Het is gewoon een erg infantiel mens ..... en ja .. hetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia haalt Brian uit bed om "muziek" te draaien, en geniet ervan dat Sylvia geen carnaval kan vieren.
Men werd hier een beetje gestoord van alle medische uiteenzettingen van de werking van Diazepam, net zoals de sexuele uitspattingen van Brian en Amoebe.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
verboden onderwerp? verboden door wie!??
Ik wilde het ook weten zodat ik het kan ontwijken.quote:
NEEEEEquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia haalt Brian uit bed om "muziek" te draaien, en geniet ervan dat Sylvia geen carnaval kan vieren.
JAwel, maar niet op openbare TV en dan ook niet voor een meisje van 19....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nooit baldadig gweest op die leeftijd, ondanks 2 kids, kom op nou, dan ben je wel heel snel uitgebloeid.
Ja die heeft na een paar dagen straks weer zwaar slaapgebrek en gaat dan weer poetisch flippen.quote:
Zelfs in het geval van een overlijden van een van haar kinderen zou ik 't gewoon block'en.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:57 schreef blomst het volgende:
Natasia geniet dat Sylvia een beetje boos is.
Hopelijk blockt sylvia alle stemmingen die voor brian en natasia gaan komen.
Nee nee nee, na Nena zei Brian dat ie "volwassener" vrouwen gewend wasquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dit is het soort vrouw dat 'ie gewend is, daarom was hij ook zo in de war van Neentje.
ah ja, ik beloof niet met bijsluiters aan te komen, dat gaat veel te ver. effect van z'n dope/diazepam is vrij eenvoudig te zien. mocht Brian die pillen niet meer slikken, is dat gewoon een nieuwtje en super ontopic "pulp fiction"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Men werd hier een beetje gestoord van alle medische uiteenzettingen van de werking van Diazepam, net zoals de sexuele uitspattingen van Brian en Amoebe.
Dus die discussies gelieve in het aparte topic die daarvoor in het leven zijn geroepen![]()
ok, daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
JAwel, maar niet op openbare TV en dan ook niet voor een meisje van 19....
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah ja, ik beloof niet met bijsluiters aan te komen, dat gaat veel te ver. effect van z'n dope/diazepam is vrij eenvoudig te zien. mocht Brian die pillen niet meer slikken, is dat gewoon een nieuwtje en super ontopic "pulp fiction"
Ben je jarig mop?quote:
Zij niet, en die arme Frans Bauer welquote:Op zondag 18 februari 2007 00:00 schreef blomst het volgende:
Ik hoop dat Natasia morgen wakker word met dikke poliepen op haar stembanden.
Voor Liegebeest ben ik het helemaal met je eens ....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zelfs in het geval van een overlijden van een van haar kinderen zou ik 't gewoon block'en.
Of mag ik dat niet zeggen.
Het is gewoon een klomp vlees, uitstekend geschikt voor slavernijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het is gewoon een erg infantiel mens ..... en ja .. het
ditoquote:Op zondag 18 februari 2007 00:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten. Mochten er veranderingen zijn dat laat ik dat direct in een newsflash weten !
Gefeliciteeerd en een hele dikke knufquote:
Gaat 'ie nou zometeen weer "a place we'll never forget" draaien?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:00 schreef Miraaa het volgende:
En jahoor.......Brian begint weer met de zelfde plaat.![]()
Of er een fatsoenlijke DJ in stopt.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:04 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Gaat 'ie nou zometeen weer "a place we'll never forget" draaien?
Ik hoop dat de redactie morgen direct die draaitafel ophaalt!
Welke man niet?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:04 schreef Frasier het volgende:
Brain draait als een boer met kiespijn, hij wil neuken.
trustenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:04 schreef beequeen het volgende:
Ik ga mijn mand opzoeken, tot morgen , tot COS.![]()
Slaap jij in een mand?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:04 schreef beequeen het volgende:
Hidiho ===>quote:
Slaap lekker in je mandjequote:Op zondag 18 februari 2007 00:04 schreef beequeen het volgende:
IS jarig,quote:
deminssssssssssssss oh dit is oftopic.quote:
Ik ook welterustenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:04 schreef beequeen het volgende:
Nou, als Syl er toch uit moet of wil, kan ze net zo goed Natas hoekenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
deminssssssssssssss oh dit is oftopic.
Dan maar ff ontopic. Brainles draait bagger en Zdngmw is over enthousiast om sil te zieken.
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Net het filmpje gezien op de TIEN site dat Huub even Natasia nadoet met zingen: "Just the two of us.... "
NL was master in zijn DJ kundequote:Op zondag 18 februari 2007 00:07 schreef bosb het volgende:
ik vind eigenlijk dat .nl best terug mag, en dan een vaste plek achter de draaitafel moet krijgen....
Dat openlijk bespreken vind ik nou net zo leuk.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:06 schreef Mika25 het volgende:
Ze mogen de woorden "tv maken" niet meer gebruiken? Mooi, werd tijd. Je zou bijna gaan denken dat DGK_REDAKTIE naar ons luisterd. Nog wat tips:
1. Bewoners die over hun contract praten : rook-verbod voor 1 week.
2. Bewoners die openlijk het gebeuren "achter de schermen" bespreken : douche-privilege van warm water opzeggen, alleen maar koud water!
3. Bewoners die de woorden "script", "verhaal lijn" of "regie" gebruiken: alcohol-verbod van 1 week.
Dat zou een goed begin zijn. Zoals vele het wel met me eens zullen zijn...scripts zijn ok, maar ga dat niet openlijk bespreken voor de streams, dan gaat de lol snel weg en kunnen we net zo goed naar GTST gaan kijken...
Goh vroegertje op de zondagnacht, maar evengoed slaap lekkerquote:Op zondag 18 februari 2007 00:08 schreef Ashrak het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weten wat Sylvia eerder op de avond wilde zeggen tegen Huub. Klonk mij als redelijk belangrijk in de oren. Ze zaten met zijn tweeen en uiteraard werden ze gestoord.
Maar aangezien het vannacht ook al laat werd en mijn ogen echt dichtvallen zoek ik echt mijn bed op. Trustuh allemaal
Idd, en buiten dat we weten nu toch wel dat ze TV moeten maken dus de bewoners daarover het zwijgen opleggen heeft niet zoveel zin wat dat betreftquote:Op zondag 18 februari 2007 00:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat openlijk bespreken vind ik nou net zo leuk.![]()
Dank jequote:Op zondag 18 februari 2007 00:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goh vroegertje op de zondagnacht, maar evengoed slaap lekker
Want Niki Nicole is enigszins blank, en dat is al een hele compliment voor de gemiddelde negroïde.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:09 schreef Sonique het volgende:
Eric zegt dat Natasia op Niki Nicole lijkt (een travestiet)
Natasia neemt het als een compliment...
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:09 schreef somewat_incredible het volgende:
De Antillaan Brainless had toch 50k geincasseerd? Hoe zit het dan met Nicolaas, die 47k incasseerde?
Suc6 dan alvast!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:10 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dank je
Na 3 uur slaap vanochtend ga ik toch echt wat uurtjes inhalen![]()
Ik ga proberen de cossen te lezen om weer helemaal op de hoogte te zijn.
van hartequote:
Is nooit een datum voor opgegeven, maar gaat wel binnenkort weg.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:11 schreef snetje het volgende:
wanneer ging die pooltafel ook alweer weg
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:10 schreef somewat_incredible het volgende:
[..]
Want Niki Nicole is enigszins blank, en dat is al een hele compliment voor de gemiddelde negroïde.
Volgens mij is ie al weg? Tenminste ik zie hem nu nietquote:Op zondag 18 februari 2007 00:11 schreef somewat_incredible het volgende:
[..]
Is nooit een datum voor opgegeven, maar gaat wel binnenkort weg.
Dat begrijp ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:10 schreef somewat_incredible het volgende:
[..]
Want Niki Nicole is enigszins blank, en dat is al een hele compliment voor de gemiddelde negroïde.
Had ik nou toch beter een WinkPI kunnen gebruiken...???quote:Op zondag 18 februari 2007 00:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat je Amanda na 2 of 3 keer ook weer door passed naar de buren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |