quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik denk dat hij van de host is verwijderd. Anders moet je even het plaatje opnieuw uploaden op een andere website. Bijvoorbeeld op deze: http://www.tinypic.com
Na het uploaden krijg je een code met [[url= ]afbeelding[/url]] codes erin, die kan je kant en klaar kopieren en plakken in dit topic.
Jow Bedankt het werkt! Die site is echt makkelijk , je hoeft je geen eens aan te melden!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik denk dat hij van de host is verwijderd. Anders moet je even het plaatje opnieuw uploaden op een andere website. Bijvoorbeeld op deze: http://www.tinypic.com
Na het uploaden krijg je een code met [[url= ]afbeelding[/url]] codes erin, die kan je kant en klaar kopieren en plakken in dit topic.
Tinypic rules.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:20 schreef havefun het volgende:
[..]
Jow Bedankt het werkt! Die site is echt makkelijk , je hoeft je geen eens aan te melden!
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:46 schreef PeterV het volgende:
[afbeelding] "being Huub van B."
Leukquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik zie net deze fake in de gameroom op het tafeltje liggen tussen Eric en Huub in.
Hier laat Huub hem aan Eric zien en zegt "deze is leuk he, weet je wat een goede website is, fok.nl".
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:20 schreef havefun het volgende:
[..]
Jow Bedankt het werkt! Die site is echt makkelijk , je hoeft je geen eens aan te melden!
Wat versta jij onder de inhammen van Asociasia?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:11 schreef Roy_vdm het volgende:
Die details... het televisiescherm, de sixpack, de inhammen van Asociasia...
Haar haargrens.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:22 schreef havefun het volgende:
[..]
Wat versta jij onder de inhammen van Asociasia?
Dat is Carlos, ja veel verschil zie je niet tussen die 2 inderdaad.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:35 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Haar haargrens.
Edit: of is dat Carlos?
Ja, anders leek de kar zo groot en Jaap zo kleinquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:21 schreef Roy_vdm het volgende:
En spontaan ontstond een nieuwe smiley: [afbeelding]
links herken ik, dat is Brianquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:04 schreef logout het volgende:
[..]
links herken ik, dat is Brian
midden herken ik ook, das Jaap
Jammer dat ie rechter niet bewerkt is
Heerlijk inderdaad... de fakes van Peter V. zijn sowieso altijd vakwerk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:11 schreef Scrupules het volgende:
[..]
sms kling on...die is echt wel goed![]()
kloptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:04 schreef logout het volgende:
[..]
links herken ik, dat is Brian
midden herken ik ook, das Jaap
Jammer dat ie rechter niet bewerkt is
Dank, dank, driewerf dank.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:00 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad... de fakes van Peter V. zijn sowieso altijd vakwerk.
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:00 schreef PeterV het volgende:
[..]
Dank, dank, driewerf dank.
Wat is onze Antilliaanse vriend toch ook een onuitputteljike bron van inspiratie![]()
[afbeelding]
prachtig!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:00 schreef PeterV het volgende:
[..]
Dank, dank, driewerf dank.
Wat is onze Antilliaanse vriend toch ook een onuitputteljike bron van inspiratie![]()
[afbeelding]
Ik heb het dan ook genoemd in mijn interview op de front pagequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |