Wie denk je wel niet dat je bent?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:09 schreef NaZa het volgende:
Grammafoonplaat! WACHT IS FF, WACHT IS FF, Moppentrommeltje, hahaha, moppentrommeltje, haha, moppentrommeltje. Onder welke steen ben jij vandaan gekropen JAKEES! ONDER WELKE STEEN BEN JIJ VANDAAN GEKROPEN JAKEES. Grammafoonplaat, je weet toch wel beter, JE WEET TOCH WEL BETER! Tijd voor nieuwe technologie JAKEES, TIJD - VOOR - NIEUWE - TECHNOLOGIE JAKEES, moppentrommeltje, hahaha, MOPPENTROMMELTJE
IK HOEF JOUW UITLEG HELEMAAL NIET!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:16 schreef jakees het volgende:
[..]
Wie denk je wel niet dat je bent?
Jij komt net kijkuuuuhn. Moppentrommel in je sterretje ja.
Jij moet leren, leren moet je.
Ik heb levenservaring jij een moppentrommel.
Pak je moppentrommel en gaaaaaaaaaaaaaaa!
jij moet niet denken dat je heel wat ben mannetje.. poep onder me schoen! dat ben je.. haha Poep onder me schoen! En kijk maar uit want dit is het Focking verotte Fok-Forum... Ik krijg jou hier wel weg.. echt wel! let jij maar eens op...!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:21 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
IK HOEF JOUW UITLEG HELEMAAL NIET!
JOUW UITLEG HE.. JOUW UITLEG HE... DIE HOEF IK HELEMAAL NIET.
IK HOEF JOUW UITLEG NIET, IK MAAK GEWOON EEN PUNT.
IK MAAK GEWOON EEN PUNT, MANNETJE.
GEWOON EEN PUNT,
MANNETJE.
Hoor wie het segt! Hoor wie het segt!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
StA NIET ZO DOM TE KIJKEN JA! MOET JE KIJKEN WAT EEN DOMME KOP JE TREKT..
JE BENT GEWOON DOM, JE BENT GEWOON DOM, JE BENT GEWOON DOM..
ECHT JIJ BENT ZO DOM.....
JE SPOORT NIET, JIJ!!!
Wat seur ju nouw?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:47 schreef Maanvis het volgende:
Morgen bij haar rijexamen: WAT NOU INGREEP? WAT NOU INGREEP? WAT NOU GEZAKT? JA HOE DAN???? NEE JE BENT ZELF EEN GEVAAR OP DE WEG!! HOOR JE ME??? JE BENT ZELF EEN GEVAAR OP DE WEG!!!! I'M ON TOP OF THE WORLD KERELTJE!!!! EN ALS HET JE NIET BEVALT DAN HAD JE MAAR GEEN EXAMINATOR MOETEN WORDEN!!!! WAT??? KOMMAARR IK LUST JE RAUW!!! IK LUST JE RAUW!!!
Wat seur ju nouw. wat seur ju nouw?quote:
Houd je kop moppentrommel ik heb al niet geslapen vannacht omdat er een of andere relnicht aan het stofzuigen was.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
Wat seur ju nouw. wat seur ju nouw?
Jij seurt selluf!!! jij seurt Selluf!!
Jij seurt, Jij seurt, Jij Seurt!!
Je loopt al de hele dag te seiken en te seuren.. dit is niet goed, dat is niet goed, dat lust ik niet, dat doe ik niet..
Jij seurt begrepen, jij seurt!!!!
Je bent een seur, je bent een seur, je bent een seur...
Pak je koffers en ga thuis seuren, Pak je koffers en ga thuis seuren,Pak je koffers en ga thuis seuren,
Ga dan, ga dan, ga dan..
Je moeder had je beter Nee-Kees kunnen noemen.. Ja ! Ja!
Wat nou wat nou ingreep?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:47 schreef Maanvis het volgende:
Morgen bij haar rijexamen: WAT NOU INGREEP? WAT NOU INGREEP? WAT NOU GEZAKT? JA HOE DAN???? NEE JE BENT ZELF EEN GEVAAR OP DE WEG!! HOOR JE ME??? JE BENT ZELF EEN GEVAAR OP DE WEG!!!! I'M ON TOP OF THE WORLD KERELTJE!!!! EN ALS HET JE NIET BEVALT DAN HAD JE MAAR GEEN EXAMINATOR MOETEN WORDEN!!!! WAT??? KOMMAARR IK LUST JE RAUW!!! IK LUST JE RAUW!!!
Krijgen we dat weer, krijgen we dat weer, krijgen we dat weer..quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:34 schreef jakees het volgende:
[..]
Houd je kop moppentrommel ik heb al niet geslapen vannacht omdat er een of andere relnicht aan het stofzuigen was.
Mij hoor je niet seuren mij hoor je niet seuren mij hoor je niet seuren.
Ik gewoon mn ding mn examen een van m'n doelen weet je.
Jij heb geen doelen ik heb doelen jij niet.
Wat nou Nee-Kees wat nou?
Weet je dame jij moet nog so feel lerun. So feel.
Ga je reet verkopen!
[quote]Op vrijdag 23 februari 2007 17:11 schreef cindy10 het volgende:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:56 schreef shiney14 het volgende:
Je bent poep onder mijn schoen, hoor je me, POEP ONDER MIJN SCHOEN. schatje...Ja, denk daar maar eens over na, JA! Kutjoch. Als Wilgo hier was, nou berg je dan maar, BERG JE DAN MAAR, ik lust je RAUW!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |