Manilaquote:Op zondag 18 februari 2007 12:26 schreef B.ertha het volgende:
waar werkte je dan?
Het gokken van Tong ? of mijn vraagstelling ?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat vinden we hier nou van? T was namelijk niet helemaal volgens de regeltjes.
Qua gemeentes bedoelde ik dus eigenlijkquote:
Pfff, het klontert ook wel wat aan elkaarquote:Op zondag 18 februari 2007 12:36 schreef rene29 het volgende:
ligt eraan waar je kijkt.
Heb t net ff opgezocht in Wiki:
Steden
National Capital Region (Metro Manilla)
* Makati City
* Malabon City
* Mandaluyong City
* Manilla
* Marikina City
* Muntinlupa City
* Parañaque City
* Pasay City
* Pasig City
* Quezon City
* Taguig City
* Valenzuela City
Gemeenten
* Navotas
* Pateros
* San Juan
Manilla (Filipijns: Maynila; vaak gespeld Manila) is de hoofdstad van de Filipijnen. De stad ligt op het eiland Luzon, aan de oostoever van de 48 kilometer lange Manillabaai die uitmondt in de Zuid-Chinese Zee. Het inwonertal bedraagt bijna 1,6 miljoen (2000). De agglomeratie bestaat naast Manilla uit nog 16 andere steden en gemeenten. Hier wonen in totaal 15 miljoen inwoners. Deze agglomeratie, Metro Manilla, wordt door buitenlanders en niet-inwoners dikwijls ook Manilla genoemd. De eigenlijke stad Manilla is de op een na grootste stad van het land. Alleen de voorstad Quezon City heeft nog meer inwoners.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:26 schreef LangeTabbetje het volgende:
Uit hoeveel gemeenten, bestaat de agglomeratie die wij Manila noemen ?
Het gokken. Maar vooruit.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het gokken van Tong ? of mijn vraagstelling ?
Sorry sorry sorry, ik ben altijd uitgegaan van 7.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:41 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Manilla (Filipijns: Maynila; vaak gespeld Manila) is de hoofdstad van de Filipijnen. De stad ligt op het eiland Luzon, aan de oostoever van de 48 kilometer lange Manillabaai die uitmondt in de Zuid-Chinese Zee. Het inwonertal bedraagt bijna 1,6 miljoen (2000). De agglomeratie bestaat naast Manilla uit nog 16 andere steden en gemeenten. Hier wonen in totaal 15 miljoen inwoners. Deze agglomeratie, Metro Manilla, wordt door buitenlanders en niet-inwoners dikwijls ook Manilla genoemd. De eigenlijke stad Manilla is de op een na grootste stad van het land. Alleen de voorstad Quezon City heeft nog meer inwoners.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Manilla
Dus 17
Langetabbetje+1quote:Op zondag 18 februari 2007 12:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
Die vraag is wel vaker voorbij gekomen. Je bedoelt zijn zoon ?
De telefoongids.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:57 schreef rene29 het volgende:
heeft hij niet een aantal boeken geschreven?
o.a. Maar iets preciezer dan.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:57 schreef rene29 het volgende:
heeft hij niet een aantal boeken geschreven?
Trio Hellinique - Zorba ?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:30 schreef rene29 het volgende:
Wat is de eerste single die in de Nationale Hitparade (nu Mega Top 100) op nummer 1 is binnengekomen?
Niet volgens mijn bron.quote:
Ik heb het ook niet over jou, maar over mensen die alleen Naam +1 posten, en geen scorelijst.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:30 schreef B.ertha het volgende:
scorelijst staat er hoor. Maar idd, die zou iedereen ook bijhouden, dat was een afspraak.
Ja dat snapte ik. Ik vind het ook irritant, heb ook terug moeten zoeken.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:40 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jou, maar over mensen die alleen Naam +1 posten, en geen scorelijst.
Dat gaat er namelijk voor zorgen dat er punten vergeten worden..
Maargoed, is bij deze gezegd, Game on
ciaoquote:
Goed jaarquote:Op zondag 18 februari 2007 13:49 schreef rene29 het volgende:
1983
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |