Er ligt er hier 1 met 39.8 op de bank..... denk ut niet dusquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:45 schreef n1ek het volgende:
Kunnen wij op de zaterdag ook is wat nuttigs gaan doen
sorry, geef het op.............. ( te moeilijk)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:43 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Het is dom en ligt weer eens op d,r rug??? Rara
Dat zijn de technische hoogstandjes van Snollie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien moeten ze het koffiezetapparaat eens rebooten - er stroomt aan een stuk water uit
[afbeelding]
Ook buikgriep?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er ligt er hier 1 met 39.8 op de bank..... denk ut niet dus![]()
Ik zat denk ik iets ranziger te denken dan jij, maar dat siert jequote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
De afstand is bij haar redelijk kort.
Haar verstand huist daar ook.
![]()
Lullig , jij?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
whoopsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Think soquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
Kreeg Huub nu op z'n kloten en zappen ze daarom weg?
volgens mij is dat is reinigen, gaat vanzelf om de zoveel tijd bij veel koffiemachinesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien moeten ze het koffiezetapparaat eens rebooten - er stroomt aan een stuk water uit
[afbeelding]
Hij heeft al 1½ week af en toe buikpijn dus dat dachten we eerst wel, maar volgens mij is het meer richting keelontsteking inmiddels.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:47 schreef Sug4r het volgende:
Ook buikgriep?
Jij ? of je kindje ? Beterschapquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, als ik me zo beroerd voelde zat ik hier nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
Lullig , jij?
Wat je dacht weet ik niet, weequote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zat denk ik iets ranziger te denken dan jij, maar dat siert je![]()
Heb de beterschapswens ff doorgegeven richting bank.... zijn dank.quote:
Over liften gesproken!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat je dacht weet ik niet, weet wel dat het zo'n type is die op haar veertigste een kuiltje in haar kin heeft wat ooit haa navel geweest is.
Weet je al van wie die is?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:51 schreef Day het volgende:
Mensen, ik heb het net met een geintje proberen te vragen, maar er wordt nu al 6 pagina's lang voornamelijk off topic gepost. En ja, ik weet het, er gebeurt heel weinig op de streams, maar ga dan a.u.b. naar het SC-topic.
Met vrij grote zekerheidquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:52 schreef demins het volgende:
Weet je al van wie die is?
En jaaaaaaaaa hoor, daar is 'ie weer!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:39 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Hij draait ook iedere dag dezelfde kutplaten. Zijn favoriet is geloof ik iets met "finally find a place to live" o.i.d.
Die draait "ie echt iedere dag......![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb de beterschapswens ff doorgegeven richting bank.... zijn dank.
Zoonlief is overigens 15 dus niet helemaal kindje meer, en met zijn 1.90 lengte al helemaal niet![]()
Heel erg veel, vraag maar aan Dayquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:55 schreef blomst het volgende:
Nog wat gebeurd algelopen uurtje???
Zou kunnen, maar net zo goed kan Huub bewust haar soms 'los laten' om niet de indruk te voeden, dat Sylvia op zijn bagagedrager zit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt het er echt op dat Huub zich een beetje losweekt van Sylvia? Ik zie hem met Eric en bart en steeds minder met Sylvia.
Denk dat dat meer aan Syl ligt dan aan Huub, denk dat Syl op dit moment niet lekker in haar vel zit, dus ook niet echt zin in gesprekken met wie dan ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt het er echt op dat Huub zich een beetje losweekt van Sylvia? Ik zie hem met Eric en bart en steeds minder met Sylvia.
Nah gisteravond zat ie constant te tutten en frutten met Syl.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
Bart eet een pinda.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:51 schreef Day het volgende:
Mensen, ik heb het net met een geintje proberen te vragen, maar er wordt nu al 6 pagina's lang voornamelijk off topic gepost. En ja, ik weet het, er gebeurt heel weinig op de streams, maar ga dan a.u.b. naar het SC-topic.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:57 schreef Tissik het volgende:
[..]
Bart eet een pinda.
Huub warmt iets op in de microwave.
Eric tekent dikke tieten op een velletje.
En verder is het ook niets.
Dingen die er wél toe doen, graag elders... maar niet hier!
bondje of bonje?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:57 schreef kleinzusje het volgende:
Wens: Huub en Bart bondje
Sylvia en Huub zaten alleen in de gameroom en volgens mij wilde Sylvia iets belangrijks zeggen toen de rest binnenkwam. Ze had namelijk nagedacht over de situatie ..... en verder heb ik het niet meer kunnen horen. Misschien dat ze vanavond nog even met elkaar gaan babbelen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk dat dat meer aan Syl ligt dan aan Huub, denk dat Syl op dit moment niet lekker in haar vel zit, dus ook niet echt zin in gesprekken met wie dan ook.
Ik denk dat Sylvia soms ook gewoon een beetje moe wordt van Huub, hij is natuurlijk niet altijd even geweldig hè, en doet nogal eens dingen die bij nader inzien niet handig waren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou kunnen, maar net zo goed kan Huub bewust haar soms 'los laten' om niet de indruk te voeden, dat Sylvia op zijn bagagedrager zit.
ook niet te verwarren met het bontje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |