helemala met je eensquote:Op zondag 4 maart 2007 19:16 schreef mvc het volgende:
Als je het mij vraagt, gaat het 1.000.000ste topic het vervolg worden op deze en op dit topic
Wie is het met me eens ?
Laten we een actie starten ofzo ? Ik wacht al weken op het vervolg van die topicsquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:13 schreef skiczukie het volgende:
Ik denk dat het een showcase in FOT is, met Piovan als model.
Ik overwoog afgelopen vrijdag het topic weer open te gooien, maar er werd niet om gevraagd dus heb ik hem maar dichtgelatenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:26 schreef mvc het volgende:
[..]
Laten we een actie starten ofzo ? Ik wacht al weken op het vervolg van die topics
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik overwoog afgelopen vrijdag het topic weer open te gooien, maar er werd niet om gevraagd dus heb ik hem maar dichtgelaten
Ik smeek je het topic vrijdag weer te openen, op naar deel 3quote:Op zondag 4 maart 2007 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik overwoog afgelopen vrijdag het topic weer open te gooien, maar er werd niet om gevraagd dus heb ik hem maar dichtgelaten
Vraag het vrijdagmiddag in ONZ FB of PM de ONZ modjesquote:Op maandag 5 maart 2007 19:56 schreef mvc het volgende:
[..]
Ik smeek je het topic vrijdag weer te openen, op naar deel 3![]()
![]()
![]()
En als iemand topic nummer 1.000.001 heeft en dat doet dan natuurlijk wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:01 schreef renz0r het volgende:
Diegene die het voor elkaar krijgt dat het miljoenste topic bestaat uit tubgirl, goatse en lemonparty of whatever in de OP met een ranzige TT is mijn held
Dat zou een meesterlijke stunt zijn, en zal niet banwaardig moeten zijn
De 25e, zou ik nu zeggen, of de 24e laat, kan ook.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:00 schreef Arcee het volgende:
Het zal iig rond 28 maart geopend worden.
quote:
Weekend.... dan zijn alle topics meestal verkapte en onverkapte bier topicsquote:
Permban.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:48 schreef -skippybal- het volgende:
Krijgt de maker nog iets? Kaas ofzo?
4 tong80's samen hebben al 1.000.000 postsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:59 schreef BonJovi het volgende:
Topic ik dacht een post?
Jouw post was bijna de zevenenveertigenhalf miljoenstequote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:59 schreef BonJovi het volgende:
Topic ik dacht een post?
Heb je zitten proberenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:39 schreef SlimShady het volgende:
nog 2 253 topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |