wanneer begin je nu eindelijjkquote:Op zondag 18 februari 2007 01:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het kán zijn dat het Christiaans diarree was.
Voorlopig niet..quote:
sex dan maar>?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Voorlopig niet..
Ik prefereer met mijn werk aan te vangen op een moment waarop het doelwit het niet verwacht.
Nooit met m'n objecten.quote:
oohquote:
Post met zeer veel inhoud ! Mag ik een nominatie doen voor post van het jaar ?quote:
En bij wie is het infuus met Christiaan zn diarree nu uiteindlelijk ingediend?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
dat was gewoon het dessert hoor, dat we na afloop met de pepermolen erin hadden geramd
jaquote:Op zondag 18 februari 2007 01:17 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Post met zeer veel inhoud ! Mag ik een nominatie doen voor post van het jaar ?![]()
dat hebben we in zo'n gewone spuit gedaan die we toen allemaal hebben gedeeld...quote:Op zondag 18 februari 2007 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En bij wie is het infuus met Christiaan zn diarree nu uiteindlelijk ingediend?
Jaaaa..quote:Op zondag 18 februari 2007 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
dat hebben we in zo'n gewone spuit gedaan die we toen allemaal hebben gedeeld...
ow ja en wat over was hebben we voor de gein in je tong gespoten
Nee, ik moet morgen werkenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kunnen we weer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |