BWHAhahwHWHhd jij bent echt ver heen, er zijn zoveel meer redenen voor stalken... de wereld bestaat niet uit ja en nee, leer dat eens te begrijpen. Om je een voorbeeld te geven: De mens is niet in 2 groepen te delen, je kunt niet alle vormen in 2 groepen delen, etcetera.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:48 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Nogmaals , staat het jullie niet aan , lees dan wat anders .
Vanwaar dat stalkinggedrag ?
Stalking ontstaat uit onzekerheid .
De Spaanse griep kwam wellicht mee met Chinese immigranten die naar Amerika trokken .quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:56 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Kijk je bent gewoon kortzichtig bezig en trekt de verkeerde verbanden...
homoseksualiteit is van alle tijden........... dat jij het aan homos combineert is zo oliedom en kortzichtig dat ik me afvraag of je nog wat bereikt in het leven met zulke verbanden.... serieus iedereen kan AIDS krijgen, iedereen kan het verspreiden. Geef een goeie reden waarom God dan die virus niet alleen voor homoseksuele mensen heeft gemaakt? Of wou je zeggen dat iedereen er 1 is?
Alle nieuwe griepen komen uit Zuid-China, me dikke reet ja, virussen komen overal! Waar komt ook alweer de Spaanse griep vandaan? weet jij ut? ik denk niet zuid-china...enzo door..
Kijk je wel eens naar je eigen beredeneringen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef Kaffer het volgende:
[..]
De Spaanse griep kwam wellicht mee met Chinese immigranten die naar Amerika trokken .
Ook de Aziatische griep , de hong-kong griep , sars en de volgelgriep komen vadaar .
Om van de pest en syflis maar te zwijgen .
Neukt men daar dan ook vaker met dieren? Wat is het nou: dunnere stratosfeer waardoor virussen met kometen op aarde komen, of een straf van god?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef Kaffer het volgende:
[..]
De Spaanse griep kwam wellicht mee met Chinese immigranten die naar Amerika trokken .
Ook de Aziatische griep , de hong-kong griep , sars en de volgelgriep komen vadaar .
Om van de pest en syflis maar te zwijgen .
Het gaat om virussen die vanuit de ruimte naar de aarde gestuurd worden op een moment dat de mensheid rare bokkensprongen begint te maken .quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:46 schreef Rasing het volgende:
[..]
Neukt men daar dan ook vaker met dieren? Wat is het nou: dunnere stratosfeer waardoor virussen met kometen op aarde komen, of een straf van god?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Het gaat om virussen die vanuit de ruimte naar de aarde gestuurd worden op een moment dat de mensheid rare bokkensprongen begint te maken .
Beiden dus .
Serieus antwoord: je weet hoe groot de ruimte is he? Altijd miljarden keren groter dan je ooit gedacht hebtquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Het gaat om virussen die vanuit de ruimte naar de aarde gestuurd worden op een moment dat de mensheid rare bokkensprongen begint te maken .
Beiden dus .
Inhoudelijk reageren is zeker niet je sterkste kant.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:43 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Dat is wat jouw soort wel wil hé , een slotje erop als de discussie je niet aanstaat .
Als het je niet aanstaat lees dan wat anders .
Over de oorsprong van virussen uit Zuid-China :quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:21 schreef Kaffer het volgende:
Ondanks alle kritiek van mensen die het beter schijnen te weten geraken hoe langer hoe meer wetenschappers ervan overtuigd dat leven vanuit de ruimte geen utopie is .
De ideale mix van aminozuren , organische moleculen en radioactiviteit die inslagen veroorzaken is bewezen .
Ho wacht, dus omdat mensen vaak rondom elkaar zijn bij beesten kunnen ze een recombinatie krijgen van de virussen? Dat wilt nog never nooit zeggen dat het alleen maar uit China komt noch vrijwel alleen. Dit kan net zo goed in ons kikkerlandje gebeuren of hier in Europa, het is nou niet alsof hier geen virussen zouden zijn, BSE bij koeien bv... je weet wel?quote:"Dit gebeurt meestal op kleine boerderijtjes of markten in China of Hong Kong, waar de mensen pluimvee en varkens als huisdieren om zich heen hebben. Na zo'n "dubbelinfectie" kunnen dierlijke en menselijke Influenza A met elkaar "kruisen" (recombineren)."
Een varken veroorzaakt niet, een virus veroorzaakt. Ik mis nog steeds de missinglink van china naar europa (nagecheckt op 1e WW zelfs). Bovendien mis ik al helemaal de link met God. Waarom zou die bovendien dan enkel naar bepaalde gebieden gaan en waarom gooit ie niet gelijk een komeet (lol) op onze planeet.quote:"Waarschijnlijk waren varkens in China de veroorzakers van de zogenaamde"varkens influenza" die op mensen overging en de beruchte pandemie van 1918 na de eerste wereldoorlog veroorzaakte."
Even dat terzijde, ook al impliceert deze schrijver dat de x-ray van de komeet bij tunguska de reden zou zijn voor mutaties, tog mooi? meer diverse genenpoel.. maar ga nu maar eens het proces van evolutie begrijpen... daar heb je ook mutaties..en wow zelfs zonder x-ray/radioactiviteit...quote:Tunguska was not a punishment by God for sin or about sin. It was a natural event. It could be about sin or a punishment by God for sin if it is not comprehended.
Het ebolavirus komt dat uit Zuid-China? Nee, dat komt uit Afrika bij de rivier Ebola. AIDS komt dat uit Zuid-China? Nee, ook niet en zo kan ik nog uren doorgaan met virussen die niet in Zuid-China ontstaan zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:37 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Ik stel me anders wel vragen over het tijdstip van het uitbreken van die virussen .
AIDS brak uit op een moment dat de mensen seksuele perversies normaal begonnen te vinden ;
De Spaanse griep maakte een eind aan de tweede wereldoorlog ook al zullen ze het tot in het absurde toe blijven ontkennen .
Virussen worden wel degelijk vanuit de ruimte naar de aarde gestuurd , iemand die anders zegt liegt .
Alle nieuwe griepen komen uit Zuid-China waar de stratosfeer het dunst is .
Ik geloof niet in toeval .
Alles wat men aanvankelijk aan toeval weet bleek achteraf een duidelijke verklaring te hebben .
Begrijp je niet dat het om talloze gelijklopende vermoedens gaat .quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:02 schreef koffiegast het volgende:
Niets bewezen dus, leer de termen hypothese en logisch beredeneringen :/
Ik vermoed dat dit een groot grap is
Dude, God en natuur maakt geen onderscheid met grenzen en namen. Zuid-China heet Zuid-China omdat we dat zo noemen en zo hebben afgesproken..... de grenzen van landen en gebieden zijn enkel door wij mensen ontworpen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:23 schreef Kaffer het volgende:
En altijd opnieuw beginnen ze over dat pluimvee in Zuid-China .
Ook in India , Latijns-Amerika en Zwart-afrika leven boeren op identieke manieren samen met hun pluimvee en varkens .
Hoeveel virussen moeten nog in Zuid-China uitbreken voor jullie de waarheid willen zien?
En wat heeft de heisa nu te zien met ruimteschepen ?
het gaat om meteorietenregens en komeetinslagen dacht ik zo .
Ik en meerdere blijven het herhalen, je begrijpt niet wat de evolutietheorie inhoudt/waar je het moet plaatsen en wat het betekent, daarop kun jij onmogelijk commentaar erop leveren noch kritiek noch correcte onderuit halende argumenten verzinnen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:30 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Begrijp je niet dat het om talloze gelijklopende vermoedens gaat .
Overeenstemmende vermoedens leiden tot een hypothese .
Alleszins beter dan de evolutietheorie die niets beter weet te verzinnen dan : Het zal wel weer toevallig gebeurd zijn .
En dat is dus wel wetenschap![]()
Ja, die evolutietheorie hé, maar da's allemaal onzin. Dat weet jij toch ook wel? God doet zo nu en dan een griepje, en een aidsepidemie als ie echt niks beters te doen heeft. Dat klinkt inderdaad veel plausibeler.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:30 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Begrijp je niet dat het om talloze gelijkopende vermoedens gaat .
Overeenstemmende vermoedens leiden tot een hypothese .
alleszins beter dan de evolutietheorie die niets beter weet te verzinnen dan : Het zal wel weer toevallig gebeurd zijn .
En dat is dus wel wetenschap![]()
Het gaat er hem over dat de statosfeer in Zuid-China dunner is dan op andere plaatsen met een gelijkaardig klimaat .quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:31 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Dude, God en natuur maakt geen onderscheid met grenzen en namen. Zuid-China heet Zuid-China omdat we dat zo noemen en zo hebben afgesproken..... de grenzen van landen en gebieden zijn enkel door wij mensen ontworpen...
Denk je nou echt dat zo'n virus denkt joo planeet Aarde VET sjill, ff kijke landen...frankrijk nah...VS..nah te moeilijk....rusland...te saai....afrika...bleh...china JOH klinkt vet...en landt daar als het ware neer?
je kunt virus ook vervange door god/komeet/kosmetische straling, lees de zin alleen ff goed.
verklaar het nu eens via God en dat virussen ook elders ontstaan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:34 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Het gaat er hem over dat de statosfeer in Zuid-China dunner is dan op andere plaatsen met een gelijkaardig klimaat .
Daarom geraken meteorietenregens daar juist makkelijker door de stratosfeer .
Logica .
Ik weet niet veel over de plaatsen van het ontstaan van menselijke griepvirussen (jij noemt met name griepvirussen), behalve dan dat ze ontstaan vanuit vogelgriepvirussen. Als jij gelijk hebt met dat al die virussen in Zuid-China ontstaan, dan zijn daar vast GOEDE redenen voor te vinden. Wellicht is dit een zeer dichtbevolkt gebied? Of is het contact met pluimvee toch intensiever?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:23 schreef Kaffer het volgende:
En altijd opnieuw beginnen ze over dat pluimvee in Zuid-China .
Ook in India , Latijns-Amerika en Zwart-afrika leven boeren op identieke manieren samen met hun pluimvee en varkens .
Hoeveel virussen moeten nog in Zuid-China uitbreken voor jullie de waarheid willen zien?
En wat heeft de heisa nu te zien met ruimteschepen ?
het gaat om meteorietenregens en komeetinslagen dacht ik zo .
90% van de virussen ontstaan in Zuid-China .quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:38 schreef koffiegast het volgende:
[..]
verklaar het nu eens via God en dat virussen ook elders ontstaan?
Niemand zegt het dat toeval is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:42 schreef Kaffer het volgende:
[..]
90% van de virussen ontstaan in Zuid-China .
En nu de evolutionisten in koor : TOEVAL!
Nee , het ligt aan het feit dat het een dichtbevolkte regio is waar boeren op onhygienische manier samenleven met hun vee .quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:44 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Niemand zegt het dat toeval is.![]()
Bron?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:42 schreef Kaffer het volgende:
[..]
90% van de virussen ontstaan in Zuid-China .
En nu de evolutionisten in koor : TOEVAL!
Dus omdat een gedeeltje van het mechanisme niet begrepen wordt moet er naar god gegrepen worden? Jonge, waar jij op doelt is het intelligente deel van de wereld al sinds de tweede helft van de 19e eeuw op uitgekeken, je loopt minstens 150 jaar achter.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:48 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Nee , het ligt aan het feit dat het een dichtbevolkte regio is waar boeren op onhygienische manier samenleven met hun vee .
Zoals in de rest van de derde wereld .
En daar gebeurt het niet .
Toeval .
Pestquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:52 schreef Jeweet het volgende:
[..]
Bron?
En dan nog, zoals neuroscience al zegt, wie zegt dat het toeval is? Wetenschappers? Ik weet niet hoe je erbij komt. Jij durft wetenschappers (die toch wel íets meer vanaf weten dan jij) tegen te spreken met verhaaltjes over God en meteorieten.
God heeft echt geen dunne stratosfeer nodig om zijn straffende virussen op aarde te laten neerdalen. God is almachtig.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:34 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Het gaat er hem over dat de statosfeer in Zuid-China dunner is dan op andere plaatsen met een gelijkaardig klimaat .
Daarom geraken meteorietenregens daar juist makkelijker door de stratosfeer .
Logica .
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/12192862/
En dat noem jij 90%?! Dat is eerder een honderduizendste van een procent, als het niet veel minder is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:00 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Pest
Syflis
Spaans griep ( wellicht )
Aziatische griep
Hong-kong griep
Sars
Vogelgriep
Allen afkomstig uit Zuid-China .
Toeval .
Bron? (voor de zoveelste keer)quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:00 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Pest
Syflis
Spaans griep ( wellicht )
Aziatische griep
Hong-kong griep
Sars
Vogelgriep
Allen afkomstig uit Zuid-China .
Toeval .
Enkele tientallen jaren terug geloofde het gros van de wetenschappers dat het communisme een werkzaam alternatief was voor het kapitalisme .quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:52 schreef Jeweet het volgende:
[..]
Bron?
En dan nog, zoals neuroscience al zegt, wie zegt dat het toeval is? Wetenschappers? Ik weet niet hoe je erbij komt. Jij durft wetenschappers (die toch wel íets meer vanaf weten dan jij) tegen te spreken met verhaaltjes over God en meteorieten.
Mag ik er u attent op maken dat ik enkele dagen op dit forum post en reeds rond de 100 links heb opgegeven .quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:05 schreef Jeweet het volgende:
[..]
Bron? (voor de zoveelste keer)
Dit zijn slechts enkele voorbeelden. Enig idee hoeveel virussen er bestaan? En zoals ik al zei, al komen die virussen die je nu noemt uit china, dan is er vast een goede verklaring voor. God daarentegen verklaard helemaal niks!
Dit gaat echt nergens meer over. Jíj hebt het de hele tijd over toeval, wetenschappers niet. Wetenschappers zoeken naar logische verklaringen voor bepaalde verschijnselen. Daarin worden natuurlijk ook 'fouten' gemaakt. Als er in de loop van de tijd meer kennis is kunnen theorieën veranderen en dat gebeurt ook. Echter waar jij mee aankomt is lariekoek.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:09 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Enkele tientallen jaren terug geloofde het gros van de wetenschappers dat het communisme een werkzaam alternatief was voor het kapitalisme .
ze vergisten zich .
Toeval .
Enkele tientallen jaren terug geloofde het gros van de wetenschappers dat de Neanderthaler de voorloper was van de mens .
ze vergisten zich .
Toeval.
Ik geloof niet dat toeval bestaat .
Ik geloof dat dwazekloten van wetenschappers bestaan .
Sjonge sjonge sjonge , er loopt daar wat tussen .
Als die ooit naar Zuid-China gaan komen ze geheid met een nieuw virus terug .
Ik hoor hun uitleg al : Toeval .
je begrijpt wetenschappelijk onderzoek nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:09 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Enkele tientallen jaren terug geloofde het gros van de wetenschappers dat het communisme een werkzaam alternatief was voor het kapitalisme .
ze vergisten zich .
Toeval .
Enkele tientallen jaren terug geloofde het gros van de wetenschappers dat de Neanderthaler de voorloper was van de mens .
ze vergisten zich .
Toeval.
Ik geloof niet dat toeval bestaat .
Ik geloof dat dwazekloten van wetenschappers bestaan .
Sjonge sjonge sjonge , er loopt daar wat tussen .
Als die ooit naar Zuid-China gaan komen ze geheid met een nieuw virus terug .
Ik hoor hun uitleg al : Toeval .
En wie verklaart nieuwe levensvormen door TOEVALLIG ontstane mutaties ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:15 schreef Jeweet het volgende:
[..]
Dit gaat echt nergens meer over. Jíj hebt het de hele tijd over toeval, wetenschappers niet. Wetenschappers zoeken naar logische verklaringen voor bepaalde verschijnselen. Daarin worden natuurlijk ook 'fouten' gemaakt. Als er in de loop van de tijd meer kennis is kunnen theorieën veranderen en dat gebeurt ook. Echter waar jij mee aankomt is lariekoek.
Sommige mutaties treden sneller op dan andere mutaties. Ik heb geen zin om je een cursus genetica te geven. Waar het om gaat is dat je eigen ideeën dat God die nieuwe virussen hier op aarde pleurt echt nergens op slaat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:39 schreef Kaffer het volgende:
[..]
En wie verklaart nieuwe levensvormen door TOEVALLIG ontstane mutaties ?
Wetenschappers toch .
Antwoord hier eens op:quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:39 schreef Kaffer het volgende:
[..]
En wie verklaart nieuwe levensvormen door TOEVALLIG ontstane mutaties ?
Wetenschappers toch .
quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:01 schreef OllieA het volgende:
[..]
God heeft echt geen dunne stratosfeer nodig om zijn straffende virussen op aarde te laten neerdalen. God is almachtig.
Ik heb al genoeg genetologische schemaatjes bekeken .quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:44 schreef Jeweet het volgende:
[..]
Sommige mutaties treden sneller op dan andere mutaties. Ik heb geen zin om je een cursus genetica te geven. Waar het om gaat is dat je eigen ideeën dat God die nieuwe virussen hier op aarde pleurt echt nergens op slaat.
Gelukkig dat toeval nog bestaat of we stonden nergens .quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:50 schreef Laton het volgende:
@ TS : nee want god bestaat niet.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:48 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg genetologische schemaatjes bekeken .
Wat is dat ?
Het zou zo kunnen zijn .
Wat mij interesseert is hoe het is .
Dat leven uit evolutie ontstaat is waanzin .
Dat leven uit de ruimte komt is mogelijk .
Ik geloof liever in een mogelijkheid dan in waanzin .
Goed, geen antwoord van je.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:53 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Gelukkig dat toeval nog bestaat of we stonden nergens .
Europa was zichzelf aan het doodvechten .quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:57 schreef OllieA het volgende:
[..]
Goed, geen antwoord van je.
Stelling: Kaffer gelooft in een sadistische, niet almachtige god, die na afloop van een oorlog er nog even dik overheen gaat met de Spaanse griep, onder het motto: wat jullie kunnen, kan ik beter.
Veel plezier met je god, Kaffer.
Flauwekul.quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:03 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Europa was zichzelf aan het doodvechten .
Denk je dat de oorlog gestopt zou zijn zonder Spaanse griep .
Europa is suicidaal van aard .
De Spaanse griep maakte een eind aan de eerste wereldoorlog .
Zonder Amerikaans ingrijpen in de tweede wereldoorlog hadden de fascisten en communisten zich letterlijk doodgevochten .
Dat is niet juist. Maargoed, waarom maakt jou God niet even een virus die een einde maakt aan alle ellende in Irak, of zelfs in de rest van wereld?quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:03 schreef Kaffer het volgende:
[..]
De Spaanse griep maakte een eind aan de eerste wereldoorlog .
Onjuist .quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:09 schreef OllieA het volgende:
[..]
Flauwekul.
De oorlog was voor Duitsland verloren, en daarna kwam de Spaanse griep.
En voor de derde keer de vraag: Geloof jij in een god die een dunne stratosfeer nodig heeft om zijn straffen te kunnen uitdelen? Een sadistische, niet almachtige god, die na afloop van een oorlog er nog even dik overheen gaat met de Spaanse griep?
Onjuist.quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:17 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Onjuist .
De Duitse troepen hielden nog grote delen van Frankrijk en Rusland bezet .
Het waren vooral de geailleerde troepen die besmet waren met het virus waaronder bijvoorbeeld de helft van de Amerikaanse soldaten .
Dat Duitsland toch de handschoen wierp was te danken aan het feit dat de Duitse troepen de massale ravage zagen die de Spaanse griep in Rusland aanrichtte .
Angst voor ziektes maakte een eind aan de eerste wereldoorlog .
Willen de vrijzinnigen daarover liegen dan is dat hun zaak .
Zonder de Spaanse griep was heel europa uitgemoord geweest .
http://www.w8.nl/spgriep.htm
Geloof je in een barmhartige God ????????????????quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:27 schreef OllieA het volgende:
[..]
Onjuist.
In je bron wordt niet gesteld dat de Spaanse griep een einde maakte aan WO1
De eerste wereldoorlog was al ruim verloren in het voorjaar van 1918, maar werd enkel nog gerekt.
De Spaanse griep heeft er gene reet mee te maken.
Maar weer geef je geen antwoord op de vraag: Geloof jij in een god die een dunne stratosfeer nodig heeft om zijn straffen te kunnen uitdelen? Een sadistische, niet almachtige god?
Opvallend, dat je deze vraag steeds negeert.
Jij gelooft in een god die aan het eind van een oorlog er nog eens dik over heen gaat? Een god die jonge mensen, in de bloei van hun leven, die niks met die oorlog te maken hadden, nog eens via een virus afstraft?quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:32 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Geloof je in een barmhartige God ????????????????
Die de mensen laat doen , liegen bedriegen , stelen , verkrachten moorden ?
Geloof je daarin ?
Een God die zegt ; doe maar op , het kan allemaal geen kwaad .
Dan laat ik je in je geloof .
Geloof je nu echt dat de oorlog ooit gestopt zou zijn zonder Spaanse griep ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:40 schreef OllieA het volgende:
[..]
Jij gelooft in een god die aan het eind van een oorlog er nog eens dik over heen gaat? Een god die jonge mensen, in de bloei van hun leven, die niks met die oorlog te maken hadden, nog eens via een virus afstraft?
Een god die meer slachtoffers maak via de Spaanse griep, dan er mensen zijn gevallen in de WO1?
En dat vind jij wel oké?
Dan ben jij een sadistische gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |