Amanda is gewoon een goedkope surrogaat Nena... voor hemquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:46 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit zijn hoofd vastgeplakt aan amanda d'r haar ofzo
Ik blijf erbij, hij was/is echt verliefd op Nena.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:43 schreef Lieve het volgende:
Amanda weet brian niet lang te boeien geloof ik.
Over Nena kon hij avonden, nachten en dan de dagenverder door zeveren. Hij kon er niet van slapen en het ging maar door en door en door.
Nu ligt hij uitgeteld naast het voormalig vriendinnetje..... tssss, is dit de grote liefde in nacht 2?? Wat ..... saaaaaai zeg!
Heb altijd al iets engs gevonden aan Siameese tweelingen. Terwijl ze best oké zijn waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:46 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit zijn hoofd vastgeplakt aan amanda d'r haar ofzo
Brian heeft het met Tamara ver geschopt en met Nena en Amanda zelfs seks gehad. Zo ver heeft Huub het niet geschopt. Ik snap er niets van, maar het zijn wel de feiten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:46 schreef Lieve het volgende:
[..]
Joh, de enige in dat huis die meer dan 1 hoer aankan is Huub. Brian ligt na nacht 1 al uitgeteld voor vele maanden. En de enige die op Brian afkomen zijn hoeren![]()
En als ze dat de komende dagen blijft doen, bestaat de kans dat hij haar eruit stemt. Want hij is echt niet verliefd op haar. Onder druk van Bart bestaat de kans dat hij toegeeft. Natasia stemt hij er niet uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze is niet meer zo interessant want ze wil te graag. Nena was hard 2 get en moeilijk vast te houden. Amanda zou zich het liefst aan Brian vastknopen met die touwen op haar hoofd
Een kind van brain en snollie. Dat moet toch wel een bij voorbaat kansarme jongere worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een villa baby komen
Ziekelijk geobsedeerd is wat anders als verliefd !quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:48 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, hij was/is echt verliefd op Nena.
Overal waar ze liep, zag je zijn ogen haar volgen, je zag jaloezie, afwijzing, aantrekken, opwinding.![]()
Maar bij Amanda zie ik niets.....ja ik zie een kans en die heeft hij gisteren benut.
![]()
Ja, dat had ik nu ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Aha... Syl heeft een vraag over Huub getrokken!
Amanda was tegemakkelijk in bed te krijgen, dat geeft geen spanning.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:48 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Overal waar ze liep, zag je zijn ogen haar volgen, je zag jaloezie, afwijzing, aantrekken, opwinding.![]()
Maar bij Amanda zie ik niets.....ja ik zie een kans en die heeft hij gisteren benut.
![]()
En dan is Amanda weer een illusie armer. En kan ze terug naar Rogier die haar ook niet meer wilt. Bij Nena hoeft ze niet meer aan te kloppen dus dan is ze helemaal alleen op de wereldquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
En als ze dat de komende dagen blijft doen, bestaat de kans dat hij haar eruit stemt. Want hij is echt niet verliefd op haar. Onder druk van Bart bestaat de kans dat hij toegeeft. Natasia stemt hij er niet uit.
En ikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Is er hier op fok eigenlijk nog een Brian fan aanwezig? Day?
Inge even roepen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:50 schreef scanman01 het volgende:
wat zei de kaart?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Aha... Syl heeft een vraag over Huub getrokken!
Ik ben nooit echt Brianfan geweest, hoor. Heb af en toe wel begrip gehad voor zijn acties. Maar ik heb de hoop nu echt opgegeven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Hard to get, .......juist....en daarom zal Nena altijd meer klasse uitstralen dan Amanda ooit zal doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze is niet meer zo interessant want ze wil te graag. Nena was hard 2 get en moeilijk vast te houden. Amanda zou zich het liefst aan Brian vastknopen met die touwen op haar hoofd
Welnee, komt alllllleemaal door de tranquillizersquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:48 schreef Miraaa het volgende:
[..]
![]()
Heel plausibel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
En als ze dat de komende dagen blijft doen, bestaat de kans dat hij haar eruit stemt. Want hij is echt niet verliefd op haar. Onder druk van Bart bestaat de kans dat hij toegeeft. Natasia stemt hij er niet uit.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:48 schreef Miraaa het volgende:
[..]
![]()
* meldtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens, heb ik ook al vanaf het begin gezegd....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:48 schreef Miraaa het volgende:
[..]
![]()
Zoals Huub ook zegt.. Iedereen heeft goede kanten en begrijpelijke standpunten... ( Hier op het forum kunnen we aardig eenzijdig zijn) Maar het gaat om je handelingen op beslissende momenten.. en ja.. dar vallen er een paar keihard door de mand.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt Brianfan geweest, hoor. Heb af en toe wel begrip gehad voor zijn acties. Maar ik heb de hoop nu echt opgegeven.
Ben maar van 1 iemand echt fan en dat is Bart (gewoon als persoonlijkheid en qua uiterlijk). Maar soms begrijp ik hem ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |