Waarom ik ben een lekker wijf met een.........quote:
met een harige kut zekerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:08 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Waarom ik ben een lekker wijf met een.........![]()
Nee geen welkom'squote:
Zo beterquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:02 schreef SuperRogier het volgende:
Je zit niet echt op plaatjes posten of wel?
quote:
Eiquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:08 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
piemel in je broek?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:08 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:12 schreef DikkeSmikkel het volgende:
*paardenstaart heeft*
*trots is*
Dream baby Dreamquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:33 schreef Steffy het volgende:
Ik heb ook wel eens een paardenstaart en dan hoor ik werkelijk van 90% van de vrouwen dat ze graag met me zouden ruilen. Dus het is gewone pure afgunst en jaloezie
![]()
Ik word nooit afgewezen, ik wijs af,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:40 schreef Shadowlyse het volgende:
TS is gewoon afgewezen door een kerel met een staart![]()
een Kam?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:39 schreef CasB het volgende:
Ik heb ook een paardenstaart
Zou wel kort haar willen, maar heb geen idee hoe ik het zou willen hebben dan
wij willen een fotoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:44 schreef nozem het volgende:
En dan te bedenken dat ik ook nog eens een staartje heb gehad.![]()
Wij? Hoever is die grootheidswaanzin van je inmiddels gevorderd?quote:
Nog niet zo ver als van jouquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:46 schreef nozem het volgende:
[..]
Wij? Hoever is die grootheidswaanzin van je inmiddels gevorderd?![]()
Dat zou misschien best kunnen ja. Ik ben een enorme eigengeilerd.quote:
Zo ken/kan ik je weerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat zou misschien best kunnen ja. Ik ben een enorme eigengeilerd.![]()
Uit Reykjavik komen de mooien vrouwen,.iets meer stijl dan Schubbekutteveenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:51 schreef nozem het volgende:
Wat moet je eigenlijk in Reykjavik? Was Schubbekutteveen niet goed genoeg?
Vanwaar die bedrevenheid in de Nederlandsche taal dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:54 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Uit Reykjavik komen de mooien vrouwen,.iets meer stijl dan Schubbekutteveen![]()
Misschien ,surprisequote:
Valt nu wel mee, wacht maar tot ik echt op dreef benquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Vanwaar die bedrevenheid in de Nederlandsche taal dan?
Totdat je in de echte wereld terecht komt en je ik-ben-een-enorm-lekker-wijf-en-kan-iedereen-krijgen houding moet bijstellen omdat iemand je afwijst.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:42 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Ik word nooit afgewezen, ik wijs af,sorry [afbeelding]
We wijken af, het ging toch over paardenstaartenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:59 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Totdat je in de echte wereld terecht komt en je ik-ben-een-enorm-lekker-wijf-en-kan-iedereen-krijgen houding moet bijstellen omdat iemand je afwijst.
Ik ken geen mensen uit Reyjavik. Dat weet ik vrij zeker.quote:
Wel beesten,en vrij zeker is niet helemaal!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen uit Reyjavik. Dat weet ik vrij zeker.![]()
quote:
kan die geen nieuwe kopenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:20 schreef fiekster het volgende:
mijn vriend staat het goed![]()
maar die is dan ook niet blond en z'n haar hangt ook niet tot op z'n kont. Want das geen gezicht natuurlijk, een blonde alto met een Apocalyptica shirt dat sinds het begin van lowlands niet meer gewassen is...
Ja helemaal goedquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:36 schreef bruine_beer het volgende:
Paardenstaart, dat is toch iets voor alto's?
jij zat toch bij de open haard zo net ,met een wijntjequote:Op zondag 18 februari 2007 01:11 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
ik blij dat ik weinig haar heb en niet als Mr Ed door het leven ga,oefffffff.![]()
ja,maar dat staat los van de vraag of ik mezelf tot de veestapel bereken............toch?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:13 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
jij zat toch bij de open haard zo net ,met een wijntje![]()
Ben het met je eens dat kuddedieren erger zijn(al heb je het dan over karakter ipv looks),maar die pianist,jan veen of hoe heet die,is bepaald niet echt mannelijk met zijn lange manenquote:Op zondag 18 februari 2007 01:21 schreef Atreyu het volgende:
Ach, omdat mannen met langer haar zich niet een bepaald modebeeld laten opdringen maakt hun gelijk losers.... deze kerels hebben juist lef en zijn op dat gebied geen kuddedieren...
Kuddedieren, dat zijn pas losers
ik vind mannen met lang haar wel erg mannelijk, gewoon wat ruwer, wat meer oer, wat sterker. je moet er voor de rest niet geschoren metro-sexueel bijlopen, want ja, dan ben je wel net een wijf. Maar gewoon lang haar, mm.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:23 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat kuddedieren erger zijn(al heb je het dan over karakter ipv looks),maar die pianist,jan veen of hoe heet die,is bepaald niet echt mannelijk met zijn lange manen![]()
ik heb lang haar, heb een goede baan, eigen huisje, en heb succes in het leven..quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:01 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Luistert is met een t en lang haar is voor vrouwen. Mannen met lang haar zijn losers en verdienen geen goede baan of succes in het leven.
he een lekker wijfquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:00 schreef Blue_ei het volgende:
Mannen met van die staarten zijn echt ongelooflijke eikels.Van die nep criminelen.
Vallen ook altijd de verkeerde vrouwen op.Kan ze niet luchten of zien [afbeelding]
[[url=[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |