Of je er mee stoptquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:19 schreef greatgonzo het volgende:
wat?
Ze kunnen allebei heel luid door hun neus kelen, dat ze een goede stem hebben kan zijn, maar moet je daar dan zo voor roepen of je neus dichthouden?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:23 schreef The_Voice_Within het volgende:
Christina en Shakira zijn toch totaal niet te vergelijken qua stemgeluid? Dus ik snap je probleem niet.
Credibility: 0.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:34 schreef Djarum het volgende:
waar ik me het meest aan erger idd is shakira..
dat geblaat en geknijp met zo'n schorre stem.
ik vindt sommige nummers van haar best leuk om naar te luisteren, maar die laatste "hit" van haar is echt om af te schieten..
Ik zet gelijk ff "sacramento" op.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:49 schreef mvdejong het volgende:
De oer-"dame met de wasknijper op de neus" was Sally Carr van de Schotse groep Middle of the Road.
Dat is meer helium-style.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:49 schreef mvdejong het volgende:
De oer-"dame met de wasknijper op de neus" was Sally Carr van de Schotse groep Middle of the Road.
Inderdaad, echt vreselijk irritant als die snollen op de bus achter je klimmen om iedereen te laten 'meegenieten' van die nasale muziek.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:11 schreef sjippen het volgende:
Het ergste is nog dat je dit iedere dag moet aanhoren, is het niet in de supermarkt, dan is het 15-jarige snol achter je op de bus...
die een strot idd waar je u tegen zegt en zo je piemel in legtquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:43 schreef M-I-L-F het volgende:
Shakira met Christina vergelijken?
Christina heeft een belachelijk zuivere stem met een ongekend bereik.. en Shakira heeft geen idee wat ze met haar stembanden staat te doen, overbrugt nog geen octaaf en maakt slechte nummers!!!1
Ik vind de muziek van Christina niet goed, maar dat ze een goede stem heeft is niet te ontkennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |