Dus kun je net zo goed zeggen dat iedereen normaal is.quote:
Nee want normaal bestaat niet dus kan niet idereen normaal zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 03:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus kun je net zo goed zeggen dat iedereen normaal is.![]()
en 'jij bent uniek, net als iedereen'quote:Op zondag 18 februari 2007 03:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus kun je net zo goed zeggen dat iedereen normaal is.![]()
Weet niet meer maar ben nu wel aan het opzoekenquote:Op zondag 18 februari 2007 03:09 schreef Mikkie het volgende:
Wie heeft eigenlijk ooit bedacht dat de term voor vier posts op een rij een Soempie is
ik hoopte al dat iemand anders zo gek was om dat te doenquote:Op zondag 18 februari 2007 03:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet niet meer maar ben nu wel aan het opzoeken![]()
Daar ben ik mee begonnenquote:Op zondag 18 februari 2007 03:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik hoopte al dat iemand anders zo gek was om dat te doen
sinds wanneer is een sheep eignelijk een sheep?
wat ben jij slim voor 3.22 's nachtsquote:Op zondag 18 februari 2007 03:21 schreef Mikkie het volgende:
Waarom denken jullie dat ik de vraag stelde?
Ja, en daarom kun je iedereen net zo goed normaal noemen of abnormaal. Wat jij wil.quote:Op zondag 18 februari 2007 03:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is de definitie van 'normaal' dan? Want iedereen is anders.
Tim is er mee begonnen lees ik netquote:Op zondag 18 februari 2007 03:26 schreef Soempie het volgende:
volgens mij Tim
Heb gewoon door alle delen heen gescrolled zopnder te lezen ofzo en elke kaar als er een soempie gemaakt werd kijken of het zo genoemd werdquote:
Zoals altijdquote:Op zondag 18 februari 2007 03:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, dat is wel slim. Scherp zo om half vier
dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 18 februari 2007 03:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Soempie is heul niet teleurstellend!
Vond het wel een leuke reactie op ditquote:Op zondag 18 februari 2007 03:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Duh, die kan niet uitblijven als je zoiets roept
quote:
je liegt! je bent gewoon stomp gewordenquote:Op zondag 18 februari 2007 03:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nah ik ben nog scherp zat, ff bijdehand doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |