Ik verdiep me ook in dingen die ik haat, ik moet wel weten wat ik niet leuk vind. Dat benadrukt de positieve kanten van dingen die je wel leuk vindt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kijk dan niet
Nu maak je al in 2 topics dezelfde stomme foutquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:16 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik verdiep me ook in dingen die ik haat, ik moet wel weten wat ik niet leuk vindt.
Wahahaha ja sorryquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu maak je al in 2 topics dezelfde stomme fout.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:16 schreef M-I-L-F het volgende:
'Kijk dan niet', 'Je hoeft niet te kijken', 'Zet dan een andere zender op' 'Doe er een andere cd in', 'Lees een ander boek..'
Wat een shitload of crap is zo'n soort zinnetje zeg..
[..]
Ik verdiep me ook in dingen die ik haat, ik moet wel weten wat ik niet leuk vind. Dat benadrukt de positieve kanten van dingen die je wel leuk vindt.
Dus 'kijk dan niet' is nogal een domme oneliner.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
erger je dan niet.
Je moet je er eerst in verdiepen alvorens je het kan haten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:42 schreef okkie-man het volgende:
Je verdiepen in dingen die je haat is echt ontzettend debiel
Wat een eerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:16 schreef M-I-L-F het volgende:
'Kijk dan niet', 'Je hoeft niet te kijken', 'Zet dan een andere zender op' 'Doe er een andere cd in', 'Lees een ander boek..'
Wat een shitload of crap is zo'n soort zinnetje zeg..
[..]
Ik verdiep me ook in dingen die ik haat, ik moet wel weten wat ik niet leuk vindt. Dat benadrukt de positieve kanten van dingen die je wel leuk vindt.
Dus 'kijk dan niet' is nogal een domme oneliner.
Zeg dat dan ook nietquote:Op zondag 18 februari 2007 00:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wat een eer. Er wordt een topic over een uitspraak van me geopend
![]()
whahaha
Dat is bijna hetzelfde als "leef dan gewoon niet".quote:Op zondag 18 februari 2007 01:14 schreef TrenTs het volgende:
"Koop dan geen computer" vind ik ook nog wel goed, nog één stap voor dit alles.
kutneeeeerdquote:Op zondag 18 februari 2007 01:15 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als "leef dan gewoon niet".![]()
Nee, kutneeeerdquote:
Ja, ik heb geen PC.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:28 schreef Bambitch het volgende:
Dan ben ik maar een kutneeeerd. Ik heb er tenminste één.
Eerst een bitch opmerking maken en dan die kleine letterjes, vrouwen zijn watjes...quote:Op zondag 18 februari 2007 00:41 schreef Bambitch het volgende:
Leef dan gewoon niet.
Ik meen hem niet hoor.
Dat doe ik ook. Maar dan wel alleen als ik het daadwerkelijk meen.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eerst een bitch opmerking maken en dan die kleine letterjes, vrouwen zijn watjes...
Als je dan een stoere bitch wil zijn, gedraag je dan ook als een secreet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |