Oh, dan moeten we helemaal seksen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
Zoutelande heb ik nog eens een blauwe maandag gewoont..
Das t deel waar MIddelburg en Vlissingen ook zitten, en de rest boeit me geen fuckquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ow erg! Ik weet de namen van de plaatsen niet meer..
Dat vertel ik al 3 keerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:55 schreef LudoSanders het volgende:
In Hoogeveen hebben ze een vliegveld.
Que?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:56 schreef BeeDee het volgende:
Maar Q_B hecht aan dingen en wordt dus niet warm van Zeeland..![]()
mannenquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hallo !...Woonplaats Renesse = Zeeland![]()
Goes, daar woont iemand die ik nog eens moet neuken. Maar 't is zeker niet toffer dan die 2quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
Goes is toffer als Middelburg en Vlissingen.
Nou vooruit...ik heb een banaan in m'n oor..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
jaaa dat heb ik gelezen! en de B?
![]()
Oké, je hebt me overtuigd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Goes, daar woont iemand die ik nog eens moet neuken. Maar 't is zeker niet toffer dan die 2
Heb je een lijst?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Goes, daar woont iemand die ik nog eens moet neuken. Maar 't is zeker niet toffer dan die 2
de bijbelquote:
Ja, maar dat bedoelde je toen niet, want je kon niet warm worden van "mijn" Zeeland. Zoutelande is Zeeland weet je nog ?quote:
Kan ik het ooit nog goed maken?quote:
Jouw Zeeland niet nee, t mijne welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, maar dat bedoelde je toen niet, want je kon niet warm worden van "mijn" Zeeland. Zoutelande is Zeeland weet je nog ?![]()
Ligt eraan hoe goed je bentquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan ik het ooit nog goed maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |