Na lang zoeken vond ik hemquote:Op zondag 25 februari 2007 21:00 schreef An24 het volgende:
Goed, poging
Wilde "levenswater" in beeld brengen door een traan, maar of je het goed genoeg ziet![]()
![]()
[afbeelding]
Wat vinden jullie?
Potverquote:Op zondag 25 februari 2007 21:02 schreef WurM het volgende:
t is hier (op mijn scherm) iig niet heel duidelijk dat er water/een traan loopt...
bij mij ook nietquote:Op zondag 25 februari 2007 21:02 schreef WurM het volgende:
t is hier (op mijn scherm) iig niet heel duidelijk dat er water/een traan loopt...
Hmmm dan moet rideltje opnieuw..tis nogal een werkje zo'n zelfportretjequote:Op zondag 25 februari 2007 21:12 schreef -Marjo- het volgende:
Misschien moet je je mascara laten doorlopen?
Ik zie hem wel maar echt heel duidelijk is het niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmmm dan moet rideltje opnieuw..tis nogal een werkje zo'n zelfportretje![]()
Ik hoor net dat anderen hem wel kunnen zien...hmmm gokje dat veel fotters een anders ingestelde monitor hebben?![]()
Dan maar de gok wagen danquote:Op zondag 25 februari 2007 21:30 schreef Xilantof het volgende:
Je eerste foto vind ik erg mooi An!
Niet heel duidelijk, maar ik zie hem wel![]()
Erg nette foto!
Thanks..heb hem toch maar ingestuurd!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef Ireth het volgende:
Ik vind de eerste mooi An! Ik zie de traan wel duidelijk!
Ik hd me voorgenomen geen foto van/met Suus in te sturen... kom ik al neuzend op de 12 cdroms die ik heb nu deze tegen..
[afbeelding]
Hijs ook gesoept en weet ik veel allemaal, het origineel staat in de oude computer die nu niet aangesloten staat, origineel issie ook in kleur volgens mij.. was tijdens mijn fotosoepbeginperiodequote:Op zondag 25 februari 2007 21:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Thanks..heb hem toch maar ingestuurd!
Je foto is leuk! Alleen wat onderbelicht?
Ik dacht dat het een nieuw kadertje wasquote:Op zondag 25 februari 2007 21:50 schreef MissBliss het volgende:
An, je foto is 2 pixels te breedResizen die hap!!
Haha, grappig het komt namelijk wel door het kader, die heb ik er per ongeluk na resize omheen gezetquote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een nieuw kadertje was![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hijs ook gesoept en weet ik veel allemaal, het origineel staat in de oude computer die nu niet aangesloten staat, origineel issie ook in kleur volgens mij.. was tijdens mijn fotosoepbeginperiode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |