Nou in feite niet zo heel veel. Maar het is gewoon een hele happening hier. Met de grootste carnavalswagensoptocht boven de grote rivieren, heel veel feesten en 4 verschillende carnavalsverenigingen in een straal van ±4 km.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb jij met carnaval Andi?
Je hebt iig niks leuks gemist op tv...quote:Op maandag 19 februari 2007 14:59 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nou in feite niet zo heel veel. Maar het is gewoon een hele happening hier. Met de grootste carnavalswagensoptocht boven de grote rivieren, heel veel feesten en 4 verschillende carnavalsverenigingen in een straal van ±4 km.
Heel Hoorn e.o. loopt er voor uit, gezellig versierde straten. En 's avonds gezellig met zn allen een biertje drinken in de kroeg met toffe muziekjes op de achtergrond. Dus het is gewoon een heel gaaf weekend.![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:28 schreef Gezondaar het volgende:
Was ik zaterdagavond op bezoek bij mijn vader en zijn vrouw, zitten ze X-Factor te kijkenEn m'n vader heeft een kwartier lang een monoloog gehouden over waarom Richy een eikel is, met als hoofdargument dat zijn domme grijns helemaal van het ene oor naar het andere oor loopt
![]()
![]()
quote:Allez venez! Milord
Vous asseoir à ma table
Il fait si froid dehors
Ici, c'est confortable
Helemaal niksquote:Op maandag 19 februari 2007 17:02 schreef PeRi het volgende:
Wat zijn jullie aan het dooooehoen?
Oh. En wanneer merk ik daar iets vanquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. En wanneer merk ik daar iets van?