abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 maart 2007 @ 19:09:00 #276
10710 gday
propria cures
pi_46816887
Ik heb echt een schijthekel aan die rechtzaken. Dat is gewoon creëren van markten die er eigenlijk niet zijn. Ik heb helemaal geen zin om een apart stuk defragmentatiesoftware aan te schaffen, omdat ik helemaal geen behoefte heb aan uitgebreide opties. Gewoon defragmenteren en zien hoe ver het is, is voor mij voldoende. Maar ja, blijkbaar ben ik dan al een zware gebruiker en moet ik maar 'echte' defragmentatiesoftware aanschaffen.

Straks gaan ze nog een markt creëren voor meerere accounts, omdat MS die functionaliteit eruit moet slopen zodat pauperbedrijven weer de kans hebben om hun ellendig brakke software aan de man te krijgen.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  donderdag 1 maart 2007 @ 19:22:55 #277
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46817402
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:09 schreef gday het volgende:
Ik heb echt een schijthekel aan die rechtzaken.
Ik eigenlijk ook.... maar men is blijkbaar bang dat bedrijven hun producten verliezen. En dat is niet geheel onterecht natuurlijk, kijk maar eens naar Netscape bijvoorbeeld, wat door de integratie van Internet Explorer in Windows 95 eigenlijk meteen haar marktaandeel dat ze nog hadden op Windows 3.1 zag kelderen. En toen Microsoft aankondigde dat de nieuwe versie van MSIE (4.0 destijds) gratis zou zijn voor iedereen, terwijl Netscape nog licenties verkocht aan bedrijven, kon Netscape wel inpakken. Uiteindelijk zijn ze zo enorm failiet gegaan dat AOL de merknaam voor een prikkie kon kopen.

Door dergelijke rechtzaken moest Microsoft voor Europa en Zuid-Korea aparte versies maken voor XP Professional en de Vista Business edition, welke nu verkocht worden met de "N" en "K" letters eraanvast geplakt.

Tja, ik weet nou niet of het echt zoveel geld extra zal opleveren voor bedrijven die een video player verkopen, omdat je met gratis alternatieven als VLC player en Winamp al vrijwel alles kan afspelen. Volgens mij kosten die rechtzaken alleen maar enorm veel geld en heeft het Microsoft ook een hoop geld gekost om aparte versies te programmeren, te testen, en in productie te brengen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 1 maart 2007 @ 19:29:32 #278
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_46817653
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:22 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook.... maar men is blijkbaar bang dat bedrijven hun producten verliezen. En dat is niet geheel onterecht natuurlijk, kijk maar eens naar Netscape bijvoorbeeld, wat door de integratie van Internet Explorer in Windows 95 eigenlijk meteen haar marktaandeel dat ze nog hadden op Windows 3.1 zag kelderen. En toen Microsoft aankondigde dat de nieuwe versie van MSIE (4.0 destijds) gratis zou zijn voor iedereen, terwijl Netscape nog licenties verkocht aan bedrijven, kon Netscape wel inpakken. Uiteindelijk zijn ze zo enorm failiet gegaan dat AOL de merknaam voor een prikkie kon kopen.

Door dergelijke rechtzaken moest Microsoft voor Europa en Zuid-Korea aparte versies maken voor XP Professional en de Vista Business edition, welke nu verkocht worden met de "N" en "K" letters eraanvast geplakt.

Tja, ik weet nou niet of het echt zoveel geld extra zal opleveren voor bedrijven die een video player verkopen, omdat je met gratis alternatieven als VLC player en Winamp al vrijwel alles kan afspelen. Volgens mij kosten die rechtzaken alleen maar enorm veel geld en heeft het Microsoft ook een hoop geld gekost om aparte versies te programmeren, te testen, en in productie te brengen.
En die nog op de plank liggen te verstoffen...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_46817884
Ik heb met ie 7.0 in windows vista premium geregeld dat bij bepaalde sites internet explorer crasht.
Ik heb dit onder andere bij de volgende site:
http://www.pd5hw.nl/p2000/

Hebben meer mensen dit probleem?
  donderdag 1 maart 2007 @ 19:37:13 #280
10710 gday
propria cures
pi_46817957
Die site doet het prima hier in IE7 in Vista.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 1 maart 2007 @ 19:37:50 #281
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_46817991
Nope, nergens last van....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_46818008
Dan weet ik ook niet wat het probleem is. Zelfde probleem heb ik met http://www.vvdovo.nl
pi_46818238
Yeps, oa de service pagina van canon. Er waren er nog een paar maar die weet ik niet meer zo 1,2,3.
pi_46818299
Die van jou crashen hier nou juist weer niet.
  donderdag 1 maart 2007 @ 19:48:12 #285
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46818479
Dit werkte trouwens ook al met Media Center 2005..... maar er is nu ook een versie van MSN Remote Record uit voor Vista!!

Hiermee kun je je Vista Premium of Ultimate Media Center op afstand via Internet programmeren, door via een webbrowser (moet wel IE zijn) in een gids aan te geven welke programma's je wil opnemen. Erg ideaal als je ergens anders bent en even thuis iets wil opnemen..... Of als je bijvoorbeeld moet overwerken en toch een bepaald programma niet wil missen.

Ik heb het gisteren voor het eerst geprobeerd..... en dat werkt echt ideaal!
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_46818666
Wat zou de oorzaak dan kunnen zijn van het crashen bij die sites?
  donderdag 1 maart 2007 @ 20:03:26 #287
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46819070
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:52 schreef Goldfish80 het volgende:
Wat zou de oorzaak dan kunnen zijn van het crashen bij die sites?
Geen idee eigenlijk..... ze doen het hier allemaal prima, zowel in IE7 als FF2.

Mischien een verrotte JAVA installatie? Die DOVO site maakt in ieder geval gebruik van een brak java menu.
-
pi_46819503
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef maartena het volgende:

[..]

Yep, die kun je wegmikken.
[..]

Windows Mail is een vrij beperkte applicatie. Microsoft mag vanwege anti-trust rechtzaken alleen nog maar beperkte functionaliteit in programma's stoppen zodat fabrikanten van andere software tenminste nog een kans krijgen om hun pakketten te verkopen. Vandaar dat MS geen echte Anti-Virus heeft, dat in Vista de Defragmenteerder geen voortgangsindicator meer heeft, en ik kan me voorstellen dat men in Windows Mail ook alleen de basisfunctionaliteit hebben zitten.

Gratis oplossing: Mozilla Thunderbird, de mailclient van de makers van Firefox.
Betaalde oplossing: Microsoft Office Outlook.
Ahh mooi dan verwijder ik metreen die .old bestanden.

En betreft mail ik gebruik wel de 2003 office als die werkt
pi_46819676
In win xp met IE7 had ik er ook al last van dus ik vermoed dat IE7 niet helemaal lekker is (met het afhandelen van scripten). Had eigenlijk de stille hoop dat het over zou zijn in vista maar helaas.

www.samsung.nl was er een die bij mij ook op specifieke pagina's binnen het domein crashed. Net als bij canon zijn bepaalde pagina's gewoon op te vragen, waarschijnlijk pagina's zonder scripten, en supportpagina's crashen. Misschien inderdaad java wat niet lekker loopt.

Heb nu ook FF ernaast voor de sites die crashen.
pi_46820639
java werkt op andere sites prima
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:11:49 #291
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_46821825
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:00 schreef maartena het volgende:

[..]

Kijk naar een firmwareupdate voor je brander. Ik heb begrepen dat met name NEC branders nog wel eens problemen hebben met Vista, en dat deze meestal met een firmware update verholpen zijn.
laat ik nou net een NEC hebben

is er firmware voor de nec 4570A? kan hem niet vinden via google
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:57:54 #292
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46826766
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:11 schreef Pizzahut het volgende:
laat ik nou net een NEC hebben

is er firmware voor de nec 4570A? kan hem niet vinden via google
Is jouw Google kapot ofzo?

Ik stop "NEC 4570A Firmware" in Google, en krijg van alles!

2e of 3e link van SoftPedia
-
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:06:17 #293
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_46827162
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 22:57 schreef maartena het volgende:

[..]

Is jouw Google kapot ofzo?

Ik stop "NEC 4570A Firmware" in Google, en krijg van alles!

2e of 3e link van SoftPedia
Nee, ik had die ook gevonden, echter is zowel softpedia als die mirror broken...
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_46827165
Ik heb net Vista geinstalleerd .
Het is nog wel even wennen, maar tot nu toe ziet het er goed uit en draait het super snel.

Alleen erg jammer dat, dat Aero het niet doet bij mij (onboard videokaart).
ijs_beer fan!
pi_46827654
Nog steeds geen fatsoenlijke geluidsdriver beschikbaar voor mijn toch ietswat oude Soundblaster geluidskaart, schiet eens op Creative! Ook werkt Magictune niet erg lekker op Vista, schieten jullie ook eens op Samsung!

Verder krijg ik het heen en weer van die Vista GUI. Ik heb het alleen gekocht omdat ik Mediacenter wilde hebben en heb hiervoor gekozen terwijl ik gewoon MCE had moeten nemen. Waarom brengt MS dat nou gewoon niet uit als standalone product, dan had ik deze gare zooi niet hoeven aanschaffen.

Ik heb maar zoveel mogelijk "grafische pracht" uitgezet en ook die klote UAC staat bij mij niet aan omdat ik degene ben die de baas wil zijn en niet Windows. Ik hoef geen sneue controlesoftware die mij 100 keer prompt omdat ik programma's wil installeren. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de sloot aan zinloze kutprogramma's die bij Windows Vista wordt geleverd. Ik heb dan wel een Home Premium versie maar de hoeveelheid nutteloze troep is toch overweldigend. Ik had al die zooi wel in willen leveren voor een goed werkende geluidsdriver bijvoorbeeld.
pi_46827752
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:06 schreef NanKing het volgende:
Ik heb net Vista geinstalleerd .

Alleen erg jammer dat, dat Aero het niet doet bij mij (onboard videokaart).
Geloof mij maar, je mist niets!
pi_46828286
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:18 schreef LSS het volgende:

[..]

Geloof mij maar, je mist niets!
Ik vond het toch wel erg hip .
Mijn vriendin heeft 'm ook zojuist geinstalleerd en heeft wel Aero, ik vind het toch wel erg leuk om te zien.
Normaal ben ik niet zo van de grafische troep maar hier was ik toch wel hyper over.
ijs_beer fan!
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:39:53 #298
10710 gday
propria cures
pi_46828703
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:30 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik vond het toch wel erg hip .
Mijn vriendin heeft 'm ook zojuist geinstalleerd en heeft wel Aero, ik vind het toch wel erg leuk om te zien.
Normaal ben ik niet zo van de grafische troep maar hier was ik toch wel hyper over.
Vooral lekker op de laptop als je op de accu zit te werken.
pi_46828752
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:38 schreef Goldfish80 het volgende:
Dan weet ik ook niet wat het probleem is. Zelfde probleem heb ik met http://www.vvdovo.nl
Je bent een Veenendaler?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_46828882
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef gday het volgende:

[..]

Vooral lekker op de laptop als je op de accu zit te werken.
Ik lees net (in dit topic) dat met Aero de cpu maar een paar % meer wordt belast.
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')