Ik zei tochhhhhhhhh., we hebben er hier een mits je vliegtuig niet te groot isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik daar ga landen, ik zei dat dat zelfs zou kunnen. Als je nu ff het dichtsbijzijnde vliegveld bij jou in de buurt vermeld dan land ik daar.
past ie niet in de hangar danquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zei tochhhhhhhhh., we hebben er hier een mits je vliegtuig niet te groot is
Weet je waar Hoogeveen ligt? Dat je niet hier in de tuin beland, ik zou geen raad weten!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
Desnoods parachutespring ik ff.
Er zijn er zat..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:48 schreef oranjekoek het volgende:
Ja dat is ook een rare smiley haha
Dorsturen naar mij, ik weet wel wat te doenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Weet je waar Hoogeveen ligt? Dat je niet hier in de tuin beland, ik zou geen raad weten!
Ja maar ja maar.. wat is er mis met zeeland? ik heb er alleen maar goeie herrinneringen aan.. *schoolreisjesquote:
haha ja dat geloof ik meteen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dorsturen naar mij, ik weet wel wat te doen![]()
Je hebt dus echt niet in m'n profiel gekeken..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.. wat is er mis met zeeland? ik heb er alleen maar goeie herrinneringen aan.. *schoolreisjes* *zucht* die goeie ouwe tijd
Toen Kayleigh nog een opdonder was van 2 jaar gingen wij altijd naar Zoutelandequote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.. wat is er mis met zeeland? ik heb er alleen maar goeie herrinneringen aan.. *schoolreisjes* *zucht* die goeie ouwe tijd
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
Hoogeveen, bij Sappermeer toch?
Sterf jij eens hard.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
euh ja maar daar staat weinig info. Of kijk ik verlkeerdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hebt dus echt niet in m'n profiel gekeken..![]()
Nee, dat is Hoogezand..heb ik op de basisschool geleerd..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
ow erg! Ik weet de namen van de plaatsen niet meer..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Toen Kayleigh nog een opdonder was van 2 jaar gingen wij altijd naar ZoutelandeTot ik een opdonder van 9 was ofzo
![]()
Zoutelande
Hallo !...Woonplaats Renesse = Zeelandquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
euh ja maar daar staat weinig info. Of kijk ik verlkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |