abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46517390
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 08:56 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Het is anders wel verboden staat achter op je kaartje. Maar ja, er staat ook op dat je geen foto camera oid mee mag nemen en dat gebeurt uiteraard ook gewoon. Ze moeten de doorverkoop gewoon echt gaan bestraffen, en flink. Het is gewoon een vorm van oplichting. Maar Ticketservice moet dan ook de mogelijkheid geven de kaarten terug te brengen op het moment dat je verhinderd bent.
Het mag idd niet, maar er kan niets tegen gedaan worden, zoiets was het.

En van die camera's, dat mag meestal gewoon hoor, als je maar niet zo een super grote lens hebt enzo. En er was nog iets met het aantal mega pixel. Komt er op neer dat als jou foto's beter/even goed worden als de persfoto's dat je dan je cam niet mee mag nemen
pi_46517431
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:05 schreef Goover het volgende:

[..]

Het mag idd niet, maar er kan niets tegen gedaan worden, zoiets was het.

En van die camera's, dat mag meestal gewoon hoor, als je maar niet zo een super grote lens hebt enzo. En er was nog iets met het aantal mega pixel. Komt er op neer dat als jou foto's beter/even goed worden als de persfoto's dat je dan je cam niet mee mag nemen
Het is ook per artiest anders, maar achter op je kaartje staat dat het helemaal niet mag Tenminste, dat meen ik ooit gelezen te hebben en misschien dat ze dat nu veranderd hebben. Ik zelf neem eigenlijk nooit een camera mee, ik ga erheen om van de muziek te genieten, foto's maken anderen wel
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_46517939
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 08:33 schreef De Wouzeraar het volgende:

[..]

Ja, en ik heb er eentje!

Heb er per ongeluk 6 gekocht! Wil iemand er een voor 235 euro?
Ah, da's nog best een redelijke prijs!
Doe mij er dan maar 3
pi_46518641
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:37 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ah, da's nog best een redelijke prijs!
Doe mij er dan maar 3
Ik wil de andere 3 wel, ik heb al kaartjes, maar die kan ik wel doorverkoopen voor 500 denk ik
pi_46520202
Kaartjes opkopen en doorverkopen voor 200 % roeleert
*denkt aan tickets voor thialf afgelopen maand *
pi_46520859
Het bestraffen opzich is voor een ticketservice of de groep zelf natuurlijk niet interessant, het geld is al binnen.
Secrets never die. Only people.
pi_46596782
Heb per ongeluk te veel kaarten besteld voor de Red Hot Chili Peppers... Oops.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2007 @ 23:07:45 #295
163650 Greys
pi_46609968
Klote voor je Poepoog. Dan zal je de rest moeten verkopen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_46610019
Als het uitverkocht is dik geld cashen ja
pi_46610035
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:07 schreef Greys het volgende:
Klote voor je Poepoog. Dan zal je de rest moeten verkopen
Ze zijn net opgehaald, 150 euro winst gemaakt.

Gratis naar de RHCP met mijn vriendin, plus gratis drank. Ik voel mij zo schuldig.
pi_46610099
O, je mag dan best een kaartje aan mij geven hoor.
Maar is nu denk een beetje laat?
  zaterdag 24 februari 2007 @ 01:39:43 #299
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_46614613
Lui die 'per ongeluk' teveel kaartjes kopen en ze dan maanden vantevoren met dikke winst verkopen zijn uitbuiters.
Iedereen moet uiteraard doen en laten wat hij/zij niet laten kan, maar verwacht met zulke acties geen steun van mij!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 februari 2007 @ 01:43:11 #300
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_46614679
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 14:14 schreef BobbyB het volgende:

Wie het eerst komt, ze voor het dubbele bedrag verkoopt zul je bedoelen.
Had je maar eerder op moeten staan..

Zelf ben ik een vooorstander van de handel zoals op marktplaats. Nu heb ik tenminste de keuze OF te veel betalen OF te vroeg op staan.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_46615392
Ik ben tegen zwarthandel in kaartjes, maar dat Mojo een vies spelletje speelt is wel duidelijk. Misschien kan Neelie Kroes deze bende eens een boete geven....
Fuck you Jane Austen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')