Deze capture is heel typerend hoe Huub de laatste dagen Natasia te lijf gaat.quote:
Als hij haar in de ogen kijkt, dan verandert ie in steen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:42 schreef scanman01 het volgende:
Huub raakt het een beetje kwijt
Met Nathanael was hij altijd super sterk, maar hij kan zijn tegenstander (meestal Natasia) bijna niet meer recht in de ogen kijken tijdens harde woorden. Dat doet echt afbreuk aan zijn 'message'. Jammer.
Goeie vraagquote:
Ik geef hem groot gelijk, ik zou het ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze capture is heel typerend hoe Huub de laatste dagen Natasia te lijf gaat.
Haar recht in de ogen kijken is echt veel sterker. Jammer dat hij dat even niet meer kan.
En gelijk heeft iequote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:54 schreef tong80 het volgende:
Ze zit er een week en hij wil het uitmaken
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:54 schreef tong80 het volgende:
Ze zit er een week en hij wil het uitmaken
quote:
Je moet je ook wat meer in haar inleven. Je begrijpt haar gewoon niet.quote:
Dat zou mij idd totaal niet verbazen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:50 schreef kissa het volgende:
Ze komt vast een keer vroegtijdig aan haar einde, op een gewelddadige manier...
Ik geef haar groot gelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:03 schreef bunnyma het volgende:
Wat een walgelijke Natasja-show was het weer vanavond.![]()
Iedere keer denk ik, ik kijk er niet naar. Had ik dat ook maar niet gedaan.
Wat me wel opviel dat ik niets terughoorde over het voorstel van Brian om Hedda te laten komen omdat ze zo geil naar jem geknipoogd had. Ook niets over de zus van Huub.
Zou zij toch gedreigd hebben met een rechtszaak en daarom durft Tien niets uit te zenden over die twee?
ja dat vond ik ook al. Het monster van Almere kreeg weer veel te veel zendtijd. Ik trek haar echt niet meer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:03 schreef bunnyma het volgende:
Wat een walgelijke Natasja-show was het weer vanavond.![]()
En?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ben net thuis en de herhaling begint. Ben benieuwd.![]()
Genieten. Had niet verwacht dat ze beide discussies (Huub vs Natasia en Natasia vs Amanda) in 1 uitzending zouden zetten, helemaal top.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |