quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:28 schreef Silvieja het volgende:
Stop je je lul in de pindakaas?
Friekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:28 schreef Friek_ het volgende:
Ik zou zeggen: ga eens onder de douche! Heb gehoord dat het helpt, maar ik zou wel even even een expert om raad vragen voordat je deze stap onderneemt.
Sterkte!
Nogal.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:35 schreef Rekkie het volgende:
--> ONZ
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nogal.
Daarbij, aardappelpuree is fijner. Zacht, en je kan het snel tussendoor in de magnetron doen als het afkoelt en het toch een beetje onwennig voelt.
Daar wordt de ts natuurlijk niet dik van.. Die aardappelpuree.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nogal.
Daarbij, aardappelpuree is fijner. Zacht, en je kan het snel tussendoor in de magnetron doen als het afkoelt en het toch een beetje onwennig voelt.
En je kan er een vleesjusje overheen doen, en dat waarderen meisjes meestal wel, want dan smaakt het geheel naar koe of stroganoff.
Nee man!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nogal.
En je kan er een vleesjusje overheen doen, en dat waarderen meisjes meestal wel, want dan smaakt het geheel naar koe of stroganoff.
Net als de kipfilét met elastiekjesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
welnee
ik adviseer olijfolie overigens, maar dat was bekend
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |