Nog een keer zo'n debiele opmerking en ik pleur je direct van FOK! af, mafkees.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef Heathen het volgende:
Zal ze vast wel verdiend hebben.
Ik doe normaal. Iemand die zo dom om is verdient dat. Zo gaat nu eenmaal de evolutie.quote:doe 's normaal zeg...
ja en jezus christus ik typte dat voordat ik wist dat ze een hersenbloeding heeft gehad.... mierrenneukerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
jezus mensen dat meisie heeft een hersenbloeding gehad en is niet helemaal 100%, ga dus niet dingen roepen als het is een snol, zaadopvanger etc
beetje respect mag wel denk ik
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Nog een keer zo'n debiele opmerking en ik pleur je direct van FOK! af, mafkees.
Iddquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Black_king het volgende:
Huub doet tenminste normaal. Wat is het toch een topgozer.
FY! Pleur op !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Iemand die zo dom om is verdient dat. Zo gaat nu eenmaal de evolutie.
toedeledokiquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Iemand die zo dom om is verdient dat. Zo gaat nu eenmaal de evolutie.
Verbaast me zeeer dat jij op deze planeet beland bent.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Heathen het volgende:
[..]
<quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Heathen het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Nog een keer zo'n debiele opmerking en ik pleur je direct van FOK! af, mafkees.
Ze heeft dan wel last van een vreetkickquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dit is niet lullieg bedoeld hoor, maar ik denk echt dat ze stoned is ofzo.......
Waarom in godsnaam zeg je dat soort dingen? Wat heb je eraan? Ik zal mensen als jij nooit begrijpen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Heathen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |