Ik eigenlijk ook.... maar men is blijkbaar bang dat bedrijven hun producten verliezen. En dat is niet geheel onterecht natuurlijk, kijk maar eens naar Netscape bijvoorbeeld, wat door de integratie van Internet Explorer in Windows 95 eigenlijk meteen haar marktaandeel dat ze nog hadden op Windows 3.1 zag kelderen. En toen Microsoft aankondigde dat de nieuwe versie van MSIE (4.0 destijds) gratis zou zijn voor iedereen, terwijl Netscape nog licenties verkocht aan bedrijven, kon Netscape wel inpakken. Uiteindelijk zijn ze zo enorm failiet gegaan dat AOL de merknaam voor een prikkie kon kopen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:09 schreef gday het volgende:
Ik heb echt een schijthekel aan die rechtzaken.
En die nog op de plank liggen te verstoffen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.... maar men is blijkbaar bang dat bedrijven hun producten verliezen. En dat is niet geheel onterecht natuurlijk, kijk maar eens naar Netscape bijvoorbeeld, wat door de integratie van Internet Explorer in Windows 95 eigenlijk meteen haar marktaandeel dat ze nog hadden op Windows 3.1 zag kelderen. En toen Microsoft aankondigde dat de nieuwe versie van MSIE (4.0 destijds) gratis zou zijn voor iedereen, terwijl Netscape nog licenties verkocht aan bedrijven, kon Netscape wel inpakken. Uiteindelijk zijn ze zo enorm failiet gegaan dat AOL de merknaam voor een prikkie kon kopen.
Door dergelijke rechtzaken moest Microsoft voor Europa en Zuid-Korea aparte versies maken voor XP Professional en de Vista Business edition, welke nu verkocht worden met de "N" en "K" letters eraanvast geplakt.
Tja, ik weet nou niet of het echt zoveel geld extra zal opleveren voor bedrijven die een video player verkopen, omdat je met gratis alternatieven als VLC player en Winamp al vrijwel alles kan afspelen. Volgens mij kosten die rechtzaken alleen maar enorm veel geld en heeft het Microsoft ook een hoop geld gekost om aparte versies te programmeren, te testen, en in productie te brengen.
Geen idee eigenlijk..... ze doen het hier allemaal prima, zowel in IE7 als FF2.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:52 schreef Goldfish80 het volgende:
Wat zou de oorzaak dan kunnen zijn van het crashen bij die sites?
Ahh mooi dan verwijder ik metreen die .old bestanden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Yep, die kun je wegmikken.
[..]
Windows Mail is een vrij beperkte applicatie. Microsoft mag vanwege anti-trust rechtzaken alleen nog maar beperkte functionaliteit in programma's stoppen zodat fabrikanten van andere software tenminste nog een kans krijgen om hun pakketten te verkopen. Vandaar dat MS geen echte Anti-Virus heeft, dat in Vista de Defragmenteerder geen voortgangsindicator meer heeft, en ik kan me voorstellen dat men in Windows Mail ook alleen de basisfunctionaliteit hebben zitten.
Gratis oplossing: Mozilla Thunderbird, de mailclient van de makers van Firefox.
Betaalde oplossing: Microsoft Office Outlook.
laat ik nou net een NEC hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Kijk naar een firmwareupdate voor je brander. Ik heb begrepen dat met name NEC branders nog wel eens problemen hebben met Vista, en dat deze meestal met een firmware update verholpen zijn.
Is jouw Google kapot ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:11 schreef Pizzahut het volgende:
laat ik nou net een NEC hebben![]()
is er firmware voor de nec 4570A? kan hem niet vinden via google![]()
Nee, ik had die ook gevonden, echter is zowel softpedia als die mirror broken...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Is jouw Google kapot ofzo?
Ik stop "NEC 4570A Firmware" in Google, en krijg van alles!
2e of 3e link van SoftPedia
Geloof mij maar, je mist niets!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:06 schreef NanKing het volgende:
Ik heb net Vista geinstalleerd.
Alleen erg jammer dat, dat Aero het niet doet bij mij(onboard videokaart).
Ik vond het toch wel erg hipquote:
Vooral lekker op de laptop als je op de accu zit te werken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vond het toch wel erg hip.
Mijn vriendin heeft 'm ook zojuist geinstalleerd en heeft wel Aero, ik vind het toch wel erg leuk om te zien.
Normaal ben ik niet zo van de grafische troep maar hier was ik toch wel hyper over.
Je bent een Veenendaler?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:38 schreef Goldfish80 het volgende:
Dan weet ik ook niet wat het probleem is. Zelfde probleem heb ik met http://www.vvdovo.nl
Ik lees net (in dit topic) dat met Aero de cpu maar een paar % meer wordt belast.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef gday het volgende:
[..]
Vooral lekker op de laptop als je op de accu zit te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |