Ibrahimovic heeft toch nauwelijks meer opgebracht dan dat ie kostte?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:29 schreef methodmich het volgende:
Precies. Volgens mij zijn Chivu en Ibrahimovic de laatste echt goede scoutingsaanwinsten geweest.
[FEEDBACK #44] Met blauwe diekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:36 schreef SCH het volgende:
Mooie OP tong maar jij hebt natuurlijk helemaal niet het recht om iets te openen over deze held
Garcia-Garciaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:24 schreef cultheld het volgende:
Wie gaat de doelpunten maken dan, meneer Nilsson?
Of Garcia, of Vandenbusschequote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:24 schreef cultheld het volgende:
Wie gaat de doelpunten maken dan, meneer Nilsson?
Nee hoor, want die maakt er met zijn allen 25.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:50 schreef cultheld het volgende:
Alves ontkracht trouwens wel de mythe van de magische super-Scandinaviërs die Heerenveen altijd uit het scoutingsblik weet te trekken: Alves heeft volgens mij al meer doelpunten gemaakt dan al die Schandinaviërs bij Heerenveen in de laatste twee jaar samen.
Hansson, Nilsson, Tarva enz. weggegooid geld?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:16 schreef cultheld het volgende:
Ok, nog even wachten dan en dan is Alves ze voorbij gestreeft.
Het klopt inderdaad dat er niet veel Scandinaviërs daadwerkelijk veel speelden voor Heerenveen, maar er stonden er wel veel onder contract de afgelopen jaren (waarschijnlijk niet duur, maar toch weggegooid geld). Heerenveen is goed
Toch het dubbele dacht ik? Maar meer in de zin van dat dit sportief goed uitpakte.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ibrahimovic heeft toch nauwelijks meer opgebracht dan dat ie kostte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |