Nou, ik keek zonet in jou FoBo, en ik moet zeggen, ik heb er een paar foto's van uitgeprint en boven mn bed gehangenquote:
Wat wil je er mee zeggen? Heb gelogen over het feit dat hij Fries is? Waar wil je heen? Ik snap je niet helemaal Christiaan?quote:
ja dan kunnen jullie ervaringen daarover uitwisselenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
En hoe voelde dat nou?
Wil je erover praten?
Ik constateerde een feit.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat wil je er mee zeggen? Heb gelogen over het feit dat hij Fries is? Waar wil je heen? Ik snap je niet helemaal Christiaan?
Die grote groene, in de tweede la van je nachtkastje bedoel je?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het voelde ongeveer hetzlefde als mn gelly dildo
Ik vind jouw camera ook mooi. Echt.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ik keek zonet in jou FoBo, en ik moet zeggen, ik heb er een paar foto's van uitgeprint en boven mn bed gehangen
Ideaal om even naar te kijken als ik mn orgamse uit wil stellen!1
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ik keek zonet in jou FoBo, en ik moet zeggen, ik heb er een paar foto's van uitgeprint en boven mn bed gehangen
Ideaal om even naar te kijken als ik mn orgamse uit wil stellen!1
Sssssssssssst...quote:Op zondag 18 februari 2007 00:39 schreef remlof het volgende:
[..]
ja dan kunnen jullie ervaringen daarover uitwisselen
Dus híj heeft hem?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die grote groene, in de tweede la van je nachtkastje bedoel je?
Ja, die! Die vind ik altijd het lekkerst, die ruikt nog een beetje naar jou sappenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die grote groene, in de tweede la van je nachtkastje bedoel je?
Nee, dat is Christiaans anusvocht..quote:Op zondag 18 februari 2007 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, die! Die vind ik altijd het lekkerst, die ruikt nog een beetje naar jou sappen![]()
Hihi, weet je nog toen ik diarree had?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, dat is Christiaans anusvocht..
Ik snap dat je het door de war haalt hoor.. zijn anusvocht ruikt net als mijn sappen naar roosjes volgens remlof.
Oh ja, Bio heeft die gene die jij altijd gebruikt helemaal schoongeliktquote:Op zondag 18 februari 2007 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik snap dat je het door de war haalt hoor.. zijn anusvocht ruikt net als mijn sappen naar roosjes volgens remlof.
ik heb net nog een doosje van dat eerstgenoemde vocht in sapverpakking naar yvonne gestuurdquote:Op zondag 18 februari 2007 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hihihi.. ja geil was dat...quote:Op zondag 18 februari 2007 00:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hihi, weet je nog toen ik diarree had?
Ja.. dát vond ik wél goor.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja, Bio heeft die gene die jij altijd gebruikt helemaal schoongelikt
Hoe weet Remlof dat het anusvocht net als jouw kutvocht ruikt - roosjes. Of hoe weet jij dat jouw kutvocht hetzelfde ruikt als het anusvocht van Christiaan. Geur is relatief, dus ik zou graag die foto toekomen hoe jij je eigen kutvocht ruikt. Eigenlijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Relatief gezien natuulijk,quote:Op zondag 18 februari 2007 00:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe weet Remlof dat het anusvocht net als jouw kutvocht ruikt - roosjes. Of hoe weet jij dat jouw kutvocht hetzelfde ruikt als het anusvocht van Christiaan. Geur is relatief, dus ik zou graag die foto toekomen hoe jij je eigen kutvocht ruikt. Eigenlijk.
Gewoon aan de dildo snuffen hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 00:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe weet Remlof dat het anusvocht net als jouw kutvocht ruikt - roosjes. Of hoe weet jij dat jouw kutvocht hetzelfde ruikt als het anusvocht van Christiaan. Geur is relatief, dus ik zou graag die foto toekomen hoe jij je eigen kutvocht ruikt. Eigenlijk.
Oeh.. daar maak je een goeie beurt hihi, ik zei beurt mee.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb net nog een doosje van dat eerstgenoemde vocht in sapverpakking naar yvonne gestuurd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |