abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46401369
Heb dus afgelopen zomer voor een aantal uitzendburos wat klusjes gedaan. Het was altijd heel simpel: mijn salaris bestond uit aantal gewerkte uur X uurloon.

Toch was het bedrag dat op mijn rekening gestort werd altijd iets lager. Ik neem aan dat de fiscus er tussen zat. Het verschil wil ik natuurlijk alsnog binnen halen. T-biljetje invullen lijkt mij.

Er was ook nog iets als vakantiegeld. Dat kreeg je $$$ maar de precieze regeling weet ik niet. Weten jullie hoe dat zit?

Zijn er nog meer regelingen die mij, naar aanleiding van mijn vakantiewerk, recht op geld geven?

$$$ is altijd welkom
pi_46401563
70.40 (zeventig) euro heeft de belasting afgesnoept. Dat wil ik graag terug hebben natuurlijk.
pi_46401632
Aangifteprogramma van de belastingdienst downloaden en de cijfertjes van je jaaropgave invullen. Hoe moeilijk kan het zijn?
pi_46401675
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:46 schreef V.en.A het volgende:
Aangifteprogramma van de belastingdienst downloaden en de cijfertjes van je jaaropgave invullen. Hoe moeilijk kan het zijn?
zo digitaal ben ik nou ook weer niet. Vroeger was het toch een T-Biljet. Is er geen pdf daarvan te downloaden ergens?
pi_46403375
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:48 schreef Corelli het volgende:

[..]

zo digitaal ben ik nou ook weer niet. Vroeger was het toch een T-Biljet. Is er geen pdf daarvan te downloaden ergens?
Dat gaat allemaal online tegenwoordig.

www.belastingdienst.nl

Maar ik denk niet dat ze je dollars gaan geven.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_46405977
als je maar 70e hebt afgestaan heb je ook niet veel gewerkt
pi_46407100
quote:

[..]

Vast, desnoods kan je een hardcopy ophalen bij het dichtsbijzijnde belastingkantoor. Maar waarom al die moeite doen?

Vanmiddag was Hannah erg blij dat ze geld terug kreeg. Mooie tegenhanger van het gevloek toen de eerste blauwe envelop op de deurmat viel.
  zondag 18 februari 2007 @ 13:34:08 #8
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_46423297
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:04 schreef V.en.A het volgende:

[..]

Vast, desnoods kan je een hardcopy ophalen bij het dichtsbijzijnde belastingkantoor. Maar waarom al die moeite doen?

Vanmiddag was Hannah erg blij dat ze geld terug kreeg. Mooie tegenhanger van het gevloek toen de eerste blauwe envelop op de deurmat viel.
Who the fuck is Hannah?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_46424856
quote:

[..]

kan ook met papieren hoor, krijg ook gewoon zo'n envelop van de belastingdienst thuisgestuurd met allemaal formulieren die je evt kan invullen, maar waarvan ik alleen de eerste gebruik
pi_46426717
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:16 schreef Repeat het volgende:

[..]

kan ook met papieren hoor, krijg ook gewoon zo'n envelop van de belastingdienst thuisgestuurd met allemaal formulieren die je evt kan invullen, maar waarvan ik alleen de eerste gebruik
heb ik net gedaan. Even de ambtenaren aan het werk gezet.
pi_46426850
Voortaan van te voren een loonheffingskorting formulier inleveren als je tenminste scholier of student bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')