Eensch. Beiden. Maar de psyche van een vrouw vind ik in deze situaties wat minder gemakkelijk te doorgronden....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:19 schreef petraa het volgende:
[..]
tja en zij laat zich gebruiken, dus wie is hier nu gestoord![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:21 schreef Tessa_77 het volgende:
Ik zit me nu beiden voor te stellen: De morningbreath van Brian en Amanda, hevig tongend en hijgend in elkaars gezicht...![]()
Ach ja, het is aan he, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:14 schreef T-lex het volgende:
Zet de streams aan en gelijk al actie.![]()
"Begin de dag met een horizontaal dansje !"![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:22 schreef snetje het volgende:
zie daar zowaar !! nieuwe bewoner in aantocht !! ............
maar waarom moeten wij daarnaar kijken?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach ja, het is aan he, dan krijg je dat.
eerst bigbrother gouden kooi baby in aantochtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:22 schreef snetje het volgende:
zie daar zowaar !! nieuwe bewoner in aantocht !! ............
Nog even 9 maanden wachten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:23 schreef Tessa_77 het volgende:
Nieuwe bewoner?? Ik zie wel het hek in beeld...
Dat heb ik hem sowieso nog niet zien doen trouwens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:22 schreef Tessa_77 het volgende:
Hoor ik Brian nou net iets zeggen in de trant van: "leuke dingen doen" "kutje likken"
Kun je het hem kwalijk nemen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik hem sowieso nog niet zien doen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |