abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3254882
hoe zit het nou met die robin (sorry als der al eerder over gepraat is maar kheb nu ff geen zin om die 839048209 pagina's door te spitten). waarom zit die der in godsnaam in. ik vind het echt een ongelooflijk irritante verhaallijn, en is hij nou echt gehandicapt of niet, als dat niet zo is kan ie echt niet meer normaal over straat.
  donderdag 21 februari 2002 @ 21:30:53 #202
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3254912
Ik vind het wel leuk dat ie erin zit. Hij is niet echt mijn favoriet ofzo, maar hij brengt een beetje afwisseling. En nee, in het echt heeft hij géén ontwikkelingsachtestand. Is allemaal geacteerd dus.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3255328
Dat iemand zo'n figuur gaat acteren zeg. Dan kun je echt niet meer over straat. Wel grappig dat hij ff mee deed maar de lol is er nu wel van af, ik wil dat Robert weer alcoholist wordt en een aanslag beraamd op die zwerver waarmee Laura nu het bed deelt.
Ook mag er in huize Sanders nog wel wat meer spanning komen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 21 februari 2002 @ 22:04:54 #204
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3255343
Wat meer spanning in huize Sanders? En dat gedoe met Meike dan!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 21 februari 2002 @ 22:12:32 #205
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_3255458
Ik wil Frits terug! En..en..Hannie!!!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_3256374
Jaaa... Hannie! Zij was pas een soapster!

Verder weet ik nog dat Leontien Ceulemans een tijdje de vriendin van Daniel Daniel speelde. Tot ze in duizend stukjes uit elkaar spatte. Die lieve mevrouw van het jeugdjournaal had ik toch een beter einde toegewenst.

Verder schrijft Stan (oftewel Paul Groot) ook een strip over een homocavia in een glossy tijdschrift. En hij had jarenlang een relatie met Troost (weet echte naam even niet) uit Vrouwenvleugel.

Over Vrouwenvleugel gesproken:
Nee Helga niet doen geen topic openen al was het nog zo'n leuke serie, ophouden nu! Dit gaat werkelijk te ver! Niet doen, niet doen!

pi_3256952
Die Troost uit Vrouwenveugel werd toen toch in de lift gepijpt door Marjolein Keuning (zij was gevangene)?

Ik vind dat er wel wat meer slechterikken terug mogen in Goeden Tijden. Frits van Houten blijkt plotseling weer te leven, de ware aard van Ludo komt weer naar boven, etc etc

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3263335
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 21:12 schreef Marble het volgende:
Dit is 'm.

[afbeelding]

ik vind m wel lekkah hoor
pi_3263349
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat iemand zo'n figuur gaat acteren zeg. Dan kun je echt niet meer over straat. Wel grappig dat hij ff mee deed maar de lol is er nu wel van af, ik wil dat Robert weer alcoholist wordt en een aanslag beraamd op die zwerver waarmee Laura nu het bed deelt.
Ook mag er in huize Sanders nog wel wat meer spanning komen.
meer spanning in huize sanders ga jij het gauw ns kijken vanavond....
pi_3263426
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 00:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Frits van Houten blijkt plotseling weer te leven,
knappe scriptschrijvers die dat erin kunnen schrijven
  FOK!fossiel vrijdag 22 februari 2002 @ 18:07:47 #211
1455 Keroppi
kool kikker
pi_3264479
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 16:32 schreef karoltje het volgende:

knappe scriptschrijvers die dat erin kunnen schrijven

Ze kunnen hem wel als kwelgeest laten terugkeren (letterlijke geest he )

Wat Roos kan, kan Frits beter!

Chick on a mission
pi_3264694
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 18:07 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ze kunnen hem wel als kwelgeest laten terugkeren (letterlijke geest he )

Wat Roos kan, kan Frits beter!

smart thinkin'!
pi_3266982
oe twas wel spannend zeg
meike evil bitch
maar toch blijft bowien mijn favoriete evil bitch
  vrijdag 22 februari 2002 @ 20:51:27 #214
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_3267050
Ja, Marcus was weer de held van de avond. Wat een geweldige man!

Verder blijft Stefano ook een hufter, maar altijd beter dan . Benjamin .

The Most Incredible, Baby
pi_3268083
Ja, eindelijk weer een 'spannende' scene in GTST.. en nu krijgen we weer zo'n saaie verhaallijn over Charlie die anorexia krijgt, maar zoiets hadden we al gehad met Roos geloof ik (alleen dan boulimia, maarja lijkt toch wel veel op mekaar)
pi_3278551
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 12:50 schreef kasper het volgende:
Wat is er gisteren gebeurd? Ik heb het gemist.
Ik d8 dat job 18 was...
pi_3278565
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 23:10 schreef www.angelika.nl het volgende:

[..]

Ik d8 dat job 18 was...

Ze heeft gewoon liefdesverdriet, daar val je nou eenmaal van af... Ik kan het weten, ben er 16 kilo van afgevallen...
pi_3283211
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 23:10 schreef www.angelika.nl het volgende:

[..]

Ik d8 dat job 18 was...

en? dus?
pi_3289688
Roos heeft al boulimia gehad, dus weer zo iemand in de serie die dat heeft wordt saai!!
Charlie moet maar een of ander crimineel vriendje krijgen!
  maandag 25 februari 2002 @ 00:25:04 #220
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_3290367
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 23:11 schreef www.angelika.nl het volgende:

[..]

Ze heeft gewoon liefdesverdriet, daar val je nou eenmaal van af... Ik kan het weten, ben er 16 kilo van afgevallen...

vreemd ik ben er van aangekomen (liefdesverdriet dan he)
Liefde, leven , geven!!!!
pi_3299942
Afgelopen vrijdag heb ik het gemist maar zo te zien begint Charlie aardig door te draaien!
  maandag 25 februari 2002 @ 21:27:40 #222
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3301380
Arme tante Hennie

Maar wél leuk voor Anita en Rik dat Anita zwanger is

pi_3302969
quote:
Op maandag 25 februari 2002 21:27 schreef Marble het volgende:
Arme tante Hennie

Maar wél leuk voor Anita en Rik dat Anita zwanger is

dat loopt toch weer dramartisch af! t word vast een mongooltje ofozw
  maandag 25 februari 2002 @ 22:43:53 #224
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_3303079
quote:
Op maandag 25 februari 2002 22:40 schreef karoltje het volgende:

[..]

dat loopt toch weer dramartisch af! t word vast een mongooltje ofozw

Nee dat denk ik niet, want er zit al een mongool in GTST
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
pi_3303981
Heeft Robin een leuk speelkameraadje voor als Daantje het te druk heeft met Stefano en/of Benjamin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')