Hersenbloeding nadat ze mishandeld werd door haar vriend. Erg sneu en aangrijpend om te zien.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:14 schreef _martijn_ het volgende:
Mis ik nou iets of is die zus niet helemaal 100 ?
Je bedoelt dat ze wel weet wat ze wil zeggen, maar het niet kan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:14 schreef Black_king het volgende:
Ik ben ontroerd hier.
Ik lees de onmacht zich uit te drukken in haar ogen. Wat een verschrikkelijke aandoening.
jezus mensen dat meisie heeft een hersenbloeding gehad en is niet helemaal 100%, ga dus niet dingen roepen als het is een snol, zaadopvanger etcquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:15 schreef Kinga het volgende:
ook een snollie
die volgens mij stoned is
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef Brici het volgende:
ZE HEEFT EEN HERSENBLOEDING GEHAD
Dus nou niet allemaal van die domme opmerkingen
Tief op !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef Heathen het volgende:
Zal ze vast wel verdiend hebben.
Ah ok, dat betekent dat bij alle privileges van Natasia vooraf gestemd wordt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En niet vergeten dat Bart en Lesley 4 UUR zonder camera's hebben gehad! Ff bij de feiten blijven
Daar heb je gelijk in. Maar dat is één wisseling van informatie. Natasia krijgt derhalve constant informatie.quote:Intriges, gekonkel en achter elkaars rug om lullen/over elkaar lullen is volgens mij de kern van dit soort programma's. Daar hoeven wij niets aan te 'beinvloeden' dat gaat echt vanzelf
En niet vergeten dat Bart en Lesley 4 UUR zonder camera's hebben gehad! Ff bij de feiten blijven
Jadat , iemand die door alle spanningen van het spel niet goed goed kan inslapen, helpen jullie liever. Een ingreep om prestatiebevordering te "bewerkstelligen" (x689).. Klopt niet, smerig oneerlijke ingreep.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Oh dat, ik geloof dat hij inderdaad iets krijgt om te kunnen slapen ja... Schijnt niet veel te helpen.
doe 's normaal zeg...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef Heathen het volgende:
Zal ze vast wel verdiend hebben.
Alleen om nou als personeel een vriendinnetje van Natascha neer te zetten is dan weer erg doorzichtig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Intriges, gekonkel en achter elkaars rug om lullen/over elkaar lullen is volgens mij de kern van dit soort programma's. Daar hoeven wij niets aan te 'beinvloeden' dat gaat echt vanzelf
Dat was wel een compleet andere situatie he? En dat werd ook niet 50% extra.quote:En niet vergeten dat Bart en Lesley 4 UUR zonder camera's hebben gehad! Ff bij de feiten blijven
Yep. Dat ontroert me. Gevangen in een lichaam met de onmogelijkheid je uit te drukken zoals jewilt.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef Sense het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze wel weet wat ze wil zeggen, maar het niet kan?
Dat is inderdaad behoorlijk klote ja...
idiootquote:
Ze helpen in ieder geval hem compleet kalm te houden. Dus OF het zijn hele sterke homeopatische pilletjes, OF hij heeft een lobotomie ondergaan op de dag dat hij ze ging gebruiken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Oh dat, ik geloof dat hij inderdaad iets krijgt om te kunnen slapen ja... Schijnt niet veel te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |