Als je het maar laatquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind het niet eens zo stom staan hoor.
Zo is het wel tof inderdaad, ze had het zo moeten latenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:10 schreef DrDentz het volgende:
Ihl, nu lijkt ze op Jan Marijnissen
[afbeelding]
Zo had ze het moeten laten.. smerige junk-look
quote:After checking herself out of rehab and slumming it in coach on an American Airlines flight back to L.A., Britney Spears had something to prove.
As soon as she landed, Brit stopped at a Tarzana salon and asked them to shave her head. When the hairdresser refused, a source says Spears "grabbed the hair clipper and started doing it herself," reports Us Weekly.
Then she jetted over to Body & Soul Tattoo in Sherman Oaks, where employee Emily Wynne-Hughes says the singer was agitated and a "nightmare" to deal with. When asked about her new 'do, an exasperated Britney told Hughes, "I don't want anyone touching me. I'm tired of everyone touching me."
Her two new tattoos -- a black, white and pink cross on her hip and red and pink lips on her wrist -- cost $80. During the one-hour visit, the employee noticed a stain on the singer's white handbag, and Brit explained she had "spilled Nyquil all over it."
The employee says it was clear that the fallen pop princess was "on the verge of a nervous breakdown."
quote:NyQuil
From Wikipedia, the free encyclopedia
(Redirected from Nyquil)
Jump to: navigation, search
NyQuil LiquiCapsNyQuil, produced by the Vicks company, is the brand name of a family of cold medicine designed to help relieve many symptoms of the common cold. Because all of the medications within the NyQuil imprint contain sedating antihistamines and/or hypnotics, they are typically taken at night, just before bedtime. Its daytime counterpart is DayQuil, which does not contain sedating antihistamines and is not intended to induce drowsiness.
Het is wel een saaie zaterdagmiddag hoor. Je moet wat.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:04 schreef Disorder het volgende:
Het feit dat we hier allemaal zo mee bezig zijn is ook best ziek eigenlijk.
CBS zit er bovenop met EYEWITNESS ACCOUNTS! Fok frontpage meldt dat Britney geen haren meer heeft en 3 pagina's aan berichten worden volgeramd. Fok's forum meldt dat Britney de weg kwijt is omdat ze haar haren af heeft geschoren. Perez Hilton gaat compleet los, CNN besteedt er aandacht aan. What. the. fuck.
Kwestie van prioriteiten stellen he...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:04 schreef Disorder het volgende:
Is nog niet eens bevestigd, maar ze dronk nogal veel de laatste tijd dus dat zal het wel zijn.quote:
Het feit dat wij hier op een forum over praten is niet ziek. Wij praten hier wel vaker over onbenullige dingenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:04 schreef Disorder het volgende:
CBS zit er bovenop met EYEWITNESS ACCOUNTS! Fok frontpage meldt dat Britney geen haren meer heeft en 3 pagina's aan berichten worden volgeramd. Fok's forum meldt dat Britney de weg kwijt is omdat ze haar haren af heeft geschoren. Perez Hilton gaat compleet los, CNN besteedt er aandacht aan. What. the. fuck.
Welk kapsel?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Als ik Britney was lachte ik me nu doodWat een heisa over een kapsel
Nog wel een gezicht hoor, alleen geen haar meerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:09 schreef soylent het volgende:
Geen Gezicht.
vind ik dus ook. Belachelijk allemaal. Kom op zeg, een vrouw scheert haar hoofd kaal... wereldnieuwsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:32 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het feit dat wij hier op een forum over praten is niet ziek. Wij praten hier wel vaker over onbenullige dingenDat CNN en andere grote zenders hier zoveel aandacht aan besteden is wel ziekelijk. Ik vind dat de serieuze media, vooral in de VS, sowieso teveel aandacht besteedt aan de ABCDE sterren.
Ze wilde niet meer als lustobject gezien worden , ze wilde dat iedereen van haar af blijftquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:41 schreef Asics het volgende:
ik heb zo vaak mijn kop kaalgeschoren daar hoor je nemand over
wat waren haar motieven btw?
Hoezo? omdat ze haar hoofd heeft kaalgeschorenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:44 schreef Jett het volgende:
Wanneer worden die kinderen opgehaald door de kinder bescherming?
Die arme kinders worden toch gepest!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Omdat moeder haar kop kaal scheert?
Die kinders horen er nu juist bij.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:47 schreef Jett het volgende:
Die arme kinders worden toch gepest!
Ik zie het al voor me op het schoolplein: HAHAHAHA!!!ONE!!!:d;3#:;d:d jouw mama is kaal!
kinders van britney:
Mits?? Die zin loopt niet echt.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:39 schreef JediMindTricks het volgende:
LEES DIT NIET. Je zal gekust worden op de eerstkomende vrijdag door de liefde van je leven. Morgen is de laatste dag van je leven. Mits je dit bericht in drie andere topics plaatst, dan sterf je binnen twee dagen. Kopieer en plak dit bericht om gered te worden.
Mwah, ik denk dat het in haar geval weinig met lef te maken heeft. Ik denk dat ze gewoon moe is van het verwachtingspartroon dat mensen van haar hebben. En om van het gezeik af te zijn probeert ze er drastisch anders uit te zien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:55 schreef amaranta het volgende:
ze heeft wel lef, ik zou het niet durven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |