Ja erg verwend door pappie en mammie.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh en trouwens.. Richy RichWat een gaaf (en luxe) appartement!
Niks mis met verwend wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 11:16 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ja erg verwend door pappie en mammie.
Richy is de enige die gisteren geen noot vals gezongen heeft. In het 2e nummer was hij zelfs nog beter tot uiting gekomen zonder dat koor.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:37 schreef Hockeylotje het volgende:
grr wat een irritante rot fans heeft Richy.. werd er doof van en ik zat nog wel erg ver weg! Maar ik vond dat Richy gered werd door het koor en het was echt wel af en toe vals in het tweede nummer..
Vond het ook jammer dat hij en HJ het sneller hadden gemaakt :S
Met jou kan ik praten haha :pquote:Op zondag 18 februari 2007 14:00 schreef Woelli het volgende:
Richy was gisteren eindelijk weer eens goed,
Maar dit geef hem geen recht op een finale plaats![]()
Ik ben bang dat dit teveel mensen gaan denken. Dat de gedachte is van, vorige week was hij erg slecht, maar had hij toch genoeg stemmen. Nu was hij heel goed, dus dan krijgt die zeker genoeg stemmen.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:25 schreef PeRi het volgende:
Hij komt zo duidelijk in de finale. And I like it.
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:39 schreef m-materazzi het volgende:
Ik heb wel een keer gestemd. Al twijfelde ik zeer, de enige keer dat ik dit seizoen stemde ( op Christian ) ging hij er uit.
Bedankt voor de motivatie om nog eens te stemmen.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan is het exit richy vanavond
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:17 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Bedankt voor de motivatie om nog eens te stemmen.
Jim stond volkomen terecht in de finale. Hij had alleen Hind naast zich moeten hebben.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:15 schreef SpecialGuest het volgende:
Deze finaleplek is ongeveer net zo onterecht als die van Jim destijds.![]()
Zowel Jim als Richy hebben hun finaleplek slechts te danken aan breezahs met natte kutjes.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Jim stond volkomen terecht in de finale. Hij had alleen Hind naast zich moeten hebben.
Jim deed mee aan Idols. Zoals ook blijkt na het programma, was hij het enige echte potentiële idool dat in de finalerondes stond. Hind had ook iets heel eigens én de beste stem, dus dat had wat mij betreft een verdiende finale geweest.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:18 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Zowel Jim als Richy hebben hun finaleplek slechts te danken aan breezahs met natte kutjes.
Why?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij mag van mij nu wel winnen overigens..
Omdat dat grappig is.quote:
Dat zou zo'n blamage zijn dat het niet grappig meer is. Op geen enkele manier.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Omdat dat grappig is..
Ik bedoel, Richy die van Sharon wint, dat verzint toch niemand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |