quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is dus 1 van de gezondste sappen maar ik vraag me af welke stoffen in knakworstsap zo gezond zijn en waar wordt het eigenlijk verkocht, in de supermarkt ben ik het nog niet tegengekomen
Of ben ik goedkoper uit als ik blikjes knakworst ga afgieten...
Dat weet ik ook niet maar het is 1 van de gezondste sappen ter wereld...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:54 schreef PeRi het volgende:
Waarom is het zo gezond dan?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
waar van?
en 't moet idd wel 'n lemming zijn
Daarvan dus.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Zeker net zo gezond als zuurkoolsap?
Zuurkoolsap
Bij de produktie van separatorvlees komt lipitine vrij. Dat zit dus in heel veel 'vlees'-produkten, en is op zich niet speciaal gezond. Maar door de combinatie met de groente-extracten die in de bouillon zitten, en dan heel specifiek de caroteen die daar in zit, is het erg gezond, en heel bevorderlijk voor de aanmaak van allerlei radicale stromingen. Dat is goed voor je huid, en werkt reinigend voor je bloedvaten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is dus 1 van de gezondste sappen maar ik vraag me af welke stoffen in knakworstsap zo gezond zijn
Ja inderdaad. Bier en knakworstsap is het recept voor een geslaagde avondquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:18 schreef Pinball het volgende:
Helaas wordt dit effect verwaarloosbaar klein als je tegelijkertijd alcohol consumeert, en dat is nou juist zo lekker na een paar glazen knakworstsap.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:19 schreef Pure-Poison het volgende:
Bij het idee dat ik dat moet drinken krijg ik al braakneigingen!
hahahaquote:Op zondag 18 februari 2007 00:10 schreef Pinball het volgende:
Ik heb trouwens nog een recept voor een lekkere cocktail met knakworstsap:
3/5 Schotse whisky
1/5 rietsuikersiroop
1/5 anisette (Pernod, Ricard, Pastis 51)
het wit van 1 ei
knakworstsap naar keuze
Vul de shaker voor de helft met schaafijs.
Doe er het wit van 1 ei bij.
Giet de Whisky, de rietsuikersiroop en de anisette in de shaker. De shaker 30 seconden krachtig schudden.
Schenk de cocktail en een deel van het schaafijs in een long-drinkglas.
Aanvullen met knakworstsap.
Ideaal na een kater!![]()
Als je het sap uit je eigen knakworst bedoelt, Sapstengel, dan sla ik vandaag even over, okee?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is dus 1 van de gezondste sappen maar ik vraag me af welke stoffen in knakworstsap zo gezond zijn en waar wordt het eigenlijk verkocht, in de supermarkt ben ik het nog niet tegengekomen
Of ben ik goedkoper uit als ik blikjes knakworst ga afgieten...
Zie Het Officiële Fok!woordenboekquote:Op maandag 19 februari 2007 19:20 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Mh...ik zag een paar mensen 'lemming' ofsow zeggen...zou ik misschien mogen vragen wat dat betekent ? Ben het namelijk al meer tegen gekomen, maar ik weet nog steeds niet wat het nou eigelijk betekent![]()
Ontopic: Knakworstsap ? Ik kan me nou niet voorstellen dat dat gezond is..
quote:Lemming topic dat als persiflage bedoeld is op een ander topic,vaak met kleine verandering in topictitel, doorgaans met curieuze inhoud; bedacht door The_ED
Anders lees je gewoon helemaal niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:11 schreef Falcon4ever het volgende:
maar knakworst sap zit toch rete vol met zout?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:10 schreef Pinball het volgende:
Ik haal het altijd bij de toko hier. Veel goedkoper, en ook wat minder zout.
Als je die niet in de buurt hebt kan ik het sap van de Frankfurters van Unox aanraden, dat is wat duurder, maar wel erg lekker.
en conserveermiddel?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:11 schreef Falcon4ever het volgende:
maar knakworst sap zit toch rete vol met zout?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:33 schreef Esk het volgende:
Er is zelfs al een ode aan gebracht door onze Oosterburen:
http://www.youtube.com/watch?v=8IgV4rFwnes
Oh, sorry.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |