Leuk toch! hij heeft iig zelfspotquote:
dde bovenkant is leuk... totdat ze helemaal in beeld kwamquote:Op zondag 18 februari 2007 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht even 'goddank, ze heeft iets anders aan', maar of het nou een verbetering is.![]()
het verlies van zijn kandidaten is hem te zwaar gevallenquote:
Henk is een genie.quote:
had hij maar de juiste keuzes moeten makenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:10 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
het verlies van zijn kandidaten is hem te zwaar gevallen
en dat zou ook wel terecht zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 21:12 schreef Californian_dreamer het volgende:
Sharon en X6 willen met elkaar in de finale
wat is er op sbs 6 dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:13 schreef Cee het volgende:
Ik zit te twijfelen. Of dikke, uitgezakte zweterige harige mannen op SBS6, óf blije kinders op RTL4. Ik denk dat ik tot half 10 voor de dikke mannen kies.
dartsquote:
dat is ook de reden dat ik boven kijk vanavond, de rest verkiest darten boven xfactorquote:
Ik kan volgende week eindelijk weer eens normaal Bones kijkenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:15 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
dat is ook de reden dat ik boven kijk vanavond, de rest verkiest darten boven xfactor
Inderdaad, na zijn exit is daar alle tijd voor.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:15 schreef superhero87 het volgende:
Gelukkig krijgt Richy tot nu toe weinig aandacht![]()
Omriequote:Op zondag 18 februari 2007 21:17 schreef superhero87 het volgende:
Trouwens, wie nog niet gestemd heeft:
Sms X6 naar 5656maar 0,60!
Ik kijk nu ook nog darten, roep maar even als de optredens beginnenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:15 schreef Californian_dreame... het volgende:
[..]
dat is ook de reden dat ik boven kijk vanavond, de rest verkiest darten boven xfactor
Ja, maar X6 moet gewoon doorgaanquote:Op zondag 18 februari 2007 21:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Omrie
ophouden nou met die reclame van je
Helaas.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:18 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, maar X6 moet gewoon doorgaan![]()
![]()
ja, dat weet ik ook welquote:Op zondag 18 februari 2007 21:18 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, maar X6 moet gewoon doorgaan![]()
![]()
Ik wil er ook heen, maar niemand wil mee....quote:Op zondag 18 februari 2007 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Niemand heeft zo button over zeker?Ik zou morgenavond wel willen maar heb geen button
Waarom ben ik nou zo dom om geen button mee te nemen de eerste liveshow
Nou dan maar niet, dan volg het maar op de pc
dan ga je toch gewoon... ik ga wel eens vaker alleen naar dat soort dingen of concertenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:20 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik wil er ook heen, maar niemand wil mee....
ik vind rexona vieze deo....quote:Op zondag 18 februari 2007 21:21 schreef superhero87 het volgende:
Ga naar de Kruidvat en koop wat deo![]()
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind rexona vieze deo....
Die kun je tijdens z'n optreden mooi het podium opgooien ja. Wel goed mikken.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:22 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebbenAnders geef je Richy wat deo
Jij begrijpt hemquote:Op zondag 18 februari 2007 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die kun je tijdens z'n optreden mooi het podium opgooien ja. Wel goed mikken.
ze moet hem niet raken, ik ben tegen dierenmishandelingquote:Op zondag 18 februari 2007 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die kun je tijdens z'n optreden mooi het podium opgooien ja. Wel goed mikken.
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:24 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ze moet hem niet raken, ik ben tegen dierenmishandeling
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:24 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
[..]
Pauze toch? Of heb ik 't mis?quote:
Ook dat ja.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:28 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat een ...nummer is dit eigenlijk.
In deze uitzending wel ja.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:28 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat een ...nummer is dit eigenlijk.
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
Henk heeft wel gelijk. Leuk jurkje, vals, over de top, ziet er goed uit... die grimassen.
De slechtste van de avond zal ze niet zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
ik dnek dat ik de enige ben die het wel ok vind
Klopt. Maar ik denk dat ik dat nummer dan nog niet mooi zal vindenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, zo te horen was het in de studio idd beter dan hier.
Ik was vorige week ook aangenaam verrast door het geluid daar in de studio, een wereld van verschil met via de TV.
Nee, richy probeert het nog een met NY, NY, vandaar dat shirtquote:Op zondag 18 februari 2007 21:32 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
De slechtste van de avond zal ze niet zijn.
Zou best eens kunnen, als X6 en Richy gewoon hun best doen.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:32 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Hij doet dat nummer toch niet serieus nogeens vanavond hè?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:32 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Nee, richy probeert het nog een met NY, NY, vandaar dat shirt![]()
ik hoop het wel... dan is het zeker exit Richyquote:Op zondag 18 februari 2007 21:33 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Hij doet dat nummer toch niet serieus nogeens vanavond hè?
Ze is al ingehaald door X6. Die zijn nog slechter.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:32 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
niksquote:Op zondag 18 februari 2007 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Val er net in vanuit de carnaval, wat heb ik allemaal gemist
tuurlijk nietquote:Op zondag 18 februari 2007 21:33 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Hij doet dat nummer toch niet serieus nogeens vanavond hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |