Maar als de stekker er uit wordt getrokken, waarom zoeken ze dan nog nieuwe bewoners?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Dat ze Natasia er niet mogen uitstemmen valt wel samen met het gerucht dat de stekker er misschien wel uit wordt getrokken. Zal dat een manier zijn van de makers om de bewoners over te halen Natasia er NIET uit te stemmen omdat dat zogenaamd te veel kijkers kost?
dank je schat.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat haar eruit stemmen tijdens de exitronde toch niet gaat lukken. Zoiets geloof ik.
"Mijn haar wil ook niet meer zitten", zei Amanda net nog.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:04 schreef GoldenGuy het volgende:
Eric wast zijn haar tenminste wel, kan van 1 bepaalde andere miljonair niet gezegd worden
Brian heeft dat inderdaad gezegd. De redactie ging dat hier tegenspreken en beweerde dat het ging om een "homeopatisch middeltje" op recept van de dokter, omdat Brian last had van slaapproblemen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:04 schreef Black_king het volgende:
[..]
Is dat op de streams gezegd? Ik heb het niet gehoord hoor, vanmorgen. Ik hoorde alleen een plastic "medicijnbusje".
Door zijn onrust en drift om het spel middels medicijnen te sussen. Zijn karakter is totaal veranderd inmiddels.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:00 schreef Bagheera het volgende:
[..]
In welke zin wordt Brian er kunstmatig in gehouden?
Nee, is gewoon aangekoekt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Mijn haar wil ook niet meer zitten", zei Amanda net nog.
Ik weet niet precies wat hij zegt maar Bart zit volgens mij gewoon Huub te bespelen. Een beetje Huub zitten wijs maken dat Natasia niet lukt omdat zij..blablabla...dus dat heeft geen zin en daarom moet Eric er uit. Bart wil gewoon het groepje Huub klein maken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:37 schreef FSR het volgende:
[..]
Kan iemand vertellen wat bart nou fluisterd...???
Diazepam werkt voornamelijk tegen pathologische angst en of spanningen. Voor slaapproblemen werkt Normison beter.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:00 schreef Tissik het volgende:
[..]
Diazepam is een inslaper, geen anti depressivum.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Door zijn onrust en drift om het spel middels medicijnen te sussen. Zijn karakter is totaal veranderd inmiddels. Anders gezegd, hij is niet meer op de kast te krijgen, wordt met de medicijnen ongevoelig gemaakt voor steken van de overige bewoners.
Ah! Dank je. Dat is dus hetzelfde medicijn dat in BB werd uitgedeeld bij slaapproblemen.....Of was dat nu valium ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Brian heeft dat inderdaad gezegd. De redactie ging dat hier tegenspreken en beweerde dat het ging om een "homeopatisch middeltje" op recept van de dokter, omdat Brian last had van slaapproblemen.
A ha, merci. Dat wist ik niet. De Diazepam is dus ook voor hem neem ik aan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Door zijn onrust en drift om het spel middels medicijnen te sussen. Zijn karakter is totaal veranderd inmiddels.
Zou Eric weten dat het carnaval begonnen is?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Dit tafereeltje doet me toch heel erg aan Joost denken, van BB5
[afbeelding]
Nee, daarvoor heeft hij echt veel te veel en te lang op Brian in zitten praten om er sowieso iemand uit te stemmen en zelfs natasia als het niet anders kan. Dat Brian Eric eruit stemt is helemaal niet moeilijk, dus dan was al die moeite van Bart niet nodig geweest.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:07 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat hij zegt maar Bart zit volgens mij gewoon Huub te bespelen. Een beetje Huub zitten wijs maken dat Natasia niet lukt omdat zij..blablabla...dus dat heeft geen zin en daarom moet Eric er uit. Bart wil gewoon het groepje Huub klein maken.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:12 schreef Forme het volgende:
Goedemiddag Goudenkooi fans,
Kijk al maanden op het fok forum maar heb me sinds vandaag ook maar eens aangemeld, heb maar gelijk een foto gemaakt van Eric in bad![]()
[afbeelding]
Leuk, een masker en een masker!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:12 schreef Forme het volgende:
Goedemiddag Goudenkooi fans,
Kijk al maanden op het fok forum maar heb me sinds vandaag ook maar eens aangemeld, heb maar gelijk een foto gemaakt van Eric in bad![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |