Zelf zuurkool maken, en daar dan dat sap van drinken.. .. echt heerlijk!quote:Op maandag 12 februari 2007 05:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat is dus 1 van de gezondste sappen maar ik vraag me af welke stoffen zuurkoolsap zo gezond maken en waar wordt het verkocht?
Of ben ik goedkoper uit als ik pakjes zuurkool uitpers...
Omdat je gelijk over je nek gaat en alle afvalstoffen uit je lichaam verdwijnen.quote:Op maandag 12 februari 2007 05:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
waarom is het zo gezond?
Ok, maar hoe maak je zuurkool dan, ik heb geen kolen...quote:Op maandag 12 februari 2007 05:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zelf zuurkool maken, en daar dan dat sap van drinken.. .. echt heerlijk!
(water loopt me echt in de mond als ik eraan denk)
Pakjes zuurkool zou ik niet uitpersen, zit teveel azijn e.d. in.
Ook als je kleine slokjes neemt, dat ben ik namelijk van plan...quote:Op maandag 12 februari 2007 05:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat je gelijk over je nek gaat en alle afvalstoffen uit je lichaam verdwijnen.
hmm, dan zou ik mijn moedertje overmorgen eens moeten vragen. Zij maakt het nog steeds zelf.quote:Op maandag 12 februari 2007 05:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, maar hoe maak je zuurkool dan, ik heb geen kolen...![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 05:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat je gelijk over je nek gaat en alle afvalstoffen uit je lichaam verdwijnen.
Dat weet ik ook niet maar het is 1 van de gezondste sappen ter wereld...quote:Op maandag 12 februari 2007 05:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
waarom is het zo gezond?
denk dat rauwe zuurkool dan nog gezonder is.quote:Op maandag 12 februari 2007 06:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet maar het is 1 van de gezondste sappen ter wereld...
Rauwe zuurkool is ook heerlijk, vooral op een zelfgemaakte hotdog met saus...quote:Op maandag 12 februari 2007 06:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
denk dat rauwe zuurkool dan nog gezonder is.
smakelijk.![]()
Maar dat drinkt zo moeilijk..quote:Op maandag 12 februari 2007 06:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
denk dat rauwe zuurkool dan nog gezonder is.
smakelijk.![]()
Hou op!quote:Op maandag 12 februari 2007 06:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Rauwe zuurkool is ook heerlijk, vooral op een zelfgemaakte hotdog met saus...![]()
is dat niet eerst gekookt maar daarna afgekoelt alvorens het op je hotdog terechtkomt?quote:Op maandag 12 februari 2007 06:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Rauwe zuurkool is ook heerlijk, vooral op een zelfgemaakte hotdog met saus...![]()
Jij de hotdogs, ik de/het zuurkool/sapquote:Op maandag 12 februari 2007 06:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan eten we gewoon hotdogs met zuurkool (sap) vanavond...
Ik haal het gewoon uit een pakje, dan zal het wel eerst gekookt zijnquote:Op maandag 12 februari 2007 06:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
is dat niet eerst gekookt maar daarna afgekoelt alvorens het op je hotdog terechtkomt?
Ok, als jij me de kunst van het zuurkool maken laat zien dan laat ik zien hoe je de perfecte hotdog met zuurkool maakt (dan haal ik gewoon stiekem een hotdogkit bij de Hema)quote:Op maandag 12 februari 2007 06:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jij de hotdogs, ik de/het zuurkool/sap![]()
![]()
Reform-en natuurwinkels zijn te duur, ik wil gewoon zuurkoolsap voor een betaalbare prijs...quote:Op maandag 12 februari 2007 05:55 schreef Megumi het volgende:
Dat soort dranjes kan je vaan in een reform winkel krijgen. Maar zuurkool sap lijkt me niet lekker.
Klinkt misschien grappig maar ik ben heel serieus, laten we gewoon elke dag een glaasje zuurkoolsap drinken met een stuk of 10 Fokkers...quote:Op maandag 12 februari 2007 06:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
We kunnen ook een 'Fok-zuurkoolsapgenootschap' oprichten, dan drinken we elke dag een glaasje zuurkoolsap...
Ik heb niet zoveel zuurkoolsapquote:Op maandag 12 februari 2007 06:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Klinkt misschien grappig maar ik ben heel serieus, laten we gewoon elke dag een glaasje zuurkoolsap drinken met een stuk of 10 Fokkers...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |