Ik ook. Denk ook niet dat ie het van Sharon kan winnen.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ikben het er niet mee eens, en hoop dat hij grandioos verliest.

Ik ben ook redelijk overtuigd dat hij 46% had, maar nog steeds vind ik hemquote:Op zondag 18 februari 2007 22:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Succes ermee. Ben er redelijk overtuigd van dat Richy die 46% stemmen had.

Nee, het had Jamai en Hind moeten zijn, Jim had net zoveel recht op die plaats als Herman op de titel "Meest Sexy Man in Nederland"quote:Op zondag 18 februari 2007 22:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Jim stond volkomen terecht in de finale. Hij had alleen Hind naast zich moeten hebben.

Ik zie X6-fans er ook eerder voor aan om over te stappen op Sharon. Beetje hetzelfde "goodgirl"-gehalte.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:31 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik ook. Denk ook niet dat ie het van Sharon kan winnen.

Ik ben nu ook helemaal voor Sharon, zolang Richy niet wint...quote:Op zondag 18 februari 2007 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie X6-fans er ook eerder voor aan om over te stappen op Sharon. Beetje hetzelfde "goodgirl"-gehalte.

Dat 'goodgirl'-gehalte bij Sharon irriteert me wel.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie X6-fans er ook eerder voor aan om over te stappen op Sharon. Beetje hetzelfde "goodgirl"-gehalte.

Ach, het irriteert mij nog niet zo als het verlegenpersoontje van Richy.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dat 'goodgirl'-gehalte bij Sharon irriteert me wel.

quote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dat 'goodgirl'-gehalte bij Sharon irriteert me wel.

Ze zijn niet eens grappigquote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de grappen over NY NY mogen ook ophouden.

Minstens 54% heeft dus niet op hem gestemd. Laat dat volgende week ook maar zo zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Succes ermee. Ben er redelijk overtuigd van dat Richy die 46% stemmen had.

En dat had je niet bij Richy?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik hoop toch echt dat hij van NEP-Sharon wint... Niet dat hij zo geweldig is, maar ik had vanavond voor het eerst zoiets bij Sharon van: ´en nou weet ik het wel, opzouten!´

Lang niet alle X6-stemmers gaan ook stemmen op Sharon, dus het kan nog spannend worden.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Minstens 54% heeft dus niet op hem gestemd. Laat dat volgende week ook maar zo zijn.

Spannend wordt het zeker. En op zich hoeft SHaron nergens voor te vrezen, dat (bagger)contract komt er toch wel, en ze kan daarna meteen door naar moeder Marianne voor een hippe musicalrol.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Lang niet alle X6-stemmers gaan ook stemmen op Sharon, dus het kan nog spannend worden.

Kijk, nu snap ik het, jij hebt gewoon Iks6 gestuurd. Dat verklaart de boel.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef Woelli het volgende:
saborteerd

In de Nederlandse versie van Dreamgirlsquote:Op zondag 18 februari 2007 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spannend wordt het zeker. En op zich hoeft SHaron nergens voor te vrezen, dat (bagger)contract komt er toch wel, en ze kan daarna meteen door naar moeder Marianne voor een hippe musicalrol.

Maakt niet uit, die 46% was écht niet voor Richy hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Lang niet alle X6-stemmers gaan ook stemmen op Sharon, dus het kan nog spannend worden.

Moet ze wel nog even oefenen op Listen, of zoals hethier dan gaat heten Luister.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
In de Nederlandse versie van Dreamgirls.

Bijdehandquote:Op zondag 18 februari 2007 22:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Kijk, nu snap ik het, jij hebt gewoon Iks6 gestuurd. Dat verklaart de boel.

Inderdaad... die kon ook al niet zingen! (tegenwoordig wel..)quote:Op zondag 18 februari 2007 22:15 schreef SpecialGuest het volgende:
Deze finaleplek is ongeveer net zo onterecht als die van Jim destijds.![]()
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |