Maar ik heb nog een lange weg te gaanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op Fok wel, maar in het DGK subforum ben je gewoon een oldbie![]()
Ach, de SlowChat is lang.... zaamquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:04 schreef kleinzusje het volgende:
Maar ik heb nog een lange weg te gaan![]()
Ik keek ook in je profiel en zag hetquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:06 schreef DainBramage het volgende:
Ik ben al sinds vrijdag 16 maart 2001 - 13:40 lid en ga wel eens in de fout.
Word ook wel eens newbie genoemd![]()
Dat is wel humor dan...... als ze jou nog newbie noemenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:06 schreef DainBramage het volgende:
Ik ben al sinds vrijdag 16 maart 2001 - 13:40 lid en ga wel eens in de fout.
Word ook wel eens newbie genoemd![]()
Zolang je nog ruim meer goede dingen doet, moet het toch lukkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik keek ook in je profiel en zag het![]()
Je kan al wel pm'enquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar ik heb nog een lange weg te gaan![]()
Ik zit mn lessen voor het buurthuis voor te bereiden / achter de geraniumsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:09 schreef de_kolonel het volgende:
Zo, wordt hier lekker over bitterkoekjes en appeltaart geklept?
ah welkom vol- jeroenskiquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:10 schreef jeroenskii het volgende:
goedenavond allemaal eerste x dat ik hier post
Gevaarlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:10 schreef jeroenskii het volgende:
goedenavond allemaal eerste x dat ik hier post
Ik moet morgen vroeg op, maar kan niet meer slapen omdat Bwenniebren's deze foto poste:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:09 schreef de_kolonel het volgende:
Zo, wordt hier lekker over bitterkoekjes en appeltaart geklept?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:12 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Ik moet morgen vroeg op, maar kan niet meer slapen omdat Bwenniebren's deze foto poste:
[afbeelding]
En jij dacht: "ik doe m ook nog ff in de SC, daar hebben ze m nog niet gezien" ?!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:12 schreef DainBramage het volgende:
Ik moet morgen vroeg op, maar kan niet meer slapen omdat Bwenniebren's deze foto poste:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |