In deze uitzending wel ja.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:28 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat een ...nummer is dit eigenlijk.
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
Henk heeft wel gelijk. Leuk jurkje, vals, over de top, ziet er goed uit... die grimassen.
De slechtste van de avond zal ze niet zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
ik dnek dat ik de enige ben die het wel ok vind
Klopt. Maar ik denk dat ik dat nummer dan nog niet mooi zal vindenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, zo te horen was het in de studio idd beter dan hier.
Ik was vorige week ook aangenaam verrast door het geluid daar in de studio, een wereld van verschil met via de TV.
Nee, richy probeert het nog een met NY, NY, vandaar dat shirtquote:Op zondag 18 februari 2007 21:32 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
De slechtste van de avond zal ze niet zijn.
Zou best eens kunnen, als X6 en Richy gewoon hun best doen.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:32 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Hij doet dat nummer toch niet serieus nogeens vanavond hè?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:32 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Nee, richy probeert het nog een met NY, NY, vandaar dat shirt![]()
ik hoop het wel... dan is het zeker exit Richyquote:Op zondag 18 februari 2007 21:33 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Hij doet dat nummer toch niet serieus nogeens vanavond hè?
Ze is al ingehaald door X6. Die zijn nog slechter.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:32 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
niksquote:Op zondag 18 februari 2007 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Val er net in vanuit de carnaval, wat heb ik allemaal gemist
tuurlijk nietquote:Op zondag 18 februari 2007 21:33 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Hij doet dat nummer toch niet serieus nogeens vanavond hè?
Klopt. Daarom doet zij gelukkig nu alle leadvocals.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:34 schreef BVO het volgende:
Allemaal leuk, maar zonder die Sanne is het 0 komma niks.
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:34 schreef Cee het volgende:
Leuk. Voor bruiloften en partijen. Als dit je nichtjes zijn die in een licht aangeschoten bui op de tafels gaan staan en beginnen te zingen.
Ik had haar denk ik liever solo zin meedoen.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt. Daarom doet zij gelukkig nu alle leadvocals.
Ik niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had haar denk ik liever solo zin meedoen.
Ik denk dat ze er dan snel uit zou liggen. In een groepje is ze wel oke.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had haar denk ik liever solo zin meedoen.
Denk ik niet, solo zingt ze echt niet veel minder dan Sharon.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er dan snel uit zou liggen. In een groepje is ze wel oke.
nou niet overdrijven hequote:Op zondag 18 februari 2007 21:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Denk ik niet, solo zingt ze echt niet veel minder dan Sharon.
dat woord "song" werd echt zo kut uitgesproken...quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:27 schreef BVO het volgende:
Tja, dan is Beyonce toch beter he.
Daarom is het niet zo erg om aan te horen.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Liedje past goed bij z'n stem.
Das echt bullshit, hij zingt het gewoon goed.quote:
Wat zij zegt!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind hem eigenljk wel goed dit weekend. Ondanks dat ik hem een ongelooflijke dweil vind.
Ben het met je eens.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:42 schreef BVO het volgende:
1. Richy.
2. X6.
3. Sharon.
Vanavond dan. Eigenlijk heel duidelijk wat mij betreft.
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:42 schreef babette21 het volgende:
wat liep Sharon te krijsen net!!
moet ze mee oppassen hoor, daar houdt Babette niet van....
X6 is gewoon 'n leuke net-niet-winnaar....
en Richy... prima, die baard: hoe meer baard, hoe minder Richy!
en wil je dan nu éindelijk eens gaan?!?
Ik ben het met je eensquote:Op zondag 18 februari 2007 21:42 schreef BVO het volgende:
1. Richy.
2. X6.
3. Sharon.
Vanavond dan. Eigenlijk heel duidelijk wat mij betreft.
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:42 schreef babette21 het volgende:en Richy... prima, die baard: hoe meer baard, hoe minder Richy!
en wil je dan nu éindelijk eens gaan?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |