quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:23 schreef MissBliss het volgende:
Hihi, ik heb net een eend ontdekt in mijn foto
[wedstrijddiscussietopic februari] "water"quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:01 schreef Xilantof het volgende:
Het eerste discussietopic voor de wedstrijd in de nieuwe stijl! Veel succes allemaal!
Hier kun je naar hartelust je ideetjes en brainstorms m.b.t. het onderwerp van deze maand rond laten gaan! Ook kun je proef- danwel testfoto's plaatsen. Gewoon het oude vertrouwde wedstrijddiscussietopic dus!
We beginnen met water
Hier vind je het centrale topic met de regels, de onderwerp en de noodzakelijke dingen die je moet weten:
Fotowedstrijd - Centrale topic - februari 2007
Hier vind je wat "vooraf ging": Fotowedstrijd "nieuwe stijl". Het waarom en hoe!
Kan je de storing niet vandaag komen maken?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:58 schreef An24 het volgende:
Eens kijken of ik morgen een poging kan wagen...
Nope..vandaag shoot met collega..hmmmm kan hem ook gewoon onder de douche zetten natuurlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
Kan je de storing niet vandaag komen maken?
Moet je alles met medicinale alcohol doenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:37 schreef Ymke het volgende:
We hebben geen water hier in het zh . Leuke stroring , helaas geen camera bij me .
Alles wassen met alcoholquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:51 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Moet je alles met medicinale alcohol doen
disclaimer: Vliegvrager en CamerA-AbsurdA aanvaarden geen aansprakelijkheid voor het onoordeelkundig opvolgen van gegeven adviezen.
Ik vind hem wel mooi. Kraakhelder en scherp. Maar het is al wat je zegt, wellicht komt hij niet ver omdat we dit zo regelmatig zien!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:11 schreef Delnooz het volgende:
ik zit er aan te denken om met onderstaande foto voor de eerste keer mee te doen aan den wedstrijd. Het is alleen wel een druppelfoto, dus niet bijster origineel. Wat vinden jullie? Ik hoef geen foto-van-de-dag beoordeling ofzoBen vooral benieuwd of dit soort spul "wedstrijd-waardig" is
[afbeelding]
Ja.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:11 schreef Delnooz het volgende:
Ben vooral benieuwd of dit soort spul "wedstrijd-waardig" is
Jammer dat je al aangeeft dat het archief werk is........quote:Op zondag 18 februari 2007 18:20 schreef ableton het volgende:
Bij afwezigheid van een camera of ander fotografische equ maar is in het archief gaan kijken,
maar daar bleken niet echt geschikte foto's bij te zitten, maar even zien of ik mee ga doen.
Enige beetje aan de eisen voldoenende foto's:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
Zeker wedstrijd waardigquote:Op zondag 18 februari 2007 14:11 schreef Delnooz het volgende:
ik zit er aan te denken om met onderstaande foto voor de eerste keer mee te doen aan den wedstrijd. Het is alleen wel een druppelfoto, dus niet bijster origineel. Wat vinden jullie? Ik hoef geen foto-van-de-dag beoordeling ofzoBen vooral benieuwd of dit soort spul "wedstrijd-waardig" is
[afbeelding]
Leuke foto's hoor! De 2e vind ik ook het leukste en erg origineel.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:20 schreef ableton het volgende:
Bij afwezigheid van een camera of ander fotografische equ maar is in het archief gaan kijken,
maar daar bleken niet echt geschikte foto's bij te zitten, maar even zien of ik mee ga doen.
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:11 schreef Delnooz het volgende:
[afbeelding]
Alledrie mooi, ik zou niet kunnen kiezenquote:Op zondag 18 februari 2007 18:20 schreef ableton het volgende:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
Ik ga mee met KDquote:Op maandag 19 februari 2007 13:30 schreef KD-fotografie het volgende:
ableton, ik ga voor nummer 3, nummer 2 vind ik ook mooi maar de rust op nummer 3 spreekt me het meeste aan.
Dan had ik in het water moeten staanquote:Op maandag 19 februari 2007 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga mee met KDIk vind #3 ook de beste. Een iets lager standpunt was leuker geweest, maar da's vermoedelijk een tik mijnerzijds
Gewoon zo'n vissersbroek aanquote:Op maandag 19 februari 2007 14:24 schreef ableton het volgende:
[..]
Dan had ik in het water moeten staan![]()
Hing nu al uit het raam van mijn boot, maar twijfel twijfel
Precies en dan weer iemand die met een tuinslang het dak natspuit.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon zo'n vissersbroek aanKan je zo het water in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |