ben ook erg nieuwsgierig of ze straks gaan doesen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Intussen snap ik echt niets meer van Brian. Het blijft een ranzig praatje, maar als hij net is klaargekomen moet het nu toch een smeerbende daar in bed worden?? En als hij niet is klaargekomen vraag ik me af waar die enorme zelfbeheersing dan vandaan komt. Ik snap er niets van.
Ik gok erop dat zowel Brian als Amoebe niet zo gevoelig zijn voor een smeerbende in bed.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Intussen snap ik echt niets meer van Brian. Het blijft een ranzig praatje, maar als hij net is klaargekomen moet het nu toch een smeerbende daar in bed worden?? En als hij niet is klaargekomen vraag ik me af waar die enorme zelfbeheersing dan vandaan komt. Ik snap er niets van.
Misschien ergens een condoom gedropt?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Ze gebruiken condooms..... Die smeerboel zal dus wel meevallen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef scanman01 het volgende:
De lozing zit nog diep in de smachtende schachten van Amandaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:45 schreef FSR het volgende:
A vroeg aan B of hij was "gekomen" Ja 1x zei hij.....
Normaal gaat een dame even naar de wc maar hier niet
Alles loopt er uit en gewoon blijven liggen...
RANZIG.. !!!
Idd jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:48 schreef pluisje78 het volgende:
ik maak het wel schoon heb altijd doekjes bij de hand
Is zij ongevoelig daar vanonder of spuit Brian poederquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:45 schreef FSR het volgende:
A vroeg aan B of hij was "gekomen" Ja 1x zei hij.....
Normaal gaat een dame even naar de wc maar hier niet
Alles loopt er uit en gewoon blijven liggen...
RANZIG.. !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |