Het mag idd niet, maar er kan niets tegen gedaan worden, zoiets was het.quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is anders wel verbodenstaat achter op je kaartje. Maar ja, er staat ook op dat je geen foto camera oid mee mag nemen en dat gebeurt uiteraard ook gewoon.
Ze moeten de doorverkoop gewoon echt gaan bestraffen, en flink.
Het is gewoon een vorm van oplichting. Maar Ticketservice moet dan ook de mogelijkheid geven de kaarten terug te brengen op het moment dat je verhinderd bent.
Het is ook per artiest anders, maar achter op je kaartje staat dat het helemaal niet magquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:05 schreef Goover het volgende:
[..]
Het mag idd niet, maar er kan niets tegen gedaan worden, zoiets was het.
En van die camera's, dat mag meestal gewoon hoor, als je maar niet zo een super grote lens hebt enzo. En er was nog iets met het aantal mega pixel. Komt er op neer dat als jou foto's beter/even goed worden als de persfoto's dat je dan je cam niet mee mag nemen
Ah, da's nog best een redelijke prijs!quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:33 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ja, en ik heb er eentje!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb er per ongeluk 6 gekocht! Wil iemand er een voor 235 euro?
Ik wil de andere 3 wel, ik heb al kaartjes, maar die kan ik wel doorverkoopen voor 500 denk ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ah, da's nog best een redelijke prijs!![]()
Doe mij er dan maar 3![]()
Ze zijn net opgehaald, 150 euro winst gemaakt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:07 schreef Greys het volgende:
Klote voor je Poepoog. Dan zal je de rest moeten verkopen
Had je maar eerder op moeten staan..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:14 schreef BobbyB het volgende:
Wie het eerst komt, ze voor het dubbele bedrag verkoopt zul je bedoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |