abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 februari 2007 @ 12:31:06 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_46395126
Hier weer verder.

Afonso Alves Martins is geboren in Belo Horizonte, Brazilië op 30 januari 1981. De Braziliaan begon zijn carriere bij Atlético Mineiro uit zijn vaderland Brazilië, maar maakte al snel de overstap naar de Zweedse Allsvenskan bij de clubs Örgryte IS en Malmö FF. Bij de Zweedse topclub Malmö was hij lang het spitsenduo met Markus Rosenberg (Nu Ajax). Alves werd afgelopen zomer overgenomen voor maar liefst 4,5 miljoen euro en staat daardoor te boek als de duurste aankoop aller tijden van SC Heerenveen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 12:34:27 #2
862 Arcee
Look closer
pi_46395228
Alves.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_46395272
Mooie OP tong maar jij hebt natuurlijk helemaal niet het recht om iets te openen over deze held
pi_46395293
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:29 schreef methodmich het volgende:
Precies. Volgens mij zijn Chivu en Ibrahimovic de laatste echt goede scoutingsaanwinsten geweest.
Ibrahimovic heeft toch nauwelijks meer opgebracht dan dat ie kostte?

ontopic: goed dat ie er ff uitligt, kan Feyenoord misschien wel die belangrijke 5e plek zeker stellen
pi_46395320
Alves heeft beloofd er 2 doelpunten in te kijken dit weekend
pi_46395337
Jammer dat hij geblesseerd is, hij scoorde zo vaak
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 12:39:31 #7
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46395351
Mag wel naar Feyenoord
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 februari 2007 @ 12:41:25 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_46395415
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:36 schreef SCH het volgende:
Mooie OP tong maar jij hebt natuurlijk helemaal niet het recht om iets te openen over deze held
[FEEDBACK #44] Met blauwe diek

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46395526
Erg jammer deze onderbreking, kost hem zo een zestal doelpunten en dan moet hij ook nog weer op gang komen.
That's all folks!
pi_46395557
Kan Heerenveen morgen even laten zien dat ze zonder hem kunnen
pi_46398216
Wie gaat de doelpunten maken dan, meneer Nilsson?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_46398287
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 14:24 schreef cultheld het volgende:
Garcia-Garcia

pi_46401486
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 14:24 schreef cultheld het volgende:
Of Garcia, of Vandenbussche
pi_46401764
Alves ontkracht trouwens wel de mythe van de magische super-Scandinaviërs die Heerenveen altijd uit het scoutingsblik weet te trekken: Alves heeft volgens mij al meer doelpunten gemaakt dan al die Schandinaviërs bij Heerenveen in de laatste twee jaar samen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_46402014
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:50 schreef cultheld het volgende:
Alves ontkracht trouwens wel de mythe van de magische super-Scandinaviërs die Heerenveen altijd uit het scoutingsblik weet te trekken: Alves heeft volgens mij al meer doelpunten gemaakt dan al die Schandinaviërs bij Heerenveen in de laatste twee jaar samen .
Nee hoor, want die maakt er met zijn allen 25.

Zoveel Scandi's speelden er trouwens de laatste 2 jaar nou ook weer niet voor Heerenveen.

Alleen Nilsson, Hansson en Hanssen komen boven de 15 wedstrijden dit seizoen.

Maar ook Alves komt gewoon uit de Scandinavische scoutings-traditie natuurlijk.
pi_46402468
Ok, nog even wachten dan en dan is Alves ze voorbij gestreeft .
Het klopt inderdaad dat er niet veel Scandinaviërs daadwerkelijk veel speelden voor Heerenveen, maar er stonden er wel veel onder contract de afgelopen jaren (waarschijnlijk niet duur, maar toch weggegooid geld). Heerenveen is goed bezig hoor als handelshuis, maar volgens mij zou het nog efficiënter kunnen en ze hebben daar inmiddels centen genoeg om het scoutings-apparaat flink uit te breiden. Het zou me niks verbazen als ze zich na de Alves-transfer meer op andere landen gaan richten, bijvoorbeeld de Balkan. Dat doen ze trouwens ook al een beetje en niet onverdienstelijk; Want Prager (die zich ik best op Europees subtopniveau komen) en Pranjic zijn behoorlijk goede voetballers naar Heerenveen-begrippen.
pi_46403019
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 17:16 schreef cultheld het volgende:
Ok, nog even wachten dan en dan is Alves ze voorbij gestreeft .
Het klopt inderdaad dat er niet veel Scandinaviërs daadwerkelijk veel speelden voor Heerenveen, maar er stonden er wel veel onder contract de afgelopen jaren (waarschijnlijk niet duur, maar toch weggegooid geld). Heerenveen is goed
Hansson, Nilsson, Tarva enz. weggegooid geld?
Norregaard, Hanssen, Poulsen weggegooid geld?

Lijkt me wat voerdreven.
pi_46403569
Hansson en Nilsson staan toch altijd in de basis? Hanssen en Poulsen ook volgens mij. Tarvajärvi kan alleen maar blind op het doel rossen en met Norregaard noem je meteen de speler die m.i. de grootste miskoop is bij Heerenveen van de laatste 2 seizoenen. Die is ondertussen toch ook alweer verhuurd? Dan heb je nog Larsen en Schöne (al heeft die nog wel Heerenveen-potentieel denk ik, doet het nu toch wel leuk bij de Graafschap). En hoe doen Bo Storm en Timmi Johansen het?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 18:19:29 #19
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_46404195
Tarva onderschat je een beetje. Die kan echt wel goed ballen, maar krijgt niet de tijd om zich te bewijzen ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_46406450
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:37 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ibrahimovic heeft toch nauwelijks meer opgebracht dan dat ie kostte?
Toch het dubbele dacht ik? Maar meer in de zin van dat dit sportief goed uitpakte.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46433534
tvp
pi_46441723
quote:
Op zondag 18 februari 2007 18:26 schreef MaxPower het volgende:
tvp
pi_46455041
Wie heeft eigenlijk de eer gehad om hem te blesseren van Vitesse?
pi_46455240
Blesseerde hij zichzelf niet?
That's all folks!
pi_46461635
Ja, hij gleed wat raar door op zijn knieen geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')