Huub,en Bart heeft vast wel voorzorgsmaatregelen genomen met de 4uurs date met Lesley.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:04 schreef demins het volgende:
[..]
Condooms op? Wie gebruikt die condooms dan???
Lees: Natasia's vriendin!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
Natasia haar kapster komt vandaag weer Dus daar is nog wel geld voor.
Dit is wat ik te zien krijg:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:26 schreef nlboy het volgende:
Als het goed is vraagt IE om de DRM te draaien (het IE balkje boven aan de site). En dan moet je aangeven dat hij mag draaien.
Hier hetzelfde. Wie weet er een oplossing?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:27 schreef pluisje78 het volgende:
ik krijg een klein vakje waar eerst alles in afgespeeld werd en nu komt er een klein stukje van de homepage op
rustgevendquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Dit is wat ik te zien krijg:
[afbeelding]
Probeer eens CTRL + F5.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Dit is wat ik te zien krijg:
[afbeelding]
sponsors kosten geen geld!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
Natasia haar kapster komt vandaag weer Dus daar is nog wel geld voor.
Condoom?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Intussen snap ik echt niets meer van Brian. Het blijft een ranzig praatje, maar als hij net is klaargekomen moet het nu toch een smeerbende daar in bed worden?? En als hij niet is klaargekomen vraag ik me af waar die enorme zelfbeheersing dan vandaan komt. Ik snap er niets van.
Temporary Internet Filesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:37 schreef pluisje78 het volgende:
TIF wat is een TIF ??
<<<<< blond heh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |