Dat knie'tje zag ik bij de 2de keer , maar het maakt mij niet uit is Ali B. er tenminste niet bij volgende week tegen Vitesse ( al zal wl het zoveel ook niet uitmaken of ie wel of niet meedoetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Neuh, hij gaf ook een knietje, iig iets met ze knie.
Maar Lachambre gaf ook een smerige elleboog dus die had er ook afgemoeten![]()
Wat een onzin. Als je ziet wat er gebeurt, Frans Derks, dan zeg je "schud elkaar de hand, ophouden daarmee" Dit is kleuterschool niveau van de arbitrage.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef Jasza het volgende:
Mazzel dat die Cisse geen rood krijgt.
Ja van LDL.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef paultjuhhh het volgende:
KUT LUINGE!~!~!!!!!
trouwens je hoort hele tijd andere commentator op de achtergrond!
Volgensmij is dat die vent van Radio 1 ( langs de lijn )quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef paultjuhhh het volgende:
KUT LUINGE!~!~!!!!!
trouwens je hoort hele tijd andere commentator op de achtergrond!
Een beetje tv-zender filtert dat uit het verslag, maar schijnbaar interesseert het niemandquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:54 schreef Nood-kloon het volgende:
WIL HET PUBLIEK EENS ALS DE SODEMIETER OPHOUDEN MET DIE KUTFLUITJES!!?
Hoe wil je dat filterenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:10 schreef okee6 het volgende:
[..]
Een beetje tv-zender filtert dat uit het verslag, maar schijnbaar interesseert het niemand![]()
Hoe lopen voetballers over reclameborden heen? TV-makers denken toch ook. Hoop ikquote:
Goede tactiek, spelkennis, mooie een-tweetjes en gretigheid gezienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:15 schreef Nood-kloon het volgende:
Ik kijk al niet meer.... Twee voor Twaalf op Ned2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |