak – zonder onaangename huidirritatie. De gerubberde zijkanten zorgen dat uw scheerapparaat zich ook onder de douche goed vast laat houden.

ook redcoon heeft hem: http://www.redcoon.nl/ind(...)3/Panasonic_ES_8168/

maar of dit nu een betrouwbare zaak is
pi_46434204
dit onderwerp maakt toch aardig wat los.....
pi_56375726
Ik was net een scheerapparaat-topic aan het zoeken (moet ik nu een Braun nemen of een Philips?) en kwam zodoende je topic tegen.
Interessant, thanks voor de link! Panasonic is an sich een goed merk, dus ik ga me er even in verdiepen

Nou, heb je het topic toch niet voor niks geopend, mooi toch?

/edit: hij staat alleen niet meer op de site van Redcoon da's dan weer jammer
pi_56378421
Redcoon is wel betrouwbaar, aanta keer een bestelling gedaan, zonder problemen. Is vaak wel iets prijziger dan bijv. "Het Internet Warenhuis". Je kunt natuurlijk voor ervaringen op de Shopsurveyvan de Tweakerts kijken:)
Op vrijdag 25 januari 2008 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
Kinderen met een helm zijn pussies. Van de generatie met rubberen tegels in de speeltuin en goedgekeurde klimtoestellen. Echte kinderen vallen gewoon, word je hard van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')