Ik zou niet gaan, het is daar - 30 !!! KOUD!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef D.Rose het volgende:
Heeft Maricha ook zin om vanaf de noordpool te produceren?
Warme jas aantrekken helptquote:Op maandag 19 februari 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan, het is daar - 30 !!! KOUD!!!![]()
Ik wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:55 schreef D.Rose het volgende:
Ik zing niet mee als je het niet erg vindt
Daar ga ik nog eens een paar nachtjes over slapen.......quote:Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef D.Rose het volgende:
Heeft Maricha ook zin om vanaf de noordpool te produceren?
Je moet je handschoenen ook niet vergeten hequote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, zelfs dan is het nog vreselijk koud.![]()
of een paar nachtjes wakker over liggenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Daar ga ik nog eens een paar nachtjes over slapen.......
Welk nummer?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:58 schreef Seraphina het volgende:
*uitgedouched
Zo maar eens mijn requestje mailen
Ben er nog niet uit, iets van Novastar of K`s Choice in ieder geval...quote:Op maandag 19 februari 2007 20:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Welk nummer?
Ik heb een 32 jaar oud nummer ge-request
Beide goedquote:Op maandag 19 februari 2007 20:03 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ben er nog niet uit, iets van Novastar of K`s Choice in ieder geval...
quote:Edit: 32 jaar![]()
Als jullie ook braaf www.michielveenstra.nl bezoeken ben ik ook weer blijquote:Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Michiel zit tijdens het werken een beetje weblogs van z'n collega's en concullega's te lezen...
Ik zag net RickSchoptKont.nl voorbijkomen.
*ff braaf doetquote:Op maandag 19 februari 2007 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Als jullie ook braaf www.michielveenstra.nl bezoeken ben ik ook weer blij![]()
Ja, die zou `t van Novastar waarschijnlijk worden (al staan er op een recenter album ook wat juweeltjes), maar ik wil graag vergelijken tegen een van K`s Choice...en daar ben ik nog niet uit. Want je hoort, ALS ze dat al draaien altijd dezelfde drie nummers...en die wil ik niet aanvragen...quote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beide goed
Mijn voorkeur: Novastar - Wrong
[..]
Er zijn zoveel leuke oude(re) nummer die je zelden hoort, da's zonde
ik doe niets anders, anders kunnen we je uitzendtijden niet bijhoudenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Zit in mijn vaste internetrondjequote:Op maandag 19 februari 2007 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja
Het is rustig of het ligt aan jou
Aha, okay.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je moet je handschoenen ook niet vergeten he
Klopt helemaal! Hij presenteert straks 3voor12FM omdat Dennis op vakantie isquote:Op maandag 19 februari 2007 20:30 schreef Againzender het volgende:
Heuh, komt Lantinga nu binnen lopenik moet trouwens eens langs de opticien
Zeg, we zijn nu 3FM aan het luisteren hequote:Op maandag 19 februari 2007 20:32 schreef -Hans- het volgende:
offtopic: Radar op Nederland 1 gaat over SPAM, misschien leuk om te zien.![]()
Het kan beiden! multitasking heet dat, en ook mannen kunnen dat.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, we zijn nu 3FM aan het luisteren he
Nee hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beiden! multitasking heet dat, en ook mannen kunnen dat.
quote:
Bleeeeeeegh. Carnaval. Juk. Kon die carnavalsmixen van Paul Rabbering nog wel waarderen, maar daar houdt het wel opquote:Op maandag 19 februari 2007 21:03 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij zijn er veel mensen carnaval vieren ofzo
Ik kon die mixen niet eens waarderenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:05 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Bleeeeeeegh. Carnaval. Juk. Kon die carnavalsmixen van Paul Rabbering nog wel waarderen, maar daar houdt het wel op![]()
Ik weet hoe ik m'n webcamkijkers vast moet houden hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |