Het staat hier vast ergens vraag me alleen niet waarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:34 schreef KimiK het volgende:
[..]
Had net bijna een bongetje van je te pakken.
Waar kan ik dat backstage filmpje bekijken?
Waar dan???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het staat hier vast ergens vraag me alleen niet waar![]()
http://home.medewerker.uva.nl/s.l.reijnders/quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:35 schreef BONG4002 het volgende:
Even een herhalingspost wellicht maar zeker (mogelijk) de moeite waard:
[afbeelding]
Note: Dit schijnt de Stijn te zijn van DGK
Idols, Peter R. de Vries en Ter Land Ter Zee gedaan......quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:36 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
http://home.medewerker.uva.nl/s.l.reijnders/
plaats dan ff een link naar de pagina
Die staat al in de photo verwerkt (voor de slimme mensen onder ons)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:36 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
http://home.medewerker.uva.nl/s.l.reijnders/
plaats dan ff een link naar de pagina
Insgelijksquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:39 schreef Ashrak het volgende:
Trustuh allemaal
Nou die werkt dan zeker niet bij mij (Firefox) maar toch bedankt voor je opmerking....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die staat al in de photo verwerkt (voor de slimme mensen onder ons)
Trusten Ashrak, slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:39 schreef Ashrak het volgende:
Trustuh allemaal
Ik bedoel NIET letterlijk maar als je rechts klikt met je muis op de foto en dan eigenschappen enzoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:39 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Nou die werkt dan zeker niet bij mij (Firefox) maar toch bedankt voor je opmerking....
Hmmm...Eric was acteur (alhoewel meer figurant maartoch) dus sluit het zeker niet 100% uitquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:40 schreef Day het volgende:
Ik heb net ook naar het gezellige gekeuvel in de gameroom zitten luisteren. maar die Eric, die vertrouw ik voor geen meter. Alles heeft hij ook meegemaakt en volgens mij liegt hij heel wat dingen bij elkaar of hjj dikt ze op z'n minst heel erg aan.
tsja, ik ben een gemaksmens he....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik bedoel NIET letterlijk maar als je rechts klikt met je muis op de foto en dan eigenschappen enzo
Die 'acteursklussen' stellen niet echt veel voor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmmm...Eric was acteur (alhoewel meer figurant maartoch) dus sluit het zeker niet 100% uit
Neem nog een kop koffie! (of thee for that matter)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:43 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
tsja, ik ben een gemaksmens he....![]()
Hmm..nee je hebt gelijk, maar Eric heeft er duidelijk potentie voor, en hij is er ook volledig het type voor dus hij kan mensen best voor de gek houden.....weet nog steeds niet wie de "ECHTE" Eric is...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:45 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Die 'acteursklussen' stellen niet echt veel voor.
Buurttoneel niveau... Paar keer door het beeld lopen in een soap maakt je geen acteur.
Wat liefquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:53 schreef KimiK het volgende:
Ga ook m'n bed opzoeken, trusten Bong(etje)![]()
en gouden man en de andere streamers die nog wakker zijn...
*kets*quote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:08 schreef IkWeetNiets het volgende:
echoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |